Livet, er underlig. (the story so far)

DeletedUser

Guest
Til å ha blitt kvitt 3 problemer syns jeg at enkelte i Teemo burde være litt mer på party siden og henge mindre med leppa.

For å få to spillere til å hoppe på fienden (rotta og Sauen, som enda strever med å hoppe ut av sekken) bør stammen kunne greie å sette sammen skikkelige aksjoner og kunne støtte. Dette var jo fraværende. Randome aksjoner uten mål og mening som folk knapt nok deltok i er ikke drømmesituajon for spillere som ligger midt i vepsebolet til fienden uten støtte fra stammen. Så av den grunn ble det ikke mye adling fra vår side . Overlevelseinnstinktet finnes hos alle, til og med hos rotter , sauer og andre skapninger.
Og hvorfor forventes det at vi skal gjøre så mye når resten av stammen ikke gjorde stort, med unntak av noen spillere?

Sjefen selv var mer opptatt av å spille i en annen verden og tar inn dual på kontoen, da lederen i tidl Dope som stakk før skuta gikk ned. Og så skulle han være den som skulle være med på å styre denne skuta videre. Kan jo ikke si at det er en motivasjonsboost.

Jato Link får nå litt ufortjent kjeft for å lede sauen med på nye beiter. Jeg ble ikke ledet men var den som lokket. Så da er vi to rotter, en med krøller og en uten.
 

DeletedUser

Guest
I lys av dette har en liten fugl hvisket meg i øret at han med sin manipulerende kraft prøver å få flere av medlemmene til Teemo med seg i dragsuget sitt..

Jeg vill gjerne vite hvor du faktisk har fått denne infoen fra.. Sannheten er at vi faktisk har sagt nei til alle teemo spillere som har prøvd og søke seg inn, og det er en god håndfull, kan gjerne vise til meldinger, men da rakner jo teemo bare mer, så dette gjør jeg ikke!!!
 

DeletedUser

Guest
Jeg vill gjerne vite hvor du faktisk har fått denne infoen fra.. Sannheten er at vi faktisk har sagt nei til alle teemo spillere som har prøvd og søke seg inn, og det er en god håndfull, kan gjerne vise til meldinger, men da rakner jo teemo bare mer, så dette gjør jeg ikke!!!

Viktig å verne om sine kilder, hvis ikke mister man dem. Hva du gjerne vil vite er irrelevant, så sier du at du gjerne kan vise til meldinger, så sier du at du ikke gjør det. Og det er netopp det som er problemet til rotta, du klarer jo ikke å bli enig med deg selv en gang..
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hva du gjerne vil vite er irrelevant, så sier du at du gjerne kan vise til meldinger, så sier du at du ikke gjør det.
Kanskje han for eksempel tenker at han vil verne om sine kilder, hvis ikke mister han dem?
 
Topp