Liten tanke

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Helt feil forum, men likevel.......men skam må jeg spørge, om hvor man ka se om man får f.eks "negativt rykte?.......Dette ga helt sikkert negativt rykte, men har ingen rykte fra før, så jeg overlever kanskje skammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kontrollpanel --> også blar du bare litt ned

Du har forresten fått rykte da du har en grønn prikk under navnet ditt ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hei!

Sitter og reflekterer her litt, og da tenkte jeg, om du kunne tatt inn 1 person (ikke konto) fra DN/IP inn i din stamme, hvem ville det vært?
Altså, er du i DN, hvem i IP ville du mest hatt inn i DN, og motsatt. Er du ikke i noen av disse stammene så kan du jo velge fritt. Hadde vært morro om dere også hadde begrunnet valget deres.

Jeg ville i hvertfall valgt:

Torsth3

Årsak: Vel, denne karen/damen kjenner jeg kun gjennom det offentlige forum, men det må sies at h*n høres ut som en meget reflektert person, som er godt likt i stammen og ikke minst så liker jeg vedkommenes spillestil svært godt, jeg tror også det er denne personen sin fortjeneste at det fortsatt er krig her i v9 om hvem som vil gå med seieren og hele årsaken til at IP gjør det som de gjør nå. Sterk respekt for denne spilleren har jeg, og å spille med h*n tror jeg kunne vært riktig så morsomt.

Hva tenkte jeg med, en i IP som faktisk kunne ha litt ære, nei.

Utenfor stammen så blir det Xaarn
 
Topp