Lavmål?

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Da hadde vi en i stammen som heter L o b o som satt opp Oliver Queen x 3 som kontovakt, en konto på 26 poeng. Oliver Queen er jo et kjent nick Niko spiller under. Å Niko spiller vel i Wysos.

Da det blir opprettet multi-account for å spionere syns jeg jaggu det er lavmål samtidig som det er regelbrudd, syns proxy fikser det meste. Men L o b o er vel i Wysos. løpet av noen dager tenker jeg.

skammelig.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg kan ikke passordet til oliver queen lengre, og har bare logget inn på en account på hp12, og det er -FameGeil?* noe man kan se om modsa sjekker IP.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg kan ikke passordet til oliver queen lengre, og har bare logget inn på en account på hp12, og det er -FameGeil?* noe man kan se om modsa sjekker IP.


Det er bare å bruke proxy det, det er mods klare over, å det er du klar over.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kan også nevnes at jeg aldri har spillt på en konto med navn "Oliver Queen x 3" men bare en konto med navn "Oliver Queen"
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Men du sier jo på skype at du vet de ikke finner IP eller cookies, wysos. gjør en bra jobb, lenge leve NSA §§ Wysos.**
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Dårlig taper simen. Du vet sjøl at niko aldri villa gjør det og det e mang andre som lage samme brukernavn med bare "." og storebokstaver som forskjell. Att du i det hele skjekker opp det der betyr at du e dårlig taper
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
De legger skylden på TTB da, så du er siktet i saken du også gertpe :evil:

Ettersom jeg ikke har mottatt stevning av noen slag, fått pm om saken eller på annen måte er blitt orientert. Da ka jeg neppe se at den siktelse har noen relevans.
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
morsomt om hvem som prøver å dra en hvit løgn her nå. ingen i ledelsen i TTB har hørt noe om det kan man jo se lett hvem som lyver her...
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Åhoi, dette her skulle vist ikke bare bli tatt på skype, PM og til samtlige spillere, men skal også bli dratt til forum. Moro! Humor er morsomt. Faktisk.

Som du sier: Det er jo helt logisk at vi driver med spionasje. Liksom - det er jo 47 spillere mot oss 8. Ingen i en allianse har behov for å spionere på noen, men det har vi? Her klart! Vi er nemlig nødt til å spionere vi, fordi det gir oss så ekstreme fordeler. Siden våres spion, Oliver Queen x3 ikke har mirakuru må vi ha andre fordeler. Det er jo klart?

royinjected-2ddb5.jpg


Jeg må bare hylle HP's O'store. Var tross alt han som er hjernen bak denne geniale fremgangsmåten til å finne en spion.

a1547a1da2fceffcc96456de52733785.png


For ja, som Simen her sier. Vil TTB ha tilgang til forumet er det bare å spørre. At rank 1 og 2 går sammen for å ta ut lille søte WySoS., det er ikke lavmål. Det er bare hverdagen det. Er alltid sånn - alle de store gutta på lekeplassen samler seg for å mobbe de små. HP's topp bestående av TTB og Reggae, i regi allmektige Simen. Her regjerer disse store gutta over hele lekeplassen. Det de sier, er sannheten. Alle som sier noe i mot, de har feil og får ikke lov til å være her lenger.

Tross alt så trenger man ikke så høy IQ for å se at Oliver Queen og Oliver Queen x3 er veldig like nick. Liksom, HALLO!? 2 + 2 er tross alt 6. Selvfølgelig er det samme spillere som spiller på disse kontoene. Er jo logisk - vi lager en fakebruker, der vi spiller multi, med helt likt navn som en tidligere bruker av et stammemedlem og får noen i gjengen til bøllene til å sette oss opp. Finnes ikke noe mere logisk, for det hadde ikke vært bedre å bare fått satt opp en av kontoene vi allerede har. Virkelig lavmål av oss. Alt er jo tross alt så logisk at O'store ikke en gang gadd å snakke med gjeldende spillere.

42effb760a1189939f9ecc4ade4447f7.png


En stor unskyldning til alle som faktisk tror på alt det pisspreiket dette er basert på. Beklager virkelig på dere vegne. Hadde vi stått bak dette, hadde også kontoer vært bannet - noe de ikke er. Jeg syns det er leit hvordan du klarer å anklage meg og mine spillere for noe som ikke en gang du - selveste Simen, kan vite noe om.

Magna Carta.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Hadde egentlig ikke tenkt å svare på denne tråden, men velger nå å gjøre det alikevel. Først og framst Ruben, jeg er enig med deg, Simen dro dette for langt, og denne saken kunne vært løst langt smidigere enn å smøre det utover ut forumet. Saken burde nok vært tatt opp på en annen måte, men tror noe av grunnen til at det ble gjort på måten det ble gjort var svaret som kom fra deres konto når Simen tok det opp med dere. Uansett ser du har flere gode poeng her, ville vært dumt å lage seg et nick som ligner så på sitt eget. Men her skal det også sies at vi mista alle tropper i et angrep fra dere, og noen timer senere har en av våre spillere KV utenfor stammen med et nick som er nærmest identisk med en spiller fra din stamme, hele saken virka veldig mistenkelig, i ettertid kan man jo si at her ble det nok en spontan overreaksjon, og nicket var muligens tilfeldig og tilhørte kanskje ikke noen fra deres stamme, i såfall vil jeg selvsagt legge meg helt flat og på det sterkeste beklage beskyldningene mot stammen din!

Når det gjelder det andre du tar opp, nemlig vår allianse og krig mot dere, så føler jeg ikke vi har noe å beklage, og heller ikke at dette er lavmål. Dere valgte å angripe oss om natten, og erklære krig mot oss. Må derfor si jeg stiller meg undrende til at vi vi er så store og stygge og mobber stakkars søte Wysose, for å si som du Hallo hva hadde dere egentlig forventet? Dere startet krigen, vi sitter vel ikke å tar i mot.

Chitruzh
 
Topp