Leaks - Med sine første lekkasjer!

DeletedUser

Guest
For se om dere finner noe på Honkie x) er nysjerig på hva dere finner :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil poste mer og mer.... må sende spioner inn i noen stammer under ødeleggelse.......
 

DeletedUser

Guest
Min mening er at det er altfor tidlig og komme med "lekasjer" så tidlig i en verden. Info fra stammene og spillerne som står helt øverst på rankingen som er spennende her :) Ikke en stamme ingen har hørt om før det engang er lov og angripe andre. Men som sagt, for tidlig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min mening er at det er altfor tidlig og komme med "lekasjer" så tidlig i en verden. Info fra stammene og spillerne som står helt øverst på rankingen som er spennende her :) Ikke en stamme ingen har hørt om før det engang er lov og angripe andre. Men som sagt, for tidlig.

Vi begynner med en stamme ingen har hørt så mye om, de øverst er selvfølgelig veldig sparsomme med info.... :(

Men mer kommer i morgen, kanskje noe mer interressant... :D
 

DeletedUser

Guest
wow, for en insane lekasje. Håper dere er stolte. det høres bare ut som om dere fant på noe i farta. fordi dere har ikke bevis bak argumentene..

Tror jeg hadde mer respekt for LeakS før de la ut lekasjen enn etter. for dette er bare rævva.
 

DeletedUser

Guest
Dette er nok kun en forsmak på hva som kanskje vil komme (?)

Som nevnt er det ikke mye spennende lekkasjer å komme med så langt, men et sted må de starte. Blir spennende og følge med videre! :)
 

DeletedUser

Guest
Go Leaks! :D Om dere klarer å få fingra i noe skikkelig lekasjer og dirt om toppstammene etterhvert så tror jeg dette kan bli veldig artig å følge med på ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi har noe skikkelig, men er usikkere på om vi skal poste det, vi driver bare på med innledningen... Men hvis vi poster en ting, så kan det bli 3-4 kriger i V7, så vi vet ikke om vi skal det, men det diskuteres nå internt!
 

DeletedUser

Guest
Siden det ikke virker som at noen ønsker noe mer info om VISUS (VS), kan vi jo lage en innledning til det vi skal si om DNA.

Først noe mer om VS:

VS's sin ledelse blir stadig mer og mer svekket... Flere av lederne kaster ut medlemmer, og stikker etterpå. Hva har skjedd? (vet du noe, send meg en PM)

VS har synket nedover på rank'n.

DNA:

Vi har fått tilsendt dipmlomati-listen dems av 2 forskjellige anonyme kilder.

Vi kan ikke bekrefte dette 100%, men her er DNA sin diplomati-liste:


Allierte
BBD
AKDM
SS
~FW~
SN

Ikke-angreps-pakt (IAP)
TGE
LeakS wtf? hvorfor satt de oss i det, vi har jo aldri snakka med dem!*'¨^!!"#¤%%&%¤&%#!!!!!

Fiender
Honkie

Takk til alle dere som sender oss anonyme lekkasjer!!! Uten dere og våre spioner hadde dette ikke gått.

NB: Dette er ikke noe ille, men det er noe vi beklagelighvis ikke kan publisere som er litt mer spennende!

Mer info vil komme...
 

DeletedUser

Guest
VIRUS og LEAKS

Om Virus

Som alle stammer har man en periode i starten med lettere kaos og der man rekruterer de man har tro på raskt for å trygge sin sektor for etter på å vaske de godt etter hva de leverer /noe vi nå gjør med elementær stats sjekk, kv sjekk, aldersgrense 15 eller sinnsyk god erfaring..
Gode eksempler var k10 fks som gjør en god jobb med vasking : )

Virus består stort sett av ledere fra Tld v 5 og andre med gode stats..
Eks- Bergen, kimmler, Fastford osv

Hva skjedde?
Virus ironisk nok ble rammet av merge: Rtle ledere som ble tilbudt lederstillinger dolka oss i ryggen og kikka alle medlemmer, da vi ved en tabbe gav for mange rettigheter..
Videre har luringene erklært krig så tidlig i spillet : )

Dette har vi lært av og det er nå kunn tidligere TLD ledere som får disse..

Som resultat ble det tap av mange stamme medlemmer selvsagt og vi fikk mye arbeid med å rette dette..
Når dette traff oss var vi ikke så opptatt av spioner, da andre ting måtte prioriteres : )

Virus kommer til å bli en stor seriøs stamme uansett, men dette satte oss tilbake organiseringsmessig dette jobbes det med!
Vi satser på et sammarbeid med gode tilsvarende stammer..
Slike fora der det serveres svada forteller mere om de som leverer de enn oss ....

Vi er åpne i virus på hva som skjedde.. Flere stammer ble godt informert og vet om dette da vi sendte skriv til tildigere medlemmer om hva som faktisk har skjedd..

Ledelsen i Virus er intakt og den samme og jeg kan ikke se at vi har tatt alvorlig skade..
Kjernen er TLD og blir TLD- så kort fortalt Tld er virus og før vi ble most i v 5 var vi rimelig store..

Anbefaler heller de som vil vite sanheten å ta kontakt med meg som stammeleder enn å tro alt som postes her.
Vil ikke logge meg inn her mer, ble tipset av ally at jeg burde se på dette, ler av hele greia.. Vi er i startgropa alle mann...

Mvh
Bananape- Leder virus
 

DeletedUser

Guest
det er noe som er mer ille, men dere kan ikke publisere det? akkurat ja. Bullshit spør du meg. Dere bare sier det for de dere vil at folk skal tro dere er "viktig"

Dere er bare en gjeng middelmådige spillere som ikke har noe bedre å gjøre enn å spre noe dere tror er "dritt" om andre stammer ;)
 

DeletedUser

Guest
Her er En LEAKE om LEAKS : )

FRA VIRUS - STAMMELEDER
OM
----------------------------
og
LEAKS


Poster dette for å få dere andre stammer til å skjønne hva de driver med : )
Og akkurat hvor mye dere skal stole på slik info..
De har patetiske forsøk på å TRUE stammer inn i ALLY.. Når dette ikke gikk... VEL se selv!

Om de poster noe om oss eller andre,, javel, det bryr vi oss mindre om, men denne er såpass morsom at den deles : )
Håper at resten av dere skjønner taktikken deres nå: Splitt og HERSK + Utpressning...

------ den 16.12. klokken 19:08
Hei!

Har fått en del lekkasje informasjon fra deres stamme!

Synes dere burde ta dette særiøst, hvis du ikke svarer poster vi alt på TW sitt forum i morgen! VI har mange osm har sendt oss info!

NB:

Vi har ingen spioner i deres stamme, men folk hevender seg til oss.

Tenkte jeg skulle ta dette opp med deg personelig, ønsker å inngå en Allianse, meld kommer!

--------- den 16.12. klokken 19:10
Hei!

Sammtidig kommer denne lol
På veiene av TW [ally]LeakS[/ally] leaking corporation 2010 spør vi i Leaks dere om en eventuell allianse.

Dere er noen vi kan se for oss å sammarbeide med, og derfor sender vi dere denne forespørslen. Ta denne særiøst!

Men hva kan vi få ut av et sammarbeid med dere?

* Har dere noen fiender, vi sender støtte så fort det er mulig!
* Vi kan dele et forum, hvor vi kan drøfte saker osv...
* Vi er også villige til å sette deres fiender som våres fiender, med mindre det er noen av våre allierte.


Vi kan bare si at vi har ikke mange store allianser, så det ordner seg nok.

Litt fakta om [ally]Leaks[/ally]:

Vi er en stamme som ble grunnlagt for ca. 3 uker siden, vi består av flere erfarne spillere fra verden 1,2,3,4,5 og 7.

Vi ser ikke etter spillere med mye poeng, men spillere med erfaring!

Vi satser nå for fulgt på denne verdenen, og håper dere tar en allianse særiøst.

MvH:

Ledlsen i [ally]Leaks[/ally]

© [player]-----[/player] 2010

bananape den 16.12. klokken 20:02
Trussler er ingen god måte å be om iap på.
Denne vurderes klagd inn til tribalwars team.

------ den 16.12. klokken 21:49
Det var ikke ment som en trussel, men jeg finner ikke ut hvor lekkajen deres er!!! SÅ fantastisk NOOB

Lekkasje-folka sender meld til venner, som sender den videre!!!

Beklager hvis det kom feil fram......

---------- den 16.12. klokken 21:50
Håpoer bare ikke at lekkasje-infoen er sann:(

FRA LEDER VIRUS -Der luringen nagles
bananape den 16.12. klokken 22:26
----------- i dag klokken 19:08
Hei!

Har fått en del lekkasje informasjon fra deres stamme!

Synes dere burde ta dette særiøst, hvis du ikke svarer poster vi alt på TW sitt forum i morgen! VI har mange osm har sendt oss info!

NB:

Vi har ingen spioner i deres stamme, men folk hevender seg til oss.

Tenkte jeg skulle ta dette opp med deg personelig, ønsker å inngå en Allianse, meld kommer!

OG så den uvurderlige innrømmelsen : )
----------- den 16.12. klokken 22:27
vet det, skrev det jo selv, men da kan vi vel drite i en allianse, vi kødder ikke med hverandre, jeg poster LEAK, osv...

NB: dette er ingen trussel! NEIDA, helt sikkert ikke

bananape den 16.12. klokken 22:40
Jaha du skjønte at dette var brudd på tw regler

------------- den 16.12. klokken 22:46
Hva da?

bananape den 16.12. klokken 22:50
Har fått en del lekkasje informasjon fra deres stamme!

Synes dere burde ta dette særiøst, hvis du ikke svarer poster vi alt på TW sitt forum i morgen! VI har mange osm har sendt oss info!

bananape den 16.12. klokken 22:50
Noen leder diskuterer krig..
Var ikke lurt dette..
du bør brannslokke raskt

----------- den 17.12. klokken 11:07
med brannbomber?

Krig har ingen hensikt! xD

bananape den 17.12. klokken 11:32
Nei mener det samme, men den meldingen din
Ble ikke godt motatt.
En pm jeg kan poste for å brannslukke hadde vært lurt

------------ den 17.12. klokken 15:56
Greit, men må ha litt fyrverkeri!


Kommer det mere idiotisk fra dem så har vi myyyyye mer!

Koz dere alle på Tribalwars og husk - ALLE er i STARTGROPA : )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
brudd på regler her og bananape ;) nick skal sensureres med mindre det blir oppgitt av personen selv;)
 

DeletedUser

Guest
Morosamt

Syns det er mrosomt

At en stamme som mener vi er seriøse og mass rek + går ned for telling : ) Truer for å få ally og faktisk poster når de ikke får det..
Går det ann å bli mere pip.. : )
 
Sist redigert av en moderator:
Topp