League of Legends

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Heyhey, lenge siden sist.
Jeg har et League of Legends team bestående av en belgier, en skotte og to nordmenn.
Saken er at vi trenger enda en spiller og vi er så og si veldig i tvil om hvem vi skal ta med. Derfor vil jeg spør om det er noen som er intresserte i å joine dette teamet. Det er ikke et serriøst team så det er ikke noe "press" vi kommer til å spille når alle har tid.

Kriteriene er:
-Må kunne spille enten support eller AD-carry.
-Må ha micc/skype og kommunisere på engelsk.
-Lvl 30 på West.
-Må kunne warde.
-Må faktisk tåle endel kritikk fra skotten og belgieren.

Svar på denne posten om du er intressert :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kvæna (IG-West) er interessert. Supporter godt med Nunu, Lux, Shen, Soraka, Kayle, Poppy, teemo og Alistar bl.a.

Er veldig stødig med Ashe og Graves som ad carry.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
w-s, det er ett bra spill, men mange som missliker det i starten pga. man ikke får det til. Men er bare å forsøke og jobbe for å forbedre seg og lære spillet.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har ikke så altfor mange flere enn 300 ~, men så har jeg ikke spilt så veldig lenge :p
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Heyhey, lenge siden sist.
Jeg har et League of Legends team bestående av en belgier, en skotte og to nordmenn.
Saken er at vi trenger enda en spiller og vi er så og si veldig i tvil om hvem vi skal ta med. Derfor vil jeg spør om det er noen som er intresserte i å joine dette teamet. Det er ikke et serriøst team så det er ikke noe "press" vi kommer til å spille når alle har tid.

Kriteriene er:
-Må kunne spille enten support eller AD-carry.
-Må ha micc/skype og kommunisere på engelsk.
-Lvl 30 på West.
-Må kunne warde.
-Må faktisk tåle endel kritikk fra skotten og belgieren.


Svar på denne posten om du er intressert :)

Haha... så sant man ikke heter cleo så må man tåle en del :')
Beste inlegget ever kalou

menne *kremt* det er jo en tredje nordmann der å da >.<
 
Topp