Litt Histori om v8 og 3.14

DeletedUser

Guest
Farmekonka på v8 var jo episke da.

Steike je lo.

:cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi må ikke glemme Lisa:) Are, Mumle, Reidar og Dragen, it was fun, grattis!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, den dama som spilte med poke var nok meg xD Det var eg som opprinnelig starta kontoen, men så blei eg og poke bambibanden :D Liten aktivitet fra oss den siste tiden, men tiden på v8 har vert veldig gøy :)
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Hehe, den dama som spilte med poke var nok meg xD Det var eg som opprinnelig starta kontoen, men så blei eg og poke bambibanden :D Liten aktivitet fra oss den siste tiden, men tiden på v8 har vert veldig gøy :)

greide ikke og skrive navne ditt:(
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Grattis med seieren :) Dere er nok den beste gjengen som har vert samla noen gang på no (?), så dette fortente dere.

Vil i tillegg takke for den tiden jeg fikk vere sammen med dere :)

ps: Beklager for at jeg ikke har grattulert før, men har ikke hatt tid
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Dæven, flotte greier 3.14.

Duala hos dere under flere anledninger, bl.a. Kshatria elns, nicket var så vanskelig at det var ett evig stress for å logge inn, også som sikkert 100 andre spillere, duala jeg på shining wolf en stund x)

Gratulere til dere alle!
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Dæven, flotte greier 3.14.

Duala hos dere under flere anledninger, bl.a. Kshatria elns, nicket var så vanskelig at det var ett evig stress for å logge inn, også som sikkert 100 andre spillere, duala jeg på shining wolf en stund x)

Gratulere til dere alle!

du var awesome der da <3
du gjorde ein bra jobb da:)
 

DeletedUser

Guest
Grattis med seieren :) Dere er nok den beste gjengen som har vert samla noen gang på no (?), så dette fortente dere.

Vil i tillegg takke for den tiden jeg fikk vere sammen med dere :)

ps: Beklager for at jeg ikke har grattulert før, men har ikke hatt tid

Uten tvil den beste på hele .no gjennom alle tider :jblunk:
 
Topp