Let the games begin

DeletedUser

Guest
BERM vs SUN = BERM er vinner
BERM vs L-13 = en jevn kamp

så det kommer til å bli en jevn klamp mellom disse to stamene men jeg tror at BERM kommer til å vinne krigen mot L-13.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
BERM vs SUN = BERM er vinner
BERM vs L-13 = en jevn kamp

så det kommer til å bli en jevn klamp mellom disse to stamene men jeg tror at BERM kommer til å vinne krigen mot L-13.


nå var det vel mer Sun vs resten a verden da, oss i L-13 inkludert, så merget sun og berm når sun skjønte at de ikk hadde no sted å gjøre av seg. Da er det som regel best å legge seg på bakbeina og godkjenne at man har tapt , og gjøre dt beste ut a det.

Men sun gjorde det veldig bra en stund, det skal de ha creds for, ble vel endel inaktivitet der osv vil jeg tro, no som førte til at det ble vanskelig å holde på som før.

nå er det vel mer Berm og nb vs L-13.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan folk får det til å bli en merg skjønner jeg ikke. Det er under en tredjedel som har gått fra SUN til BERM. Resten er enten i stammen fortsatt, uten stamme eller gått til andre stammer.
 

DeletedUser

Guest
Kan da heller si det slik at jeg tror at enten BERM og NB vinner eller L-13 tar seieren men jeg heier på BERM eller L-13 for jeg syntes at NB er ikke så brå siden de er den største stammen på v5 og har sikkert et stort teritorium.det i likhet meg Tx.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
nå var det vel mer Sun vs resten a verden da, oss i L-13 inkludert, så merget sun og berm når sun skjønte at de ikk hadde no sted å gjøre av seg. Da er det som regel best å legge seg på bakbeina og godkjenne at man har tapt , og gjøre dt beste ut a det.

Men sun gjorde det veldig bra en stund, det skal de ha creds for, ble vel endel inaktivitet der osv vil jeg tro, no som førte til at det ble vanskelig å holde på som før.

nå er det vel mer Berm og nb vs L-13.

Hvordan kan dere i L-13 grine over at de merget med oss? Jeg vil si at det nesten gikk like store masser inn i -NB-. Og verken vi eller dem ser eller har noen gang sett på det som en merge. Så hvorfor enda grine og dulle over dette?
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvordan kan dere i L-13 grine over at de merget med oss? Jeg vil si at det nesten gikk like store masser inn i -NB-. Og verken vi eller dem ser eller har noen gang sett på det som en merge. Så hvorfor enda grine og dulle over dette?

hvor er det jeg griner her a brann? er vel du som griner over at jeg "griner" ?

første gang jeg har kommentert det ever.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg skrev ikke om deg, men om L-13 generelt. For det har jo vært det eneste dere har gjort siden SUN forsvant. prøvd å sette oss i et dårlig lys fordi vi tydeligvis merga med dem. Noe vi IKKE gjorde.
 

DeletedUser

Guest
da blir det heller slik:

BERM og -NB- vs L-13 =to mot en.kommer til å bli en veldig tøf krig.

tenker det at det kommer til å bli en veldig hard krig dær en av stammene er den største på v5.
 

DeletedUser

Guest
Tenker at BERM med alle untatt L-13 mot L-13 blir i BERM og alle andre sin favør.
 

DeletedUser

Guest
De skjedde i disse dager at en fra -NB- la ut en film på youtube der han viste troppene sine og greier! :) Creedz til han!
 

DeletedUser

Guest
Det skjedde i disse dager at en fra L-13 sendte KV til en i -NB-, fordi han trodde han var i stammen sin og greier! :) Creedz til han!
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Creeds til -NB-,at de var såpass reale at de sendte kontoen tilbake til stammen,den hørte til.
Det er vel det man kaller sportsånd,men man får vel ikke creeds for sånt her.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Side 1:
Tribes: -NB-, BERM
Side 2:
Tribes: L-13
Players: crab, Leffy, Kayare, Blofaen

Timeframe: 17/09/2010 15:39:00til01/10/2010 01:34:59

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 169
Side 2: 33
Forskjell: 136

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,478,832
Side 2: 296,028
Forskjell: 1,182,804

chart



Valgte å ta med enkelte spillere på L-13 sin side da disse alle var med når krigen brøt ut og har gått under med den. Så får å ikke skjule noen tall så tar jeg dem med. Fant ikke noe som kunne pusse på talla fra -NB- eller BERM som har forsvunnet ut av stammen siden krigen startet, så har ikke lagt til noen der. Om det finnes noen som jeg har oversett, så skytt meg :eek:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Side 1:
Tribes: BERM, -NB-
Side 2:
Tribes: L-13
Players: Leffy, Kayare, Blofaen

Timeframe: 17/09/2010 15:39:00til17/10/2010 13:46:07

total erobringer:

Side 1: 1,384
Side 2: 403
Forskjell: 981

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 264
Side 2: 62
Forskjell: 202

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 8,801,246
Side 2: 2,950,092
Forskjell: 5,851,154

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,280,016
Side 2: 552,419
Forskjell: 1,727,597

chart




+ at Side 1 har tatt 13 byer fra Crab i denne tidsperioden, men det gikk ikke ann å legge han inn :)

Tok samme ekstra spillere som Leiv hadde med i sin post. Hvorav ingen av spillerne som har forlatt eller blitt sparket fra side 1 har mistet byer til fienden under denne perioden.
 

DeletedUser

Guest
Kan nesten legge til Forz88 her også, da det vel er L-13 som sitter/satt der?

Men dette er fine statistikker. Godt jobba, alle sammen! :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Valgte å ta med enkelte spillere på L-13 sin side da disse alle var med når krigen brøt ut og har gått under med den. Så får å ikke skjule noen tall så tar jeg dem med. Fant ikke noe som kunne pusse på talla fra -NB- eller BERM som har forsvunnet ut av stammen siden krigen startet, så har ikke lagt til noen der. Om det finnes noen som jeg har oversett, så skytt meg :eek:

Hvor mange tegn var det igjen?
 

DeletedUser

Guest
Til minne om adelsmennene til Attyla :)

[spoil]Side 1:
Tribes: L-13
Side 2:
Players: Attyla

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 27
Forskjell: 25

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 19,753
Side 2: 264,735
Forskjell: 244,982

chart
[/spoil]
:D
 
Topp