Litt hjelp til dere som er mindre flinke i startup :)

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Er faktisk enig med deg i at TW hadde vært mye bedre uten mulighetene til å kjøpe seg til en ekstrem ledelse på denne måten, men det er ikke jeg som har valgt at det skal være sånn

Forslagene mine til å redusere muligheten for dette er:

Gjøre at kjøp av ressurser krever handelsmenn, så ikke en person kan stikke av med alle ressursene

Selvom det hadde vært bedre å bare fjerne de 25%'ene av lagringskapasiteten til handelsposten som fylles opp hvert døgn i tillegg til å fjerne at verdenen starter med 10k av hver ressurs per kontinent

Men når jeg vet hvordan jeg gjør det bra med mye pp i tillegg til å ha tilgang til mye pp så er det klart jeg utnytter det, jeg vil også tro at folk flest ville gjort det samme i min situasjon

Om det er mulig så kan jeg godt endre tittelen, skal nok også sette meg ned å bruke litt mer tid på å skrive en enda mer detaljert startup guide etterhvert tenker jeg
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Men når jeg vet hvordan jeg gjør det bra med mye pp i tillegg til å ha tilgang til mye pp så er det klart jeg utnytter det, jeg vil også tro at folk flest ville gjort det samme i min situasjon

Om det er mulig så kan jeg godt endre tittelen, skal nok også sette meg ned å bruke litt mer tid på å skrive en enda mer detaljert startup guide etterhvert tenker jeg


Det er klart at pp-muligheter blir utnyttet. Du er langt fra den eneste som utnytter det. Jeg synes det er feigt, men jeg klandrer deg ikke for å utnytte det når du har poengene tilgjengelig. Jeg vil tro at de fleste med så mange poeng innabords ville benyttet de istedet for å la de støve ned. Jeg lar være å kommentere forlaget ditt om å endre tittelen, for NaS blir så sur...
 

DeletedUser

Guest
Coller følte seg som et offer, så jeg bare avklarer min objektive kritikk. Hvis du ikke tåler det er ikke forumet et sted for deg.

Det kalles diskusjon, og kritikk er en del av det.

Nå har jo -Coller blitt hengt ut og kritisert på forum i lang tid uten at han har skrevet ett eneste innlegg her selv og det første som skjer når han bidrar til forumet på en positiv måte er at han får hate? For en overskrift som ÅPENBART er ment humoristisk.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Etter dette kjøpte jeg handelsmenn bonusen som nevnt over, så gikk på kartet, sjekket hvilket kontinent jeg var i og flyttet byen til ett annet

Etter dette brukte jeg igjen linken til premiumbytte og kjøpte 10k av hver ress der også

Som kanskje folk la merke til var det kun 3 spillere som fikk kjøpt ress i starten, men det er 4 kontinenter ;)

Hahaha, snakk om å nerde starup'en a, Herman :D
Slik jeg ser det har du utnyttet feilstegene til InnoGames på en ganske så imponerende måte. Hvem hadde vel tenkt på at det er mulig å nappe til seg ressursene fra to kontinenter? Jeeeeeezez (rofl)

Liker jeg det? Nei. Etter at IG innførte premiumbytte, er ikke startup noe som helst spennende lenger. Alt handler om hvilke 4 (Nå bare 2 eller 3) spillere som får tak i startressursene. Strategi og taktikk er ikke vesentlig lenger Fingerferdighet og hvor raskt du kan klare å få tilgang til premiumbytte er det som avgjør. Det er veldig synd, og ikke mins ødeleggende for spillet. I ditt tilfelle blir det som å starte med tre dronninger på et sjakkbrett :D Det blir for OP! Det er imidlertid ikke din skyld. Skylden ligger hos IG.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hahaha, snakk om å nerde starup'en a, Herman :D
Slik jeg ser det har du utnyttet feilstegene til InnoGames på en ganske så imponerende måte. Hvem hadde vel tenkt på at det er mulig å nappe til seg ressursene fra to kontinenter? Jeeeeeezez (rofl)


Jeg.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jeg lar være å kommentere forlaget ditt om å endre tittelen, for NaS blir så sur...

Hva får deg til å tro at jeg ble sur? Tenkte bare at det var unødvendig å legge det til i så og si alle innlegga dine i tråden.

-Coller hadde nok sannsynligvis vært rank 1 selvom mulighetene til å bruke pp hadde blitt fjernet fra verdenen, det er en konto som har 2 veldig sterke startup brukere, hvor hovedeier allerede kunne alle de nye questene, og hvordan han skulle bruke dem. Han ville bare være grei med dere og vise dere hvordan man virkelig kan utnytte PP for å maximere startupen mest mulig :)
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hehe, hadde egentlig lyst til å holde infoen i første posten min hemmelig, men nå ble det dessverre nødvendig å avsløre det

Føles veldig som jeg fikk ban mest grunnet at jeg ledet med så mye at det ble sett på som umulig å klare uten push :D

Har egentlig forståelse for det, uten å vite i det minste noe av det jeg har skrevet om så virker det jo som jeg må ha sittet med en hel haug med multier og push kontoer, eller hva nå enn det skulle være som skulle gi fordeler

Men tror alle som tenker litt over saken nå skjønner at det er helt usannsynlig at jeg har blitt pusha så langt forbi alle andre uten at noen klarer å legge frem ett eneste bevis på det(bortsett fra hva enn man skal kalle det tullet folk har kommet med som "bevis")

Hadde helt klart mistenkt juks om det var jeg som var i deres posisjon, men det å produsere beviser på den måten folk har gjort synes jeg er ganske ekstremt :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hva får deg til å tro at jeg ble sur? Tenkte bare at det var unødvendig å legge det til i så og si alle innlegga dine i tråden.

-Coller hadde nok sannsynligvis vært rank 1 selvom mulighetene til å bruke pp hadde blitt fjernet fra verdenen, det er en konto som har 2 veldig sterke startup brukere, hvor hovedeier allerede kunne alle de nye questene, og hvordan han skulle bruke dem. Han ville bare være grei med dere og vise dere hvordan man virkelig kan utnytte PP for å maximere startupen mest mulig :)

3 gode startupspillere*
Jeg er ikke helt på kaliber med Jørn og Coller men jeg føler jeg har bevist ofte nok at jeg er god i startup. :(
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
3 gode startupspillere*
Jeg er ikke helt på kaliber med Jørn og Coller men jeg føler jeg har bevist ofte nok at jeg er god i startup. :(

Jeg mener uansett at en Permaban er noe strengt for en gråsonecase i pushing, men da jeg ikke var så veldig involvert i Coller som Jørn og Herman(jeg fokuserer hovedsakelig på .Net) vet jeg ikke om noe mer vi har blitt beskyldt for.

Hvilken vei blåser vinden i morgen?
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Niko er en god spiller, eneste grunnen til at han kanskje ikke har vært så alt for aktiv på V25 er det at jeg og Jørn har klart å holde kontoen aktiv 24 timer i døgnet nesten hver eneste dag(om man ser bort ifra tissepauser og den daglige frossenpizzaen i microen, som tar 6,5 minutter for de som lurer på det)

Så er kun ett par ganger der vi har trengt at han stepper inn noen timer, og han har gjort en god jobb i disse tilfellene i tillegg til på tidligere verdener der jeg har vært alliert med han og hatt ett godt samarbeid han :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
3 gode startupspillere*
Jeg er ikke helt på kaliber med Jørn og Coller men jeg føler jeg har bevist ofte nok at jeg er god i startup. :(

Du er kanskje god i startup, men du er en bedre løgner. Fokuser der du sa du skulle satse du. #lastppfreeserveron.net-w85

Du er forøvrig elendig i mid game fordi du ikke orker å farme.
 
Topp