Liten tanke

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hei!

Sitter og reflekterer her litt, og da tenkte jeg, om du kunne tatt inn 1 person (ikke konto) fra DN/IP inn i din stamme, hvem ville det vært?
Altså, er du i DN, hvem i IP ville du mest hatt inn i DN, og motsatt. Er du ikke i noen av disse stammene så kan du jo velge fritt. Hadde vært morro om dere også hadde begrunnet valget deres.

Jeg ville i hvertfall valgt:

Torsth3

Årsak: Vel, denne karen/damen kjenner jeg kun gjennom det offentlige forum, men det må sies at h*n høres ut som en meget reflektert person, som er godt likt i stammen og ikke minst så liker jeg vedkommenes spillestil svært godt, jeg tror også det er denne personen sin fortjeneste at det fortsatt er krig her i v9 om hvem som vil gå med seieren og hele årsaken til at IP gjør det som de gjør nå. Sterk respekt for denne spilleren har jeg, og å spille med h*n tror jeg kunne vært riktig så morsomt.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror jeg ville valgt Lord sayver :)

har aldri snakket lenge nok med han, men han virker ganske positiv og en av mine favoritter i DN vil jeg si :) men på grunn av at han er nå vekke (snart) så kan han ikke akkurat komme inn (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Men, vist jeg ville vært strategisk ville jeg valgt Major Zod og secretsanta for å lette på trykket i K55 og fått tatt ut FU :mehe: sånn at det kunne vært mye mer kraft i nord
 

DeletedUser

Guest
Har lite og begrunne med, Men grisepesten virket som en trivelig kar når man fikk pratet med han alene (kyss)
Synd snowy blocker han da :(

Edit: men det virker som grisen vår har gådd i dvale uansett
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har lite og begrunne med, Men grisepesten virket som en trivelig kar når man fikk pratet med han alene (kyss)
Synd snowy blocker han da :(

Edit: men det virker som grisen vår har gådd i dvale uansett

fjernet blokkingen for din skyld nå (hug)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville valgt Fingreslitte, grunnet at jeg ser på han som den største trusselen i K55 :)
 

DeletedUser

Guest
Når jeg snakker med paausan så aner jeg ikke hvem som snakker.
Jeg velger han som sendte over 100 fake incs samtidig og som landet dem på samme minutt på meg, McBitch, for noen måneder siden! :)
 

DeletedUser

Guest
det var oss alle ;) jeg planla la opp en liste med 300 forsjellige fakes vi "kunne" sende. så vekslet vi litt her og der hvem som var på om å sende :) paausan kontoen er nok en enhet, men er mesteparten robin og torstein som snakker på meldinger IG.
 

DeletedUser

Guest
Morsom tråd dette :) (jeg er mann jeg også..hehe) takk for overraskende hyggelige ord, zippy. Men føler jeg blir litt overvurdert her. spillestilen VÅR har jeg fra de to andre gutta på kontoen, det er de to og andre erfarne spillere i IP som har lært meg det jeg kan innen tw :) Mange i IPledelsen som bidrar veldig mye, så det er samarbeidet i ledelsen og med stammen som har gjort at vi har klart å komme "tilbake" etter noen sviende nederlag. Er vel bare jeg og et par andre som stikker hodet litt ut i offentligheten her som gjør at de andre ikke er like synlige :) men takk for tilliten (yes)

back on topic: Jeg ville valgt den orginale Lord Sayver, om han hadde kunnet være aktiv.

begrunnelse: Lord sayver er slik jeg kjenner ham en meget dyktig spiller både offensivt og defensivt. har spilt litt med ham før, og synes at han har generelt en morsom og fin fremtoning både i spillet og på forumet. stor respekt for denne karen :) synd at kontoen hans ble ødelagt av innaktivitet. Håper å spille sammen med denne spilleren en gang i fremtiden om det skulle bli aktuelt ;)

ha en strålende kveld :)
 

DeletedUser

Guest
Har lite og begrunne med, Men grisepesten virket som en trivelig kar når man fikk pratet med han alene (kyss)
Synd snowy blocker han da :(

Edit: men det virker som grisen vår har gådd i dvale uansett

(hug) jeg ville hatt deg på laget her også . unblokka meg :eek: :D
 

DeletedUser

Guest
Har 2 eg vanskelig og velge imellom begge 2 :p


Littlenewbie og Fingreslitte :p


Di eg har fått go kontakt med vanskelig og velge imellom begge :p

men men ja :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har ingen kjennskap til noen i DN, og betrakter alle som gode og kunnskapsrike ( på TW) spillere. Jeg har dog en favoritt, som både irriterer og fasinerer meg : zippymaster.

Begrunnelse : Han er en veldig aktiv og intilligent spiller, farmer som få og kan, så vidt jeg ka bedømme, det meste som er verdt å vite om TW. Men det som gjør, at jeg ku tenke meg å spille sammen med han, er nok hans personlighet. Å få være i stamme med han, må være en opplevelse, om man ska dømme ut fra hans uttsagn og innlegg på forum. Og stille og rolige folk som meg, ville sikkert trives under et diktatur.....for jeg ka ikke forestille meg zippy i en stamme, som menigt medlem. Jeg forestiller meg også, at zippy ka være en artig inspirator og pådriver.

So, dette er mitt valg om medspiller.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Haha, hyggelige ord, spør Are du om hvordan jeg er som et ordinært medlem :tunge:

Ble kicket et par ganger i 3,14 ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ska spørge han ved leilighet, og dog.....liker ikke laaaaange svar :tunge:

Ok, trodde du gikk selv fra 3.14, but anyway.....nok ikke sansynligt vi noen gang kommer i samme stamme, er vel ikke i samme liga vi (angel)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Korrekt, men jeg spiller jo nå med 19 kontoer som er laaaangt under mitt nivå, så aldri si aldri :wink:
 

DeletedUser

Guest
Har 2 eg vanskelig og velge imellom begge 2 :p


Littlenewbie og Fingreslitte :p


Di eg har fått go kontakt med vanskelig og velge imellom begge :p

men men ja :p


...Fekk negativt rykte av dette.... der sto ''Hæ'' har dere noe imot mej eller?
 
Topp