Magnus, og hopping mellom stammer og sånt.

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg beklager virkelig det som skjedde for ca... 10min siden. Som var at F4s7 accen leavet DS.de, for så å gå inn i Fruity, for så å leave 10min senere og gå tillbake til DS.de.

Det som skjedde var dumt og jeg mener det er på sin plass at vi unnskylder oss offentlig. Det som skjedde var at to av dualene(Lars og Meg) drev og gjorde alt, mens den tredje for ca en uke siden holdt opp å gjøre noe som helst(han farmet ikke, han faket ikke, han bare klaget)
Igår komm vi i kontakt med chrk1 som ville ha oss over(markus (hug)), og vi sa vi skulle vurdere det. Så, idag, bestemte vi oss for at Magnus kunme drite og dra, og at vi ikke skulle tvine han til å spille når det var tydelig at han ikke ville.

Han ble kicket fra vår stammechat, før vi hadde fått endra passord, og ble veldig sur. Og sånn ko det til at det som skjedde, skjedde. Jeg er nå tillbake fra trening og magnus er borte fra F4s7 accen.

Håper på en god kamp videre, måtte den beste vinne!
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
vil enda ha dere inn (hug) btw vi kidnappa magnus siden dere forlot ham :devil:

men lykke til videre, vi må se og få gjort noe ^^
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg fikk med meg at dere kidnappa magnus, dere burde organisere skypechatten deres bedre, en av dualsa er fortsatt der.
Vi kan jo snake på skype da værtfall (hug)
 
Topp