Litt av hvert kort fortalt

DeletedUser

Guest
Jeg har nettopp oppdatert meg litt på forskjellige verdener og føler denne er veldig spesiell.. er det sånn at du kan bare støtte deg selv? isåfall, vil det si at f.eks. tre spillere som ligger på top 10 rotte seg sammen og ta førsteplassens byer ganske lett vist førsteplassen bare kan støtte seg selv?

og i den begrunnelse, er disse rank listen ganske ustabile fordi du vet aldri om f.eks. 5 spillere med en nok byer klarer å ta vekk flere byer fra personer som ligger øverst ved hjelp av adelsnuke? (hug) Hadde det vært med så tror jeg at jeg ville holdt en sterk dialog med f.eks. 5 spillere på toppen og så samarbeide med de om å ta de største og fordele byene best mulig og på slutten gå mot hverandre for å se hvem som spiller best :) (altså ingen hjelp av andre, 100% alle mot alle).

Jeg har spilt en gang med sovemodus, og der kan du se på kartet hvem som har det, (ikke sikker om det samme er her). vil ikke det vær da lurt å f.eks. farme i hanes klustre sånn at han mister farm når han starter :)

Unnskyld for denne usedvanlige rare innlegget, men jeg sitter i tankemodus og alltid kjekt å tenkte taktikk. :LOL:

Hilsen
Snowy
 

DeletedUser

Guest
jeg skjønte egentlig ikke innlegget ditt eller hva som var problemet :D
 

DeletedUser

Guest
egentlig ingenting, bare liker å prate (kyss) spesielt om ting som folk ikke forstår, kanskje jeg er litt for avansert, eller litt for dum til å klare å forklare mine meninger fordi jeg egentlig ikke spiller denne verden og ikke 100 % forstår hvordan oppsette og innstillingene fungerer
 

DeletedUser

Guest
Jeg leste f.eks. på innstillingene at det er bare mulig å støtte deg selv. Så denne verden er teoretisk sett ganske åpen, alle kan sånn sett vinne vist de er flinke nok med ord.
:party:
 

DeletedUser

Guest
hehe, tror nok heller det heller mot at jeg er dum ^^ Jeg kan bekrefte det at du kan vinne en verden om du er god med ord.
 
Topp