Lukke og låse??

DeletedUser

Guest
Skal ikke være enkelt....

Vi i TTB jobber nå på spreng for å rense verden for uønskede individer nå på slutten, men føler vi kanskje blir litt motarbeidet i og med at verden ennå er åpen for å restarte og mtp at det er under en uke igjen av kravet om 300 dager og vi har overveldende ledelse ser jeg ingen grunn til at teamet ikke skal kunne stenge så vi kan få kontroll...

Så er det disse 20 dagene med fredstid, hva er egentlig hensikten med de? For ingen av oss som spiller skjønner helt hensikten. Gjerne kom med noen opplysninger så vi forstår bedre.

Mvh

Spiro
(På vegne av hele TTB)
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei.

Beklager at det ikke har kommet noe svar i denne tråden. Jeg ligger med kraftig influensa disse dager og alle tråder på forumet blir ikke like mye prioritert pga det.

MEN, restart har i alle fall blitt slått av nå. Når det kommer til de 20 dagene med fred så er det noe jeg er nødt til å se på når verden blir 300 dager, så ca om tre-fire dager. Mest sannsynlig kan vi avslutte verden der og da, men det gir jeg beskjed om.
 

DeletedUser

Guest
Så er det disse 20 dagene med fredstid, hva er egentlig hensikten med de? For ingen av oss som spiller skjønner helt hensikten.

Je skjønner da hensikta. Da kan vi sitta i 20 dager & spella Sim City slik at alle bia blir like store.

Så pliiiz dakapo, itte ta bort dom 20 daga :)
 

DeletedUser

Guest
MEN, restart har i alle fall blitt slått av nå.

44.44.16 (446|441) K44 9,539 sveinolav [Bacon] pelleparafin12 [TTB] 2014-09-20 09:06:12

Hvordan kan det ha seg at sveinolav har fått restarte og nå har immunitet til den 25.sept? Hvis det var sånn at du ikke gadd slå av så kunne du bare sagt det, så kunne vi bare latt være å prøve å få en verden med bare oss og våre allierte. Om ikke er det vel nok en feil med systemet, for faktumet er at spilleren har klart å restarte ETTER at den muligheten skulle vært slått av.
 

DeletedUser

Guest
Tror du havner utenfor kategorien jeg nevnte Henrik, da jeg den 19. fikk forsikringer om at det var slått av muligheten til å restarte. Jeg finner 3 stk som har restartet etter den 19.. Men likevel er det jo merkelig at det har skjedd, da det ut i fra Dakapos kommentarer skulle vært teoretisk umulig det de
har gjort
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror du havner utenfor kategorien jeg nevnte Henrik, da jeg den 19. fikk forsikringer om at det var slått av muligheten til å restarte. Jeg finner 3 stk som har restartet etter den 19.. Men likevel er det jo merkelig at det har skjedd, da det ut i fra Dakapos kommentarer skulle vært teoretisk umulig det de
har gjort

Hmm hvis dakapo sier at det er slått av så skal det jo være det, men dette blir nok sett nøye på nå!!!
 

DeletedUser

Guest
Lenger stemmer nok sikkert....

Men det forklarer jo fortsatt ikke hvorfor de kunne restarte den 20.?
 
Topp