Leter etter Konto / Noen som leter etter dual?

DeletedUser

Guest
Pensjonert TW spiller som skal begynne igjen, og vil hoppe rett inn i action. Jeg er en fredelig mann som kan snakke meg ut av nesten alt. Jeg har gode venner i UNI og UNI-XP. Jeg kan endel om script og har venner som lager scripts. Jeg er erfaren spiller og har spilt TW i 2 år nå^^


Leter etter en erfaren dual og kan ta vakter på forskjellige kontoer.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
For dere som har respekt for deres egen stamme, og vil ha en sunn konto å spille på, så er ikke muradin den dere leter etter.
Får han ikke det som han vil, så blir dere truet med at han kommer til og hacke dere. Akkurat som han skal ha gjort med renegade og TW-Teamet.

Mvh Kvæna
 

DeletedUser

Guest
Ikke hør på Kvæna ;) han er tross en 12 år gammel gutt som ikke gjør noe annet en å sitte med dataen. han heter simen btw :D

Det at jeg trua ham med hackinga var sant, men renegade er løgn (ønsker det var sant) for mye slit å ta alle sammen :eek:

Hvis dere har sunn fornuft så bør dere ikke høre på Kvæna ..... Han trodde mor hans var jomfru sa han på skype :p
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kun den ene siden som nevner vennskap her..

Og hvem har gitt deg lov til å si hva han heter IRL? Din ustabile...
 

DeletedUser

Guest
Baah! Kvæna er 12 år gammel.... Oja, før jeg glemmer det: Bambam, beklager men simen var den som begynte :D
 

DeletedUser

Guest
Hold dokk on-topic vennligst. Muradin, du bør vit bedre enn å spam ned din egen topic.
 

DeletedUser

Guest
Ikke hør på Kvæna ;) han er tross en 12 år gammel gutt som ikke gjør noe annet en å sitte med dataen. han heter simen btw :D

Det at jeg trua ham med hackinga var sant, men renegade er løgn (ønsker det var sant) for mye slit å ta alle sammen :eek:

Hvis dere har sunn fornuft så bør dere ikke høre på Kvæna ..... Han trodde mor hans var jomfru sa han på skype :p

du muradin :p ikke for å være frekk eller nott, men æ syns du sa han var ei 17 år gammel jente som var hore :O

"hu e 17 år gammel og studere, bor på hybel med kamerata, og e ei guttejente" sa du til mæ på skype og en ting til ..
"[10:08:44] Herregud :D: derfor har hu fått kallenavnet "Den En Armede Hore"
 
Topp