Lukke og låse??

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Heller torsketunge i frisk luft enn løsemiddelskada langt oppi et dalførre...

Nok en gang bør du være tilstede om du skal uttale deg om noe du overhodet ikke har kjennskap til. Å bruke tid på å slette rapporter når man sitter KV må du nesten være NAVer for å orke, så jeg må ærlig innrømme at jeg lett skipper den handlingen.

Om det gjelder vettet ditt eller det at du ikke klarer finne jobb der du bor skal jeg ikke begi meg inn på, men du må være ganske enssporet for å tro at man bare spiser torsketunge hele uka. Vi har da stekt torsk, lettsaltet, fersk og til og med en og annen laksemiddag om vi virkelig slår på stortromma...

Hyse :help:
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Æ flira mæ skakk :D
Klapp igjænn gomman dokker to, førbainna lættsalta sommelponga!! Æ Kann jo ikkje førbli skakk :D :D :D
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Er dette en slags spøk? Først blir det lovet at verdenen skal stenges etter 300 dager, så blir det lovet at v17 skal stenges 10 dager senere.. altså etter 310 dager. Men ENDA har det ikke skjedd noe?
 

DeletedUser

Guest
NEsj. Var jo meininga heile tia det at det skulle gå 20 dager etter at seier'n var nådd.

Detta at det så vart nejustert tell 10 var jo bære noe som enkelte skreik sæ tell heilt på slutten.
 

DeletedUser

Guest
vel... dette blir jo bare helt tullete uansett da. En ting er om verden skulle vare i 320 dager og man hadde stått for det. Men kravet var 300 dager, og så kom dette med 20 dager "fredstid" (skjønner fortsatt ikke dette med fredstid på et krigsspill altså...). Så spurte noen av oss om å få ha disse 300 dagene, i stedet for 320 men dette ble da løst med en sånn kvasiløsning på 310 dager. Denne fristen er nå gått over og vi sitter altså nå med en verden der vi "besøker" hverandre, medaljer er avslutta osv osv. Likevel er altså verden åpen.... HURRA, for en fantastisk løsning

-.-
 

DeletedUser

Guest
Er ikke så mye hva de velger som er problemet Henrik, men at de ikke selv følger opp det de sier de skal gjøre. De 10 dagene (med fredstid) de bestemte seg for at skulle være der er utgåtte for 2 dager siden. Så det hadde vært greit om de enten sa at vi måtte vente i 20 dager, eller faktisk avsluttet den etter 10 dager.

Men har vært litt mye rot nå på slutten, noe som delvis kan forklares med sykdom i teamet. Dog kan de ikke forklare ALT med sykdom.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Sykdom skjer, men verdenen vil ikke bli avsluttet fortere ved klager..
La dem bruke sin tid er nok bare noen dager igjen å vente :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Influensa er jo knapt en sykdom da, og det er forresten bare mannfolk som har lov til å klage på det!

Jeg har influensa as we speak, og allikavel så klarer jeg fint å sitte å trolle rundt på forum og bedrive forsøk på bøll inne på serveren. Dette mener jeg bunner ut i en helt annen type sykdom. som f.eks icouldn'tcarelessaboutthisshit.

Skjerpings dakapo, jeg er glad i deg, ekke det skal stå på. Men nu får du ta ett skippertak, også foreslår jeg at du kjøper deg en liten avtalebok hvor du skriver ned hendelser som er mindre viktige for deg. Det hjelper så mye å ha det skrevet ned slik at du kan forholde deg til det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Finnes forskjellige varianter av influensa da :)

You_don't_say%3F.jpg


Nu var ikke det hovedsaken her da.... Men jadda, det finnes fugleinfluensa, svineinfluensa og tulleinfluensa blant annet :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du kan ikke eie det bare fordi du putter det i signaturen din... Men hey, kanskje jeg kom på det sånn underbevisst derifra.

Isåfall takk :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå skal det sies at når verden skulle avsluttes ble endret etter at sluttfasen ble satt i gang - kan ikke helt klandre verden for at den er en smule forvirret nå, men jeg er likevel litt overrasket over at den ikke er stengt allerede for å være ærlig. Skal se på det.
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Takk gud for at du er her! Nu har vi løpt rundt som forvirrede høns i to dager uten å vite opp eller ned på noe ;(
 
Topp