Leaks - Med sine første lekkasjer!

DeletedUser

Guest
En melding vil komme, men vi er oppløst...ja, desverre. Det var mot min villje. En forklaring skal komme, men først må jeg ta meg av noe TW-folka rapporterer meg for.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da roer vi ned det hele...

Dette er tross alt et spill : )

Vil si til alle at det var ikke meningen å bryte Trib sine regler og det vil ikke gjenta seg : )

Hmmm! Du blokka meg, veldig barnslig, men det viser hvor feig du er!!!

1. Jeg har ikke brutt noen regler
2. Jeg prøvde ikke å true til en allianse, beklagelighvis, så opplevde du det som en trussel, noe jeg ikke kan se. Jeg truet deg til å svare fort, men ikke noe mer....

Driti på leggen!"!!
 

DeletedUser

Guest
Dette grenser til Spam og Virus tenker å rapportere inn den det gjelder.

Vil ikke tilføye noe nytt og tror de fleste som gidder å lese tråden, ser hvem som er hva :D

Ventet på at dere skulle gå i oppløsning, synd det ikke skjedde før :D

Koz dere på tribalwars..

Mvh

Virus Leder
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Nå for du gi deg med å være en skikkelig gledesdreper ape :p

De ferreste stoler altfor mye på alt som blir slengt ut her, og at dette gikk utover din stamme er vell bare credz. Noen har ihvertfall sett dere, og det er jo ikke stort negativt med det. Jada, kansje det er oppskryt, men hadde forumet bare vært helt 100% fakta hadde det vell vært et fåtall av aktive forumsbrukere.

Dette er en mer serriøs værsjon av Ryktebørsen, og alle har forstått at du ikke liker han, så kan denne drittslengingen bli ferdig nå?
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke tilføye noe nytt og tror de fleste som gidder å lese tråden, ser hvem som er hva :D

Ventet på at dere skulle gå i oppløsning, synd det ikke skjedde før :D

Koz dere på tribalwars..

Mvh

Virus Leder

Vi hadde ikke tenkt til å oppløse oss, men jeg gadd ikke å spille mer i V7, det samme gjorde hele ledelsen, så når vi først skal stikke fjerner vi alle spor.

LeakS som stamme hadde ingen problemer, heller ikke måten den ble styrt på førte til at det ble oppløst, men det som er grunnen er at vi ikke lengre ønsket å satse på denne verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Nå for du gi deg med å være en skikkelig gledesdreper ape :p

De ferreste stoler altfor mye på alt som blir slengt ut her, og at dette gikk utover din stamme er vell bare credz. Noen har ihvertfall sett dere, og det er jo ikke stort negativt med det. Jada, kansje det er oppskryt, men hadde forumet bare vært helt 100% fakta hadde det vell vært et fåtall av aktive forumsbrukere.

Dette er en mer serriøs værsjon av Ryktebørsen, og alle har forstått at du ikke liker han, så kan denne drittslengingen bli ferdig nå?

Jeg tror drittslengingen kan bli ferdig, men det er ikke rykter, når jeg har skjekket opp all info personelig. (altså manuelt ved å spionere på en annen stamme). (untak: dette gjelder ikke diplomati)

Men jeg kunne jo ha forfalsket en meldign osv. men det er ikke spennende. Ueheldighvis for VS, så startet vi med dem, men vi rakk jo ikke å publisere noe som faktisk kunne ha skadet VS skikkelig, før de klikka helt.

EN grunn for at LeakS gir seg i V7 er at våre krav og forvenntninger ikke kan oppnås, dette har ikke noe med hvordan stammen ble styrt å gjøre! Vi ønsker heller ikke å publisere, det som er noe (beklager ordet som kommer) dritt. Altså all dritt du kan grave fram fra mørket i andre stammer, og treffer dem der hvor det svir mest.

Men du apekatt? Kan du gi deg nå eller, vi gidder ikke å publisere mer info i V7, siden jeg gir meg der. Du begynner bare å bli usæriøs og barnslig. Hvis noen ønsker å vite noe om en stamme, så send meg en PM. takk :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Synd. Likte konseptet deres. Måten dere baitet WikiLeaks (10hi)

Menmen, slik gikk det da. Du får ha lykke til.

Og nei, mente aldri at det dere sa er rykter, jo nærmere fakta. Men et fåtall bryr seg mer om det mer en litt artig lesestoff med litt mer serriøs sladder enn ryktebørsen.

Var klar til å sitte i godstolen å lese noen innleg jeg .. Så ja, får du noen leaks eller annet artige ting er det bare å PMe meg, ^^
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hardt forsøk på å komme i kontakt med dem vil jeg tro.

Ape, har du ikke skjønt at bråkemakere alltid misslykes med en negativ oppmerskomhet? :p
 
Topp