Lukke og låse??

DeletedUser

Guest
Psycho: Har du ikke noe konstruktivt å komme med så kan du krype tilbake under en stein din måsabjønn...

Kommentarer som den om Dakapo gir deg lite annet enn permban.
 

DeletedUser

Guest
Så er det disse 20 dagene med fredstid, hva er egentlig hensikten med de? For ingen av oss som spiller skjønner helt hensikten. Gjerne kom med noen opplysninger så vi forstår bedre.

Ja, min gode Dakapo. Vi venter ennå på et svar hva disse 20 dagene angår. Ikke har vi fått noen forklaring på hvorfor de i utgangspunktet er her, og ikke ble det noen diskusjon om hvordan det hele skulle løses med tanke på at vi har 98.5% dominanse over verden...

Kommer det et svar eller blir det tyst i 20 dager sånn at det bare plutselig er over?
 

DeletedUser

Guest
Det er jo itte fredstid, så de 20 daga er tidlivis en slags netællingsti som stammen må væra over 90% førr å kunne vinna.

Detta kan vi jo teste empirisk, ve at førr eksempel je går ut tå stammen etter 19 dager, så kan vi se hå som skjer.

Allti moro å lære noe om spellemekanisma!

:)
 

DeletedUser

Guest
Helst ikke min venn...

Ettersom jeg er tilhenger av å få avslutta nå ettersom vi i utgangspunktet har nådd kriteriene for å vinne, så skjønner jeg heller ikke hvorfor disse dagene skal være nødvendige med en såpass klar ledelse med mindre målet er å framprovosere en handling ala det du beskriver
 

DeletedUser

Guest
Nå står det at det bære sker væra 10 dager nedtelling.

Hå er det førr noe tull?
 

DeletedUser

Guest
En sånn halvveis kvasiløsning...

Men er vel sånn vi har blitt vant med på denne verden
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
En sånn apete tulleløsning for å virke handlekraftig når en egentlig er rådvill spør du meg. Når settings først er satt så bør man holde seg til dem, det er faktisk viktig med ett snev av forutsigbarhet når en skal spille dette spillet.
Nu er det jo rene lottoen, ene dagen så går serveren din videre andre dagen så får du kirke og tredje dagen så er alt stengt...

Tullball av dakapo å gå inn for denne løsningen, og av hvilken grunn? At sprio vil slutte? Det vil han jo for fader annenhver dag!
 

DeletedUser

Guest
At du finner ut at du skal stikke det lange snyteskaftet ditt inn i en diskusjon du ikke engang har giddi delta i før nå... finner jeg bare barnslig.

Dessuten har jeg faktisk villet slutte nå i snart ett år, men en sullik av en sørlending grein seg til at jeg måtte joine skypekanalen og så måtte jeg lage en tullekonto.... før jeg til slutt måtte hjelpe til når ting sto på som verst. Så lukk nebbet nå påsan
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
At du finner ut at du skal stikke det lange snyteskaftet ditt inn i en diskusjon du ikke engang har giddi delta i før nå... finner jeg bare barnslig.

Dessuten har jeg faktisk villet slutte nå i snart ett år, men en sullik av en sørlending grein seg til at jeg måtte joine skypekanalen og så måtte jeg lage en tullekonto.... før jeg til slutt måtte hjelpe til når ting sto på som verst. Så lukk nebbet nå påsan

Jeg stikker nu nesa mi inn i det som måtte passe meg når jeg endelig kommer hjem fra jobb og kan spella dette spillet, også går du hen å forkorter det med nesten to uker!
Jammen søtt at du synes det var tungt å hjelpe til å bidra litt din spirrevipp, hvor mange dager kontovakt satt du egentlig? 2 hæh?!?!
Det er jeg som er sjefen her og du får nu gi blanke i å drive å få avslutta verdener før tida pga mangel på intiativ din slask av en latsabb!
 

DeletedUser

Guest
For å være sjef må du først være tilstede, ikke komme og gå som det passer deg.
Har aldri sagt noe om at det var tungt å hjelpe til, din hottentott, bare at du ikke fikk noe gjort uten at jeg var der og holdt handa di. At du i det hele tatt må spørre om KV beviser lite annet enn hvor desperat du griper etter halmstrå... Så la oss heller bare få avslutta dette tulleriet så vi kan få gjort noe fornuftig her i livet
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel beklager at jeg er nødt til å jobbe litt for å få tjent inn penger til den nyfødte ungen min!

At jeg ber om kv en gang i blant er jo ganske naturlig i dette spillet, det hadde du vel visst om du faktisk hadde spilt det og ikke sittet på skype og hamra på tastaturet som en apekatt hele kvelden.
Noe fornuftig får vel fader aldri du gjort her i livet uansett så la oss nyte de siste ti dagene vi har sammen da for søren!
 

DeletedUser

Guest
JOBBE, må du jobbe LITT for å få tjent penger til ungen. Vi andre dødelige jobber jo tross alt bare hver dag for å forsørge våre. Så tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å sitte dagen lang og hamre løs på tastaturet.

KV en gang i blant, du spiller jo halve verden og så må plutselig alle andre rydde opp rotet du slenger rundt deg etterpå, så å sitte på skype blir faktisk en del av den ryddejobben.
Du er søren ikke lite freidig som kan komme her med påstander om å få gjort noe fornuftig her i livet, som må løpe land og strand for å finne noe fornuftig å bruke "talentet" sitt til.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Enhver som har litt i knollen klarer da vel å tjene opp en sum istedetfor å ta seg jobb som skiftarbeider opp gokk på en eller annen torsketungefabrikk som du.

Ikke ser jeg heller hvordan du kan rydde noe som helst på skypen, ikke klarer du å slette rapporter etter deg heller når du har sitti kontovakt så du får vel revurdere hvordan du faktisk spiller dette spillet.

Jeg har nu i det minste vett nok til å flytte raua mi dit jeg tjener nok til smør på skiva istedenfor å ete torsketunge heile uka!
 

DeletedUser

Guest
Heller torsketunge i frisk luft enn løsemiddelskada langt oppi et dalførre...

Nok en gang bør du være tilstede om du skal uttale deg om noe du overhodet ikke har kjennskap til. Å bruke tid på å slette rapporter når man sitter KV må du nesten være NAVer for å orke, så jeg må ærlig innrømme at jeg lett skipper den handlingen.

Om det gjelder vettet ditt eller det at du ikke klarer finne jobb der du bor skal jeg ikke begi meg inn på, men du må være ganske enssporet for å tro at man bare spiser torsketunge hele uka. Vi har da stekt torsk, lettsaltet, fersk og til og med en og annen laksemiddag om vi virkelig slår på stortromma...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
NÅ tror jeg vi roer oss ned 0,01 hakk her folkens! Slikt drittpreik hører ikke hjemme noe sted...

Så, nå... Se nøye på dette bildet.

anigif_enhanced-9039-1398165067-1.gif
 
Topp