Latterlige innstillinger

DeletedUser

Guest
Ekans ^^ Jeg er Stian hvis du ikke vet det. Vi spilte speed sammen og jeg lærte deg gjennom teamwiever hvordan du sendte raske tog. Husker du virkelig ikke det? Hadde da håpet at du i det minste husket det da, for det var vel en del drama rundt det :tunge:
 

DO YOU

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ekans ^^ Jeg er Stian hvis du ikke vet det. Vi spilte speed sammen og jeg lærte deg gjennom teamwiever hvordan du sendte raske tog. Husker du virkelig ikke det? Hadde da håpet at du i det minste husket det da, for det var vel en del drama rundt det :tunge:

inge som husker Stian(happy)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri snakket med deg, dermed forventer jeg ikke at du husker meg, men jeg har snakket mey med morten så forventer at han skal hsuek meg :)
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skal jeg si hva jeg synes er latterlig? Hvor ekstremt feige noen av dere er. Han har 50gullmynter og kan da ta en 5-10 byer men det som er problemet er at de kommr til å være små og at han derfor må bruke tid på å bygge opp disse.
Til dere som klager og truer med masserestart osv: kan dere ikke la de som vil spille spille og stikke til hp? Er jo sykt kjipt for de som vil spille at verden blir ødelagt.

Ekans sitt PR stønt var jo egentlig helt genialt. Det fikk delvis fjerna denne dårlige funksjonen etter en dag. Tenk hvordan det hadde vært etter 10dager? Ekans:100k rank 2: 1000poeng(han ville jo adlet alle bra byer)
Eg syns dere burde være fornøyd med at det ble fjerna såpass tidlig jeg


Nikkow


Hvis det er slik at Ekans skal ha ros for det han har gjort så får han være så "fair", sportslig og ridderlig at han lot være å gjøre noe som helst på kontoen sin noen en periode. DET hadde det stått respekt av det!
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er slik at Ekans skal ha ros for det han har gjort så får han være så "fair", sportslig og ridderlig at han lot være å gjøre noe som helst på kontoen sin noen en periode. DET hadde det stått respekt av det!

Dommeste jeg har hørt. Skulle han brukt masse penger for så og ikke gjøre en drit? Han såg en mulighet og han tok den. Verre en det er det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Dommeste jeg har hørt. Skulle han brukt masse penger for så og ikke gjøre en drit? Han såg en mulighet og han tok den. Verre en det er det ikke.

Han kunne fint ha latt være å brukt så masse penger, rapportert det inn som han skulle.
Det hadde vært mer en supert gjort!
Å det arthur63 ligger det faktisk en god del logikk i, å si at det han sier er latterlig er HELT feil av dere.
Dere burde heller ta det til dere å tenke over det.
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dommeste jeg har hørt. Skulle han brukt masse penger for så og ikke gjøre en drit? Han såg en mulighet og han tok den. Verre en det er det ikke.

Pengene og premiumpoengene blir ikke borte de, selv om han tar et par dagers "pause" ;-)

Men altså, jeg sier IKKE at han har gjort noe galt, systemet som er (var) galt. Men ganske mange har reagert på dette, fler enn de som skriver her. Så dette hadde vært en fin gest fra hans side til å hjelpe til med å "rette opp" det som har skjedd.

Uansett om Ekans ikke har noen skyld i dette så vil dette henge ved ham hele tiden gjennom verden 11. Og, HVIS han skulle vinne verden 11, er det dette folk kommer til å huske, og det er dette som alltid vil henge ved han som som grunnen til at han (evt) vant, og ikke hans dyktighet, uansett av hvilke årsaker han evt måtte vinne.

Og forøvrig ser det ut til at Verden 11 ( i forhold til alle andre verdener jeg har spilt på) er laget for å suge mest mulig penger ut av folk... men det er en annen sak ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, flaut å se hvor utrolig redde folk er for ekans.
Det er bare en spiller om dere ikke har fått det med dere...
Har da skjedd før at mindre spillere tar en som er mye større?
Et par aksjoner så er han ferdig :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Aksjoner fra folk på 300-500p?

Er 110% enig med Arthur, dette reflekterer bare over hvor mye vedkommende suger, samt hvor store idioter Innogames egentlig er. Det eneste de bryr seg om er penger, og hvordan de kan tjene mer. Innogames kan finne på noe annet enn og ødelegge spillstrukturen med PK funksjoner som booster ress/fjerner byggetid, som gjør det meget urettferdig for de som ikke har buksa fylt opp med gryn. Dette spillet retter jo seg mest imot de unge spillerene våre, som også gjør situasjon enda mer vanskelig mtp at de som regel ikke har så mye cash på seg.

Men joda, keep it going Inno, rævkjør spillerdatabasen deres. Vi ser jo hvor utrolig godt det har fungert fra 2009 til nå mtp antall spillere her på de små serverene, deriblandt .no, som nesten var opp imot 20k (var vel rundt 15k?) spillere en gang i tiden.
 

DeletedUser

Guest
....

Vil ikke skuffe noen spillere eller noe her nå altså men jeg gjør dette bare å beskytte! Jeg ønsker at dere kan starte Verden 11 på nytt (hvis mulig) slik at ekans ikke kan adle alle sammen... Gi alle sammen en sjangse til å kunne få spille litt lengere på Verden 11.. Alle i stammen min + Alierte er skuffet over denne feilen (selv om dere ikke var klar over det, og det forstår jeg) Men jeg vil dette bare for spillernes beste ikke sant og jeg er ganske så sikker på at de fleste kansje er "enige" i dette... bare for å få en ny sjangse til å kunne fortsette uten frykt om å bli alda med en gang!! En spiller i min stamme fikk en melding i morges der det sto at jan var anbefalt å starte på nytt siden han kom til å bli adlet etter nybegynnerbeskyttelsen som har gått ut... denne meldingen kom faktisk fra ekans og jeg vet at mange andre fikk den samme meldingen.... Alle de poengene og byene som ekans har nå er rein bug!! Reine fakta!!

Pliis kan ikke dere starte alt på nytt slik at alle kan få en sjangse til å spille ordentlig og komme langt på en hard og naturlig måte!!

- Lutoo
 

riiiux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lutoo har et poeng!

Ja for all del... Start på nytt! Hva er det å miste?? vi har hvert på den verdenen i 2 dager bare så det er ikke så veldig farlig om vi starter på nytt nå og lar ekansk starte som alle andre ;) Ikke vær så fordømt snille mot en som bryter reglene!! Trodde liksom folk skulle få en straff for å gjøre slik som han har gjort til nå.... Jeg er dritt lei av å se han bare dra ifra og sende trusseler til alle spillere til beiver og kanter her... Tror ikke det hadde hvert så gøy for alle dere andre å starte så langt nede som oss og vi bare dro ifra med 5 myer på under 1 dag.... Skjønner dere alvoret i dette nå?! Vi kommer alle til å miste Verden 11 på under minst en uke sikkert bare pga ekans og den dumme buggen hans og han slipper unna med det... Det er uansett meningsløst og la han komme seg sånn på under en dag! Hvem vet hvor mange titalls byer han har neste uke og dere må da allerede begynne å forbrede Verden 12 på under noen usle få uker.. og sånn skal det ikke funke! Hadde jeg hvert den som ledet hele tribalwars så hadde jeg starta Verden 11 på nytt umiddelbart!!!

- riiiux
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg skjønner at folk synes det er kjipt, og spesielt de som ligger i nærheten av han nå. De som ligger nære vil selvfølgelig få store problemer, men dere som ligger i andre kontinenter - det er ingen umiddelbar fare uansett. Han har kanskje 6k, men han vil vokse relativt sakte nå, fordi han har få større spillere å adle. Han vil også slite pga. moralen og 20:1-regelen. Ekans har vel aldri ledet på .no tidligere, og noen må jo alltids lede. Personlig tror noen etter hvert kommer til å ta han igjen også, så det er bare å kjempe i vei. (yes)
 

DeletedUser

Guest
Gir da pokker i om ekans har x antall poeng å byer, tar heller opp kampen for å bevis at han mangler dyktighet og erfaring med spillet.
greit greit, han gjorde noe for bevise ett poeng, men langt ifra på den beste måten.

Uansett håper jeg det er flere som bare gir litt blanke, trapper opp moralen og sir, jeg kan ta han senere.
hvis dere allerede setter inn negative tanker og sier han er for stor atm. har dere ALLEREDE tapt.
Tenk positivt, fremover å legg heller opp en plan for å gjøre denne verdenen ny, trenger IKKE å re-starte verdenen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei!

La meg bare gjøre en ting klinkende klart; Det er ikke begått noen som helst regelbrudd på V11.
Innstillingene på v11 er satt, noe ekans har innsett at det er mulig å ta en fordel i, og det er noe han har gjort. At han ser mulighetene i innstillingene og klarer å tilpasse seg dem, er da ikke hans problem:) Er det begått regelbrudd, så er det ingen som slipper unna uansett. Det er heller ingen "bug" på v11 så vidt meg bekjent, og jeg synes det er litt grunnløst å begynne å spekulere i dette når det foreligger så lite fakta:)

La meg presisere, noe også Dakapo har gjort under "Annonseringer"; Det foreligger ingen regelbrudd. Jeg vil også minne på at forumreglene forbyr diskusjon rundt regelbrudd mot spillere.

Da håper jeg at dette er med på å klarlegge og blåse bort litt av den tåken av usikkerhet som jeg har sett har florert her på forumet. Ha en ellers meget flott dag, og lykke til videre på verden 11!

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ta han, sammen iallfall:) men gi det litt tid, så fort folk har fått kommet seg til rette så vil det synes at poeng dreper ikke og ikke en mot mange heller. samarbeid folkens;)
 

DeletedUser

Guest
enig, verdenen har så vidt starter, det er fult mulig at den går litt forskjellige retninger her! :)
 
Topp