Livet må nesten leves.

Corsix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ja da gir jeg meg, fant ikke lysten til å spille TW mer.
Har siden september tenkt på dette om å slutte så jeg gjorde slutt med tw idag.

Tusen takk til Teemo som har vært ypperlige motstandere men det det var bare ikke gøy å spille TW.
Tusen takk til teamet i dFekt som har jobbet hardt med å vinne verdenen.

Men fra og med idag akkuratt nå mister dere meg. Den så kalte "Leder nr 2" som egentlig ikke har gjort annet en å se på skjermen. Dere for ha lykke til med gamingen, selv tror jeg Teemo vil vinne denne.



Corsix Settes opp til sletting, aldrig mere TW.
 

DeletedUser

Guest
Ja da gir jeg meg, fant ikke lysten til å spille TW mer.
Har siden september tenkt på dette om å slutte så jeg gjorde slutt med tw idag.

Tusen takk til Teemo som har vært ypperlige motstandere men det det var bare ikke gøy å spille TW.
Tusen takk til teamet i dFekt som har jobbet hardt med å vinne verdenen.

Men fra og med idag akkuratt nå mister dere meg. Den så kalte "Leder nr 2" som egentlig ikke har gjort annet en å se på skjermen. Dere for ha lykke til med gamingen, selv tror jeg Teemo vil vinne denne.



Corsix Settes opp til sletting, aldrig mere TW.

Takk for motstand og lykke til videre. Leit at du sletter kontoen, men håper du finner noe minst like gøy å bruke tiden på fremover uansett! :)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hyggelig å ha spilt med deg, selv om vi ikke har tatt samme side i krigen.

Du har vært en verdig motstander, som jeg oppfattet som han som ledet dFekt dra utsiden. Selv om det kanskje er DONslask? *Confused*


Uansett, en bra presentasjon her på v15! Håper vi sees igjen, men da på samme side! :)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Neimen, her kommer jeg og skriver en hyggelig talbakemelding, og det eneste Joakim svarer er "Dibs på byene dine".
Slemt :p

Jeg vil også ha noen byer da, btw :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dette er en hade melding, ikke noe off-topic om byer, de slåst om på slagmarken, ikke her!

Lykke til videre da Corsix
 

DeletedUser

Guest
Dette syns jeg er trist men dog, IRL hersker.
Har satt pris på å være din nabo i denne verden fra dag 1. Vi har nå vært fiender store deler av tiden sett bort i fra tiden vi hadde sammen i LO.DT.
Du er en utrolig dyktig spiller. Når LO.DT gikk til dundas tok du ansvar og mekka dFekt med DON. Var du som var hjernen og drivern der mens DON viste muskler.

Håper å se deg igjen og da som leder i en velfungerende stamme. Da er du vanskelig å ta !

All respekt til deg !
 
Topp