Lite spørsmål til Dakapo

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hei, jeg har merket en ganske uvanlig ting på v16, som jeg aldri har sett maken til. Om du ser rundt på kartet ved 455|549 så er det noen titalls spillerbyer som er plassert opptil 50-40 ruter utenfor periferien til den sirkelen som er ganske tydelig til nå. Kan du forklare meg det, Dakapo? Om jeg da restarter, vil det bety at jeg kan havne i ett område med nada barbarbyer?

En dårlig verden ble akkurat dårligere.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som en ny stamme helt for seg selv. United Nations:D
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vel, sånn som jeg har forstått det så kan det der skje når en spiller inviterer veldig mange andre spillere og havner i samme retning. Det hoper seg litt opp kan en vel si.
 
Sist redigert:

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Vel, sånn som jeg har forstått det så kan det der skje når en spiller inviterer veldig mange andre spillere og alle velger samme retning. Det hoper seg litt opp kan en vel si.

Det der stemmer vel ikke? Når du inviterer noen er vel poenget at de skal dukke opp i nabolaget ditt? Hva blir da poenget med å velge retning da?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det der stemmer vel ikke? Når du inviterer noen er vel poenget at de skal dukke opp i nabolaget ditt? Hva blir da poenget med å velge retning da?

Mente havner, ikke velger.
Grunnen til at de spillerne har blitt plassert der, er nok pga at noen på utkanten (eller rimmen) har invitert andre spillere.
 

DeletedUser

Guest
Med navn som Sweden, China, Finland o.l. så ser det mer ut som at en person har laget seg masse fakeaddresser og invitert seg selv:p
 

DeletedUser

Guest
Egentlig genialt, man lager masse fakekontoer som blir automatisk plassert på kartet, vedkommende behøver aldri logge inn på de kontoene, og vips, ...masse farmebyer:p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Han må no ha endel fritid siden han har lagd så mange eposter etc :p
 

DeletedUser

Guest
Han må no ha endel fritid siden han har lagd så mange eposter etc :p

Flott at halve nabolaget er folk som lager 100 kontoer, som da er stengt og ikke kan angripes og bare tar opp masse plass. blir disse til gråbyer eller hva skjer egentlig med de? har ihvertfall 4 stk i nærmeste labolag som er stengt ute..
 
Topp