Magic Dude - Forsvarssjef og styremedlem i IB

DeletedUser

Guest
MD.. sorry for å sei da.. men Iskrem har e n uvane til å spamme på alle verden 1 trådene.. men skakke sei at itsje æ gjør da:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Veldig synd for deg. Gå og legg deg du.

Kan i hvert fall si med hånden på hjertet at jeg ikke lyver. Mulig ikke absolutt alt er 100% presist som du trenger, men jeg har min versjon, du har din.

Og hvis du absolutt skal komme med slike latterlige uttalelser, så kan du like gjerne sende en PM til meg, så du kan begrunne litt mer.
Er lei av alle de små innspillene dine der du kritiserer alt uansett hva.

"Gå og legg deg". HAHA
Har du ikke noe bedre å stille opp med? :)

Syntes virkelig synd på deg. For detta intervjuet var langt fra 100% true, og det vet du utmerka godt nok sjæl. Så cut it ;)
 

DeletedUser

Guest
"Gå og legg deg". HAHA
Har du ikke noe bedre å stille opp med? :)

Syntes virkelig synd på deg. For detta intervjuet var langt fra 100% true, og det vet du utmerka godt nok sjæl. Så cut it ;)

Jeg trenger ikke komme med noe bedre.. Du hadde ikke skjønt det uansett.

Syntes du synd på meg? :eek:
Wow! Det hadde jeg ikke ventet!

Hva som foregår oppi ditt lille hode, skulle nok mange likt å visst!;)
 

DeletedUser

Guest
haha.. magic boob nicket var vel strengt tatt my dooing ;p men vi brukte kun navnet på bol forumet før noen begynte å dra det på felles forumet også. ;p tror kanskje det var brann eller spookie

Bra intervju! ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
haha.. magic boob nicket var vel strengt tatt my dooing ;p men vi brukte kun navnet på bol forumet før noen begynte å dra det på felles forumet også. ;p tror kanskje det var brann eller spookie

Bra intervju! ;)

var nok spookie det :)

For jeg har aldri kalt han magic boob. I mine øyne har alltid magic nub(e) passet best :)
 

DeletedUser

Guest
var nok spookie det :)

For jeg har aldri kalt han magic boob. I mine øyne har alltid magic nub(e) passet best :)

Aldri? :eek:
Du har gjort det flere ganger.. Kanskje fordi du har et hint av det selv? Du lagde jo en fin tegning også en gang :p
 

DeletedUser

Guest
Får i hvert fall takke for de positive tilbakemeldingene :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Når det gjelder slagordet: Winther is comming!

Ser at du skriver at det kom i fra dere i IB, men det er da ikke helt sant, det var vi i IBB som kom med, og hvis du har lest bøkene til George RR Martin, så hadde du kjent i gjenn nicket mitt. Jon Snow, bastard-sønnen til Ned Stark, det er i fra Stark familien mottoet kommer i fra. Og det var vel jeg Tilion, Withnail78, pluss et par andre i fra ledelsen i IBB som kom med dette.

Mvh JonSnow
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Nei, Winter Is Coming har vært mottoet til IB fra dag en av v1.

Jeg har vært en fan av George R.R. Martin i flere år, og var med til råds da IB ble stiftet her på v1 av Hamsun. Det fantes originalt en stamme med samme navn på .net som blant annet hadde Winter Is Coming som motto, og også inneholdt mange av de første IB spillerne på denne verdenen. Alle andre referanser til .net stammen ble kuttet ved starten her (inkl mottoer og slagord), men Winter Is Coming ble beholdt av naturlige grunner.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå er det ofte brukt på slutten av mailer og ofte brukt i krigsprat. Winter is coming. Bare å stålsette seg, for når vi slår til, så er det som om vinteren kommer og dere står der i shorts og t-shorter ;)
 

DeletedUser

Guest
Bra :)

Veldig bra, håper det kommer nye intervju forløpende :D
 
Topp