ledig konto v5

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
V5, treig som den er, er fyllt med action.
Jeg har en konto som pdd ligger på andreplass på v5, og stammen ligger på førsteplass. Jeg ønsker ikke skade stammen ved å slette den største kontoen i stammen, så derfor fisker jeg blant dere som likevel blir nødt til å finne en ny spillverden snart.

Er det noen som er villige til å ta kontoen, og samtidig kan vise til noen gode referanser så ta kontakt. Jeg er ikke ofte på skype, så raskeste måten er ig.

Hilsen syklov
 

DeletedUser

Guest
Ble det litt for tøft for deg når det kom inkommende?:p

Det hjelper ikke på spillelysten akkurat, men jeg har prøvd i ukesvis før dette skjedde å finne en dual eller noen til å ta over da jeg normalt pleier bli lei etter 70-100 byer. Da blir spillet for repetivt og tidkrevende. Jeg hadde satt meg selv opp for internadling for lenge siden var det bare noen som hadde nok adels til å adle meg... men det har ikke gått:(
 

DeletedUser

Guest
Gi kontoen din til -NB-, så skal vi alltids finne en eier for den. :D
 

DeletedUser

Guest
Gi kontoen din til -NB-, så skal vi alltids finne en eier for den. :D

Dere har jo prøvd lenge nå:) selv om jeg ikke har lyst på spillingen lenger greier jeg ikke motstå lysten til å forsvare meg inntil jeg finner en replacement.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
V5, treig som den er, er fyllt med action.
Jeg har en konto som pdd ligger på andreplass på v5, og stammen ligger på førsteplass. Jeg ønsker ikke skade stammen ved å slette den største kontoen i stammen, så derfor fisker jeg blant dere som likevel blir nødt til å finne en ny spillverden snart.

Er det noen som er villige til å ta kontoen, og samtidig kan vise til noen gode referanser så ta kontakt. Jeg er ikke ofte på skype, så raskeste måten er ig.

Hilsen syklov

Kontakt meg pr PM, Syklov! :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp