LAW og LAW69 VS OIM - Statistikker

DeletedUser

Guest
Sannhetens ord. Du kan ikke alltid si at andre mobber deg. Er du med på leken, så får du tåle steken.

Der er som i diskusjoner; poster man sin mening, så må man tåle å høre på andres meninger..

LOL :D
Du er så morsom shanks? tenkt på å bli komiker?

Vel vel, nok spam nå :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest


LOL :D
Du er så morsom shanks? tenkt på å bli komiker?

Vel vel, nok spam nå :rolleyes:

Stolt av deg:D

Det handler om å smiske for modsa.:p

Men nå får dere fortsette å diskutere, så skal jeg ikke blande meg, om ikke jeg er rivende uenig.:rolleyes:

EDIT: Hvorfor i søren blir det alltid så mange linjeskift når jeg quoter deg?

Sorry for off topic, slutter å poste her nå.
 

DeletedUser

Guest


LOL :D
Du er så morsom shanks? tenkt på å bli komiker?

Vel vel, nok spam nå :rolleyes:

Jeg går faktisk for å være en morsom fyr altså:-D Så takk!

Men for å holde meg til saken, for det er faktisk saken når du poster dine skrytestats... --> Du oppfører du deg som om du er en "faens til feier", og når motmæle kommer skriver du noe så useriøst som at jeg "mobber".

Mods: Dette var ikke banning i den forstand; men good common nordlandsk. PS: På Helgeland er det lovlig å kalle politiet for "hestkuk".
 

DeletedUser

Guest
Jeg går faktisk for å være en morsom fyr altså:-D Så takk!

Men for å holde meg til saken, for det er faktisk saken når du poster dine skrytestats... --> Du oppfører du deg som om du er en "faens til feier", og når motmæle kommer skriver du noe så useriøst som at jeg "mobber".

Mods: Dette var ikke banning i den forstand; men good common nordlandsk. PS: På Helgeland er det lovlig å kalle politiet for "hestkuk".

Alle påstår å være nordlendinger for å få lov å bruke munn...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Blablabla, Begynn å grin du, håper det hjelper :D

Bare tok med fiendene jeg, men du vet vel ikke ossen det er å ha mere en EN fiende å konsentrere deg om du? :)

Spørs om BoS familien og lolalliansen på V3 telles som flere fiender det?
Men stemmer, hadde bare en front der, rundt meg :p

So? :) Er jo mye finere å bare ha en fiende å konsentrere seg om da ;) Får man ut maks innsats mot èn fiende.

Tenk på det på denne måten, hadde all den krigsinnsatsen der vært mot -Rome- så hadde det vært mye mer imponerende, ettersom du da måtte ha påført stor skade/rimmet en stooor spiller ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg går faktisk for å være en morsom fyr altså:-D Så takk!

Men for å holde meg til saken, for det er faktisk saken når du poster dine skrytestats... --> Du oppfører du deg som om du er en "faens til feier", og når motmæle kommer skriver du noe så useriøst som at jeg "mobber".

Mods: Dette var ikke banning i den forstand; men good common nordlandsk. PS: På Helgeland er det lovlig å kalle politiet for "hestkuk".

Pøh, her på helgeland er Hestkuk en forfinet utgave. Skal man si det rett må man være brei. Ergo "hÆst osv" Dessuten er det uttrykket for oppbrukt. Ikke mange som bruker det.
 

DeletedUser

Guest
Kan man si at OIM har vunnet nå som LAW bortimot er vekke..? Isåfall vil jeg være den første til å gratulere!!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan man si at OIM har vunnet nå som LAW bortimot er vekke..? Isåfall vil jeg være den første til å gratulere!!
Krigen er ikke "vunnet" i den forstand. Etter at mesteparten av LAW merget inn i Elite ble krigen avsluttet, noe begge parter var enige om var det beste for alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Krigen er ikke "vunnet" i den forstand. Etter at mesteparten av LAW merget inn i Elite ble krigen avsluttet, noe begge parter var enige om var det beste for alliansen.

Med andre ord, Elite har nok fiender fra før av. Ja?
 

DeletedUser

Guest
Kva gjør OIM no? Grunnen til krigen var jo at OIM var innesperra av LAW og Elite..
 

DeletedUser

Guest
Finnes mange andre.
Vet faktisk hva som skjer siden jeg er i OIM, men jeg sier ingenting :)

Bakgrunn for krigen er som sagt at OIM er låst fast mellom allierte og alliertes allierte, og mulighetene for ekspansjon er små. Uten å erklære krig mot enten Elite (i sør og øst), domini (i nord) eller LAW (i vest) har vi ikke store mulighetene for å vokse oss større. Bakrgunnen for valg av krigsmål er mer en krig om territorium enn en krig om vonde tanker og følelser ovenfor LAW.

Og siden Domini og LAW no er i Elite skulle dykk ikkje ha så mange muligheitar.
 
Topp