må bare spørre!!!

DeletedUser

Guest
greit...har spilt på de fleste av.no verdene til no, og lagt høyt oppe på de fleste av de.... men aldri fått så mye nedverdigende mldinger som no når enn ligger på topp... e det helt vanlig at folk som ligger på rank 1 får så mye drit slengt mot seg? e folk så sinnsikt missunelige? fatter det bare ikkje!!!!
 

DeletedUser

Guest
Er vanlig å bli angrepet tilfeldig, og å få meldinger der du blir kalt stygge ting fra 12åringer ja. Husker jeg satt Larsal en del ganger på v3, var jo helt enormt med drittmeldinger.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kan bekrefte at det er en del misunnelse ute å går, blandt de mindre gode spillerne.
Så derfra vil du nok få en del dritt, hvis du blir værende på Rank 1.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du får alltid masse mail av å ligge på toppen. Jeg synes det er koselig. En god kilde til mange "funny mails" :)
 

DeletedUser

Guest
Man behøver ikkje vera god for å vera på rank 1 da.. Poenghore kan vera ein ting, tilfeldig plassering, gode farmer. You name it..
 

DeletedUser

Guest
Man behøver ikkje vera god for å vera på rank 1 da.. Poenghore kan vera ein ting, tilfeldig plassering, gode farmer. You name it..

Et godt eksempel på hvad man skal forvente hvis man kommer op som rank 1?? :D
Hentydninger til man ikke fortjener at ligge der, påstande om man er en pointhore og bare har været heldig :p

Så må det vel i samme åndedrag nævnes, at det de der ligger rank 1 sommetider gør det, fordi de er bedre end resten? ;)

Fanmail OG hademail er hvis ganske normalt og følger med når man skiller sig ud fra flokken :)
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
aktivitet, beliggenhet, skills, spillestil/balanse(i forhold til beliggenhet)
hadde ikke jeg hatt ressursfeltene mine så høye når naboene mine fikk tropper (ubrukelig farm fase) hadde jeg nok ikke hatt LK enda engang ^^

men over til topic i mitt tilfelle har jeg "- men for all del send meg pm om du vil ha en hyggelig prat :)" og det førte til MANGE pm's. men faktisk veldig få negative :p
 

DeletedUser

Guest
...

For meg er det samme hva min rank er, prøver å holde meg top 300 i starten ettersom jeg lager tropper for 90% av mine res.

Men missunnelse på rank 1 i poeng er bare meningsløst, spessielt så tidlig i spillet. Man kan være det når rank 1 er 1M poeng :) en hver idiot hadde klart å være rank 1 de første ukene, om han ikke hadde prioritert tropper
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hver idiot hadde ikke klart det uten tropper. BeckzIc3. har mer Lett Kavaleri enn deg. ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Er vanlig å bli angrepet tilfeldig, og å få meldinger der du blir kalt stygge ting fra 12åringer ja.
That ^ Men man får jo en god del koselige meldinger også, da :)


EDIT
med farm level 19 og over 2300 poeng er det ikke så rart folk er kritiske heller ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
e no dog lenge siden farmen her var lvl 19... men du kan tro ka du vil....bryr meg fint lite....
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
e no dog lenge siden farmen her var lvl 19... men du kan tro ka du vil....bryr meg fint lite....

Om du snakker sant nå er gården din lvl 22, og du har oppgradert den 2 ganger på rad i dag. Hvorfor skulle du trenge å oppgradere gården to ganger rett etter hverandre?
 
Topp