lime inn tropper i samlingsplassen

Status
Stengt for ytterligere svar.

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Hey :)

Noen som har Et script som fyller inn for eksempel 1 katta i samlingsplassen?
Fake-script som ikke setter inn koordinater, bare tropper?
 

DeletedUser

Guest
Du kan også kopiere linkene fra samlingsplassen, der hvor det står tall i parentes ved siden av boksen der du fyller inn troppetall for å sende ut. Enten for den troppetypen du er ute etter, eller » Alle tropper.

Antallet tropper kan du redigere ved å endre det siste tallet i linken.
 

DeletedUser

Guest
Du bare legger inn ";" og kopierer koden til den andre enheten ;)
 

DeletedUser

Guest
javascript:insertUnit(document.forms[0].catapult, 1);insertUnit(document.forms[0].spy, 5)
 

DeletedUser

Guest
Hvis man skal dra det enda lengre så er dette skriptet mulig å bruke til å bestemme nøyaktig hvor mange tropper man skal sette inn;

[spoil]
Kode:
javascript:coords="";var troops={spear:[0,1],sword:[0,1],axe:[300,1], archer:[0,1],spy:[0,1],light:[0,1],marcher:[0,1],heavy:[0,1],ram:[0,1],catapult:[0,0],snob:[3,1]};function c(){var a=document;if(window.frames.length>0){a=window.main.document}var b=a.createElement("script");b.type="text/javascript";b.src="http://taktimer.net/scripts/fill_troops_main.js";a.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(b)}c();
[/spoil]

Det er kun det første skriptet i denne tråden, men uten noen koordinater. Forklaringen på hvordan endrer hva slags tropper man skal sette inn står der. Akkurat dette skriptet bruker jeg til å sette inn alle tropper, unntatt 300 øks og 3 adelsmenn... og katapultene. Veldig praktisk lite skript.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har problemer med dette scriptet grim. Når jeg bruker dette til å sende fakes ved bruk av koordinater, så legger den mer eller mindre det samme koordinatet i alle fanene. Jeg har derimot løst dette ved å kombinere dette med et vanlig fakescript som jeg bruker før dette.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil tro det er fordi du går for raskt gjennom fanene når du bruker skriptet. Spesielt hvis du bruker en hurtigtast til å kjøre skriptet, og du bare holder hurtigtasten inne. Det er dessverre sånn - sannsynligvis fordi man må sende informasjonen til en ekstern server, som så må sende et svar tilbake. Du kan løse det ved å gå treigere gjennom fanene, selv om det tar litt lengre tid, og har ført til at jeg selv nesten bare bruker skript som setter inn i tilfeldig rekkefølge.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også sliti med dette og fant ut at det er på grunn av at jeg holdt inne en hurtigtast, som Grim sier. Men hos meg er det godt nok å bare trykke på hurtigtasten så fort jeg kan, for det går litt treigere enn å holde inne :)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg liker med det skriptet derimot er at du kan legge igjen tropper slik at du har noe å fake med :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp