Madsebby vs nebula

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Yo! Det e klart for liveoppdateringer fra kampen mellom Madsebby og nebula! Madsebby e med sine 80k poeng store forhåndsfavoritter foran nebula, på kun 25k poeng. Madsebby-gutta e to stk på kontoen, mot nebula så spele solo. De har rutine, de e oppdatert på det nyaste innenfor tw og de har ein massiv stamme som kan backe de opp. Men eksperter innenfor tw vil nok verr forsiktige med å avskriva nebula heilt! nebula kan finna på å blomstra i rollen som underdog, og har et par ess oppi ermet! Dette kan bli ein spennandes kamp, sjøl om det nok vil bli tøft for nebula å holda Madsebby unna på lang sikt.

Startskuddet for kampen gjekk - te nebula sin store forskrekkelse - klokkå 9:15 onsdag 15. februar. Forut for kampen hadde stemningen mellom nebula og Madsebby vært god. De hadde snakka masse samen på mail, kødda rundt og hatt det skamkoselig (synes eg). Nebula hadde dessuten god kontakt med flerne andre i stammen MK, og følte seg egentlig relativt trygg på at han ikkje kom te å bli angrebe.

Det blei han.

Klokkå 9:15 kom det altså adelstog på ein av byane te nebula, samen med någe sporadiske fakes og speiderangreb på de andre byane (og et ekte angreb på ein av de, der blei eg visst farma littegrann heheh). Kampen va i gang.

Klog så eg e venta eg 3 timer med å ta kontakt med madsebabyen, sånn bare for å gje han ein sjanse te å sei någe te meg først. Han holdt kjeft, så nøyaktig 12:15 sendte eg rett og slett bare et trist smilefjes te an. Dette e mailutvekslingen så fulgte:

nebula feb. 15, 12:15
:(

Madsebby feb. 15, 12:39
Du ble en liten trussel

nebula feb. 15, 12:39
Eg e jo ikkje det då din klovn! Eg vil jo ingenting aent enn å komma inn i MK

Madsebby feb. 15, 13:05
Var ikke adels uansett xD [neb.anm.: løgn, det va adels]

nebula feb. 15, 13:28
Det e greit at du angribe altså, poenget med spelet e jo å angriba kverandre. Men eg syns det e dumt at du virka så koselig og hyggelig og innimellom ganske keen på å samarbeida, så bare plutselig angribe du.

Madsebby feb. 15, 13:32
Du kan jo tenke på det slik: Vi hadde lyst til å samarbeide, men vi forventet ikke at Krisseren ville gi opp etter noen nukes :p

-Madsebby

nebula feb. 15, 13:33
E det te hinder for at me samarbeide?

Madsebby feb. 15, 14:06
Du tar byer som jeg er interessert i. Stammen vår er full, og jeg ser ingen grunn til å vente og la deg bli større :p

nebula feb. 15, 14:15
Det va kjedelig å hørra. Men okei, lykke te.

Madsebby feb. 15, 14:15
Jepp

Madsebby feb. 15, 14:59
Visste at det der kom til å skje.. [neb.anm.: eg snipa 3 av 4 adels]

nebula feb. 15, 15:01
Så koffer gidde du bruga tid på å prøva å ta meg? Eg har bokstavelig talt null planer om å angriba deg, og har vist meg villige te å samarbeida merr enn ein gang. E du ikkje bedre tjent med å heller gjør litt smartere adlinger?

Madsebby feb. 15, 15:01
Tror det her er smart jeg

nebula feb. 15, 15:02
Me får se. Stammen din hadde i alle fall vært tjent med å ha meg på lag, i det langa løbet.

Madsebby feb. 15, 15:02
Vi får se hvor lenge du holder, når jeg får tilgang på PC :)

nebula feb. 15, 15:02
Når e det?

Madsebby feb. 15, 15:03
5 min :) Men vi er 2 på kontoen uansett da

nebula feb. 15, 15:03
Kor lenge må eg holda ud før du fatte d ikkje e vits å prøva seg og heller inngår PA med meg?

Madsebby feb. 15, 15:04
Ikke vær for overlegen

Madsebby feb. 15, 15:05
Kan alltids få litt hjelp, om det trengs

nebula feb. 15, 15:05
Eg e kje overlegen, seff tar du meg. Du har over 80k poeng. Men det komme te å ta lenger tid enn du tror...

nebula feb. 15, 15:06
Og derfor spør eg kor lenge du gidde før du finne ud ein PA e ein smartere løysning.

Toget blei som nevnt >>brutalt snipa<< (kosta meg ca 70 deftropper totalt å dreba 3 adels).

nebula 1 - 0 Madsebby.

Men viss dåkk ser litt nærmare på mailen oss i mellom, så kom ikkje bare madsekidden med bortforklaringer så ikkje holdt heilt vann for koffår han ville adla meg... han løyg te meg óg! Det va uaktuelt, så her måtte nebula ta greb. Å snipa toget hans va tydeligvis ikkje nok te at madsefar lærte at nebula vil man verr på lag med, så då måtte eg rett og slett gå litt på offansiven.

I natt sendte eg 1 angreb på alle byane e madsemann så landa 08:00:00, pluss et fake adelstog på ein av byane. Åja, og et nuke då. Det gikk sånn >>her<<.

nebula 2 - 0 Madsebby.

Og Madsemamsen sin forklaring?

Madsebby feb. 16, 08:23
Lol, hadde alarm på dodgen, men glemte det helt... Nå er du i hvert fall død da :p
Kom igjen då Madsesøten. Ennå mer trusler? Men nebula e ein storsinna kar, Mads, og storsinna karer svare sånn her:

nebula feb. 16, 08:46
Sikker? Ska kje bare ha allianse? Spara deg sjøl for litt arbeid.

Og litt pinlige øyeblikk.
@Madsebby: Eg vil ha fred. Me e begge tjent med å ha fred. La oss finna någen andre å adla.
@Resten av stammen MK: Dåkk vett ka eg vil, og det e ikkje å angriba dåkk. Denne kampen mellom meg og Madsegutten dåkkas e ein personlig affære. Viss han e klar te å begrava stridsøkså e seff eg og det. Just say the word. Og viss dåkk ikkje e overbevist ennå får dåkk nesten bare la meg styra på heilt te dåkk e overbevist alle som ein om at nebula e ein fyr man samarbeide med. Ikkje angribe.

nebz out!
 
Topp