Livet, er underlig. (the story so far)

Corsix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Så v15 tar en ny vri, først var det den store mektige DOPE som skulle få smake.
Dem knakk sammen på under 24 timer, 95% på grunn av interne problemer men det var de 5% som ut gjorde hoppet utenfor den høye klippen en realitet.
(whew)

Det skjedde da en del i verdenen og det sto 3 stammer igjen i toppen, Teemo, LO.DT, -UW-.
Lille -UW- ville ikke gå ut fra store brors skygge og står nå der, i sin lille boks og ser på alle de rare landsbyene.


Så krigen etter dope ble LO.DT vs Teemo/-UW-, en krig de fleste på V15 trodde var sikkret av Teemo.
Det så lenge slik ut, siden ledelsen i LO.DT ikke kunne gjøre noe så var det vel så og si lett match for Teemo.
:crybaby:

Men det kom to klovner på banen, som tok med seg alle spillerene fra LO.DT som hadde lært seg hvordan men skulle treffe oppi vannet i toaletten. Det ble dannet en rar stamme med navnet DrD - som senere måtte skifte navn til dFekt.no på grunn av noen stilige folk i øvre avdeling på nærmeste Mentale institut.:LOL:(støttes)

Så krigen går jevnt og trutt i noen uker mellom dFekt.no og Teemo/slavestammen, men plutselig rakner det litt for Teemo.
Litt etter litt så tar dFekt.no overraskende flere byer en Teemo/???.
Så skjer det store, Teemo sine spillere gir opp 1 etter 1.

Til slutt så rakner det for Teemo.
De 3 øverste spillerene i Teemo forlater. Whats going to happen next? Will Teemo win this?
How did Vulpes-fumat get born into this world?
How much can Sauelort acctaully drink in one night?
Will Jato Link ever take the throne back from the dark knight DONslask.
(whew)(party)

Stay tuned for this amazingly boooring world!

(ps. Teemo sto veldig sterkt og jeg hadde mine tvil at mine og DON sine lederegenskaper kunne få oss fram til et mulig gjennom brudd
Krigen er langt fra over, Teemo er fortsatt sterk)


P.PS " FARGER"
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tror faktisk Dope enda hadde vært til om jeg ikke hadde lefta stammen da jeg gjorde.. men som Roger sier vi ble kvitt 3 problemer.. som klager på at andre skal logge på unntak av Sauelort.. Men at hun bare "ble" med skjønner jeg ingenting av... Dr.Evil klagde på at alle var innaktive og aldri hjalp til.. men i realiteten var det kun han, saue og Jato som ikke gjorde noe ;) så det klages og klages.. jeg spurte om navn.. jeg snakket med de personene :p og alle var aktive... så er vel en unnskyldning..

Men sykt fint at katta hoppa ut av sekken..
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
tror faktisk Dope enda hadde vært til om jeg ikke hadde lefta stammen da jeg gjorde.. men som Roger sier vi ble kvitt 3 problemer.. som klager på at andre skal logge på unntak av Sauelort.. Men at hun bare "ble" med skjønner jeg ingenting av... Dr.Evil klagde på at alle var innaktive og aldri hjalp til.. men i realiteten var det kun han, saue og Jato som ikke gjorde noe ;) så det klages og klages.. jeg spurte om navn.. jeg snakket med de personene :p og alle var aktive... så er vel en unnskyldning..

Men sykt fint at katta hoppa ut av sekken..

Rangering Stammenavn Poeng Erobrede landsbyer Tapte landsbyer Landsbyforhold
1 dFekt 334.447 72 52 1.4
2 Teemo 257.786 56 63 0.9


:awesome:

Tror du må¨si "Sauen hoppa ut av sekken."
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
hehe (giggle) Kan ikke si at Teemo rakner annet en at vi ble kvitt 3 problemer. :)
Var vi noen sinne et problem, da? Er det rettferdig å påstå det? Jeg skjønner at det hjelper den meget frynsete moralen i Teemo å legge all skyld på oss, men kan du virkelig gå god for den uttalelsen? Vi gjorde aldri noe galt i Teemo. Vi skapte ingen problemer. Vi adlet riktignok ikke spesielt mye fiendebyer, men det er det ikke så mange andre Teemospillere som kan påstå at de har gjort heller. Så at dere er "kvitt 3 problemer" er vel neppe helt sant. Dere er kvitt tre spillere med ambisjoner om å ha det gøy mens de spiller spillet. Dere er kvitt deres tre største spillere. Dere er kvitt de to tårnene og dronningen på denne verdenens sjakkbrett. Men problemet har dere fremdeles - dere mangler en konge til å styre de resterende brikkene.
 

DeletedUser

Guest
Var vi noen sinne et problem, da? Er det rettferdig å påstå det? Jeg skjønner at det hjelper den meget frynsete moralen i Teemo å legge all skyld på oss, men kan du virkelig gå god for den uttalelsen? Vi gjorde aldri noe galt i Teemo. Vi skapte ingen problemer. Vi adlet riktignok ikke spesielt mye fiendebyer, men det er det ikke så mange andre Teemospillere som kan påstå at de har gjort heller. Så at dere er "kvitt 3 problemer" er vel neppe helt sant. Dere er kvitt tre spillere med ambisjoner om å ha det gøy mens de spiller spillet. Dere er kvitt deres tre største spillere. Dere er kvitt de to tårnene og dronningen på denne verdenens sjakkbrett. Men problemet har dere fremdeles - dere mangler en konge til å styre de resterende brikkene.

Ble kvitt tre problemer, og den største rotta som infiltrerte Dope og brøt ned den stammen. Så hoppet Jato heretter kalt rotta over til Teemo, etter en kort stund så forlangte han krig mot Slasken og co, pga av at han var uenig i adlingen av en bestemt by. Krigserklæring ble sendt ut, og allianse brutt alt etter gikk etter rottas ve og vilje. Rett etter krigserklæringen nekter rotta, å delta i krigen fordi han finner ut at han må krige mot sauen. Ny surverunde opp i mente, oppretter sell en undersøkelse internt i stammen om stemningen for å ta inn sauen.

Det var masse delte meninger,men rotta surva og surva og SURVA. Sauen joiner til slutt,og alle forventer at rotta skal vise hva rotta er god for. Det gjør rotta også, denne gang med ny runde med surv og masing om at det ikke blir noe deltagelse fra rottas side før ALLE som har deff deffer byene hans. Folk er nå så lei fjortissurvinga til rotta, så støtte kommer inn fra nær og fjernt. Igjen så viser rotta hva han virkelig er god til, manipulering,surving og selvpåstått inaktivitet.

Så en dag, så kommer sannheten for lyset. Rotta går uventet ut av stammen uten å ha gitt noen så mye som ett forvarsel eller hint. I dragsuget tar han med seg Sauen. I lys av dette har en liten fugl hvisket meg i øret at han med sin manipulerende kraft prøver å få flere av medlemmene til Teemo med seg i dragsuget sitt..

Kunne skrivet side opp og ned, men finner ikke rotta verdig mer av min tid..
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det står veldig tydelig i signaturen min. Bobkaare derimot gir ingen hint om hvor han spiller på v15. Det er noe jeg er veldig interessert i å vite, ettersom han ser ut til å ha en veldig klar mening om hva jeg har foretatt meg på denne verdenen så langt.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
okay teemo folk, så Rottene hopet av skipet, da burde dere være kvitt alt daukjøttet, og dermed være i stand til å eie Dfekt slik som dere med deres Superproe veteraner burde ha gjort for lengst. So get in with it, og slutt å spamme ned forumet med tøv om at alt er jato sin skyld!
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
okay teemo folk, så Rottene hopet av skipet, da burde dere være kvitt alt daukjøttet, og dermed være i stand til å eie Dfekt slik som dere med deres Superproe veteraner burde ha gjort for lengst. So get in with it, og slutt å spamme ned forumet med tøv om at alt er jato sin skyld!

Nei, det kan de ikke, fordi de har mistet sine største spillere..:mehe:
 
Topp