Leauge Of Legends Eune

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann!

Spiller du Nordic East på LoL ?

Vil du være med i en aktiv gruppe som spiller LoL, jevnlig? Da har du sjangsen nå!

Vi kan tilby en aktiv gruppe, med hyggelige samtaler, og masse LoL games :)

Om du er interessert så kontakt meg pr pm på forum eller kommenter under tråden :)


-Stian
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er ingen som spiller på East :)

åjo da.. er ganske mange det ^^ er ingen forskjell på East og West. er bare noe folk liker å innbile seg :p

Vi er 8 players i chatten nå. og er flere som er på vei inn.. så det er nok east spillere her ja
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Forskjellen ligger vel som oftest i målgruppen, og lokasjoner av servere.

Er i alle fall slik det er på Dota 2. Ingen som spiller det, forresten? :mehe:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nü har det seg sann at EuNE er for norden osv(ifolge LoL sine sider),
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er en forskjell, og den ligger faktisk i at mange flere erfarne ifra EUNE går senere til EUW og sitter "fast" i lavere ELO, og at gamsa der er mye mer fokusert rundt teamplay og ikke solocarry som er populært i EUNE.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det er NULL problem å bli stuck hverken på East eller West. Da er det du som har nådd potensialet ditt, og vil ikke climbe mye mer. Stemmer det at de erfarne, og de beste spillerne drar til EUW, fordi der er sjangsen større for å bli merket og bli profesjonell. Såvidt meg bekjent er serverne omtrent på samme stedet, og jeg merker ingen forskjell i MS.


Er i alle fall slik det er på DOTA 2. Ingen som spiller det, forresten?

Teach me Master.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er en liiten forskjell for meg, på NE ligger jeg jevnt på ~20 ms, mens west er litt tregere med mellom 25 og 30 ms, ellers kan det godt hende Det stemmer, men hey, man kan da game på begge to?
 

DeletedUser

Guest
jeg spiller på euw om noen har lyst på en ranked match bare ta kontakt:)
 
Topp