Latterlige innstillinger

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Men det har dere jo ikke gjort noe med?
De som fikk fordelene med denne feilen spiller jo fortsatt?
Så dere har kun gjort slik at oss andre ikke kan få de samme fordelene;)

Man kan vel ikke alltid få både pose og sekk.
Og det var ingen som fikk fordelene da alle hadde den samme muligheten (i teoriens forstand) til å booste seg opp.
Men kaoset som vi skapte har ført til at visse ting er blitt endret.
Så om ingen har den fordelen lengre (hva den enn gikk ut på) så blir det ikke flere som kan gjøre det samme. Var det ikke sånn vi ville ha det?
Eller ønsker man muligheten åpne for at man kan booste seg opp alle sammen?
 

DeletedUser

Guest
Ja, for det skapte kaos.. Nå har verden faktisk en mulighet til å forhåpentligvis rette seg opp på egenhånd. Det er begrensa med ting vi kan gjøre da det rank 1 spiller gjorde ikke var regelbrudd. Da måtte vi endre på premiumfunksjonene!

Har det ikke blitt sagt før at man ikke kan endre på innstillinger midt i en verden?


Er også litt kjipt for de som punga ut med en halv dagslønn for å gjøre dette, men så ble funksjonen de hadde tenkt til å bruke pp'en på borte, er jo så og si halveis svindel.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Har det ikke blitt sagt før at man ikke kan endre på innstillinger midt i en verden?

Nå vil jeg ikke akkurat påstå at 12-24 timer er "midt i en verden". Den hadde såvidt starta, og hadde en litt mer spesiell situasjon enn hva vi vanligvis opplever. Det var med andre ord minimale sjanser for at ting kunne gå enda mer galt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvis det ikke var en bug, hvorfor har de fjernet det nå?
Så her er det vel grunn til å stille mange sprøsmål ved hånteringen av reglene...

Kan jo være fordi de innså at det ga en for stor fordel da utfallet av bruken ble annerledes enn det forventede.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hadde folk følgt med hva Dakapo skrev en plass som er fjernet nå. Så kunde dem enkeligt ikke gjort noe. Men når eg sier med denne gode fortjensten. Så går ikke eg ut med hva og hvor dem skreiv de. etter de er fjernet. Men husk på folkens om eg er stor nå. Betyr de ikke eg klarer og vinne alene. Dere er mange flere en meg. Så godt muligt noen av dere tar innpå.
 

DeletedUser

Guest
lover deg jeg skal i alt fall prøve(muligens feile hardt, men det bryr jeg meg ikke noe om ) :)
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke!!

Om ekans for beholde alle byene og poengene sine kommer jo han til å gjøre et stort terrorvelde på Verden 11 og vi kommer ingen av oss til å kunne klare å gjennomføre 1 - 2 uker maks før nesten alle de spillerne er borte!! Jeg mener dette er en urretferdig feil innstilling som dere fikk gjort på denne nye verden som folk gledet seg til å begynne på... Jeg kommer ikke til å kjenne noe spending på Verden 11 siden alt kommer bare til å gå så fort at jeg ikke orker å tenke på det... Mitt forslag da (sier ikke at dere kommer til å gjøre det, siden det er mye jobb) men jeg ønsker at dere starter Verden 12 og ikke gjør den samme feilen som dere har gjort til nå slik at alle spillerne skal kunne komme seg ut gjennom en mnd og ikke bli borte innen 1 uke... Det er min mening... Enten det eller at dere forlenger de 3 dagene vi fikk på Gratis PK og gjør nybegynner beskyttelsen lengere for oss slik at vi kan "forbrede" oss på å ikke bli tatt og prøve å fortsette....

-Lutoo-
 

DeletedUser

Guest
dette er latterlig...

ifølge regelverket så står det:

§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.

jeg vil anse at dette som har skjedd på verden 11, er en form for feil eller bugs.
ekans har utnyttet dette og burde bli straffet.

tw lederne tar han i forsvar, noe jeg ikke forstår.
hvorfor er regelen der når den ikke angår noe som dette???

ifølge min mening burde ekans ha gitt tilbakemelding om dette og ikke brukt det til sin fordel.

galenn982
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
dette er latterlig...

ifølge regelverket så står det:

§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.

jeg vil anse at dette som har skjedd på verden 11, er en form for feil eller bugs.
ekans har utnyttet dette og burde bli straffet.

tw lederne tar han i forsvar, noe jeg ikke forstår.
hvorfor er regelen der når den ikke angår noe som dette???

ifølge min mening burde ekans ha gitt tilbakemelding om dette og ikke brukt det til sin fordel.

galenn982

Hvorfor skal noen bli straffet for noe som var lov?
Innstillingen på verden tillot alt han drev på med, og ingen nektet deg å gjøre det samme.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kan ikke folk bare slutte å vær så sykt mesunte her på meg. De sto på et forum eksempel på dette. Har ikke utnyttet noen bugs eller noe slikt så. Da kan dem ikke utestenge meg.
 

DeletedUser

Guest
Dette er det sprøeste jeg har hørt om.

Viser bare at grådighet går langt foran fornuft i .no gjengen. Har aldri vært borti innstillinger som kan sammenlignes med dette på .net serverne.. Ikke vært borti tull som gjør at innstillinger må endres etter en verden har starta heller.
Mangler ord her ass.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Kan ikke folk bare slutte å vær så sykt mesunte her på meg. De sto på et forum eksempel på dette. Har ikke utnyttet noen bugs eller noe slikt så. Da kan dem ikke utestenge meg.

Missunnelse er vel ikke akkurat den rette beskrivelsen, men heller ergelse over at noen utnyttet seg av en så urettferdig funksjon. Urettferdig i den forstand at det er faktisk ikke alle som har mulighet til å bruke masse premium og penger på dette spillet og få en så stor fordel allerede etter dag 1. Dette er ikke ekans feil, men heller innogames som ønsket en slik innstilling.
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
folk klager jo uansett hva som blir gjort. Det blei klaga når det var 0.7 og det klages nå fordi at det er endret til 1.1 og noen kommer til å klage å syte dersom det hadde blitt restart osv! det er ingen som tvinger dere til å bruke pp på v11. alle står jo fritt til å spare de og bruke de på en annen v senere. er kun opp til en selv. og de som sier det blir mange som slutter på v11... nesten ingen rundt meg som er borte hvertfall...
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dette begynner faktisk å bli latterlig. Spilleren det er snakk om har nå 5 byer, i løpet av de to første døgn verden 11 har eksistert. Hvis ikke TW teamet ser galskapen i dette så giddder i alle fall ikke jeg å bruke en krone mer på dette. Og ja da, det er selvsagt helt frivillig om man vil spille TW i det hele tatt ;-)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Så, kommer tribalwars til å la dette fortsette? Det er ikke rimelig for noen spillere bortsett fra Ekans.
 

DeletedUser

Guest
Når har spilleren 5 byer:(
Hvor lenge skal dette pågå før dere i ledelsen skjønner at dere ikke kan la dette forsette?

Synes det er på tide at dere våkner opp;)
 

DeletedUser

Guest
Min mening er at Ekans LETT kan vinne om han har lyst. Jeg vet det er 1:20 regel, men det stopper jo ikke han? Det er ganske mye i poengforskjell å ha 20 ganger så mye poeng. Han kan adle rank 1 og 2 lett. Han har nå fullt nuke og tog som det holder. Eneste han trenger å gjøre er å vente til den spilleren han har lyst å adle vokser seg ut av 1:20 om han er mindre. Han kan styre V11 så mye han vil på grunn av det som har skjedd. Hvem her an stoppe et fullt nuke når det til og med ikke er attackgap? Jeg læte jo denne karen å sende tog på 20 ms, så jeg vet godt at han kan sende så kjappe tog, og å snipe 20 ms tog med en by er nærmest umulig. Da skal man ha rikelig med flaks.

Det eneste rette her blir å restarte verdenen uansett hvor mye Innogames nekter. Altså, jeg vet at han må gjøre det, men selvom han ikke gjør det er det bare det som blir riktig. Og da gi Ekans tilbake premium og kanskje vel så det også iom at han faktisk gjorde noe så stort. Er sikker på at de fleste på .no har fått med seg hva som har skjedd og dette kommer til å bli husket i .no's levetid! Dette er stort om man kan kalle det det!

Jeg oppfordrer alle til å gi opp hele V11 for uansett hvor mye dere tror dere kan slå Ekans så er det umulig med mindre han selv gir litt faen i V11. For jeg skjønner ikke at denne verdenen kan fortsette etter dette uten å bli restartet. Jeg selv kommer nå hvertfall til å slutte på V11 og starte opp på HP :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Min mening er at Ekans LETT kan vinne om han har lyst. Jeg vet det er 1:20 regel, men det stopper jo ikke han? Det er ganske mye i poengforskjell å ha 20 ganger så mye poeng. Han kan adle rank 1 og 2 lett. Han har nå fullt nuke og tog som det holder. Eneste han trenger å gjøre er å vente til den spilleren han har lyst å adle vokser seg ut av 1:20 om han er mindre. Han kan styre V11 så mye han vil på grunn av det som har skjedd. Hvem her an stoppe et fullt nuke når det til og med ikke er attackgap? Jeg læte jo denne karen å sende tog på 20 ms, så jeg vet godt at han kan sende så kjappe tog, og å snipe 20 ms tog med en by er nærmest umulig. Da skal man ha rikelig med flaks.

Det eneste rette her blir å restarte verdenen uansett hvor mye Innogames nekter. Altså, jeg vet at han må gjøre det, men selvom han ikke gjør det er det bare det som blir riktig. Og da gi Ekans tilbake premium og kanskje vel så det også iom at han faktisk gjorde noe så stort. Er sikker på at de fleste på .no har fått med seg hva som har skjedd og dette kommer til å bli husket i .no's levetid! Dette er stort om man kan kalle det det!

Jeg oppfordrer alle til å gi opp hele V11 for uansett hvor mye dere tror dere kan slå Ekans så er det umulig med mindre han selv gir litt faen i V11. For jeg skjønner ikke at denne verdenen kan fortsette etter dette uten å bli restartet. Jeg selv kommer nå hvertfall til å slutte på V11 og starte opp på HP :)

Nei du lærte ikke meg raske tog. 2 dere har god sjangs ennda. Stå på gutter og jenter :)!
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Skal jeg si hva jeg synes er latterlig? Hvor ekstremt feige noen av dere er. Han har 50gullmynter og kan da ta en 5-10 byer men det som er problemet er at de kommr til å være små og at han derfor må bruke tid på å bygge opp disse.
Til dere som klager og truer med masserestart osv: kan dere ikke la de som vil spille spille og stikke til hp? Er jo sykt kjipt for de som vil spille at verden blir ødelagt.

Ekans sitt PR stønt var jo egentlig helt genialt. Det fikk delvis fjerna denne dårlige funksjonen etter en dag. Tenk hvordan det hadde vært etter 10dager? Ekans:100k rank 2: 1000poeng(han ville jo adlet alle bra byer)
Eg syns dere burde være fornøyd med at det ble fjerna såpass tidlig jeg


Nikkow
 
Topp