Malfurion

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
#1 PÅL


Generelle ting om deg?
Vel, jeg heter Pål og er 17 år gammel. Kort og kontant.

Vil du fortelle litt om eventyret ditt er på TW?
Startet opp på v5 med nicket Sargeras etter en viss Simon klarte å overtale meg... Joinet en "noob-stamme" og vokste der, før jeg forlot den og adlet alle i den. Etter det joinet jeg en "halvgod-stamme" og vokste enda mer der, før jeg forlot den til fordel for NB. Adlet en god del av min andre stamme etter det også, som den slemmingen jeg er. Joinet NB som spion for min kjære Simon, som spilte i L-13 på den tiden. Etter en stund ble jeg oppdaget og adlet vekk, og trøstet meg med å ha det morsomt på offentlig-forum. Når v7 kom ut startet jeg da her, under Malfurion. Etterhvert kom Simon innpå, ettersom hans konto gikk dunken av inaktivitet.

Vil du nevne noen strategier du bruker?
• Nattadling, ettersom det er utrolig enkelt.
• Ellers er det bare å kjøre på med haugevis av fakes og sende masse adelstog.
• Også lurt å ha overraskelsesmomentet med seg, så man ikke møter stacks hvorenn man angriper.
• Som en generell strategi pleier jeg å ha flere deffansive byer enn offansive. Man kan adle masse byer med få off-byer, men nesten umulig å deffe opp med få deff-byer.
-Du snakker om nattadling, er det ikke irriterende å bli nattadla selv?
Vet ikke. Jeg har aldri blitt nattadlet. Men må nok være temmelig surt å våkne opp til røde rapporter..

Den berømte startfasen. Hvor viktig er den?
Kan potensielt være utrolig viktig. Havner man i et område med gode spillere er det viktig å komme godt i gang, og på den måten "sikre" området. Havner man etter blir allting vanskeligere, og det kan da bli slitsomt å holde hodet over vannet. Havner man i et dårlig område kan man egentlig gjøre hva som helst.

Hvor aktiv er du til tider? Hva mener du er nok og for mye?
Kan til tider være pålogget hele dagen, hvis været er elendig og jeg har ingenting å finne på. Er ikke så mye å gjøre på TW, men regnes vel som aktiv når man er inne og sjekker hvert 10 min. Jeg er ikke veldig aktiv nå for tiden, ettersom jeg har 2 flotte duals som gir meg fri 2/3 av tiden.
For å være en topp 20 spiller må en konto være pålogget ganske mye, farming tar jo mye tid. Er man ikke i front holder det vel med intervaller på 20-30 min hver 3time. Er man i front i en skikkelig krig bør kontoen være pålogget 24/7, noe som selvsagt er umulig. Derfor er det fint med dualer og KV’er!
For mye får hver person finne ut av selv, for meg er for mye når jeg ikke orker mer og har lyst til å finne på noe annet.

Hvilke rolle kommer dere til å bli videre for v7 fremtid?
Med et aktivt Noble med oss kan vi vinne v7, det er jeg sikker på. Vi skal uansett lede stammen videre så godt vi kan, så om det går vår vei eller ikke får framtiden vise. Ting ser ikke lyst ut for tiden, men det har det vel egentlig aldri gjort på v7 for Malfurion kontoen.

Hvordan ser v7 ut om 5 måneder?
Noble som seierherrer, etter Snipes kapitulasjon og 300s selvødeleggelse.. Hehe.. Det er veldig vanskelig å si, det er så utrolig mye som kan skje på 5 måneder. Forhåpentligvis lever Noble enda og ligger i en bra posisjon til å dra seieren hjem.

Tilslutt, nevn noen spillere som har betydd mye for deg gjennom TW-tiden din.
Simon/Bluewolf1818/Numberone har vel betydd mest, så kommer spillere som Barsk og Myh like etter. Spillere som Varanior08 og MostWanted har også betydd mye for meg, glad i de godbassene!



#2 Simon

Litt om deg generelt?
Det er ikke så mye om meg, annet enn at jeg er en 17 år gammel gutt fra Sandefjord som heter Simon. Og jeg bruker alt for mye tid bak PC-skjermen.

Kan du fortelle oss litt om historien og eventyret ditt?
Starta på v5, nick som Bluewolf1818, der jeg nabba rundt før jeg ble plukka opp av CN, vi ble etter hvert løpeguttene til L-13 og etter hvert gikk noen over til L-13 der møtte jeg Glenn som spilte på NumberOne, han har vel lært meg alt jeg kan og jeg har veldig mye å takke han for. Tiden gikk og kontoen min ble rimma, jeg sluttet vel i to dager før jeg kom tilbake igjen, men da som dual hos GlennNumberOne.
Jeg klarte på en forunderlig måte å hente Pål til TW og vi ble etter hvert dreamteam på Malfurion, men tia gikk og vi fant ut at vi ikke kunne holde høy nok aktivitet og bestemte oss for å hente en ny spiller, Myh stod øverst på ønskelista og sånn gikk det.
-Du nevner at du hentet Pål på en forunderlig måte, Kan du utdype deg i dette?
Han startet vel for å bevise at TW var simpelt, så vedda jeg om at han ikke klarte å få mer poeng enn meg.. gikk ikke bra, for han eide meg.

Hvor viktig er startfasen for spillere?
Startfasen viser jo hvem som virkelig kan spillet og går inn for den, men mener ikke den er så alt for viktig, navn kommer opp på lista og forsvinner igjen fort, noen poenghorer seg opp mens andre jobber utrolig mye for å holde på posisjonen sin.
-Dere hadde jo en meget god start, har du noen råd til andre spillere som ikke kan spillet så godt?
Farm, farm og når du er ferdig med det såå farmer du enda litt til! Farming er vel det viktigste i startfasen etter min mening, tror Pål og jeg også hadde litt flaks med området vi kom inn i, for det virka som byene aldri gikk tomme for ressurser, så vi klarte å farme 24/7 i perioder.

Hvor aktiv er du til tider? Hva mener du er nok og for mye?
Til tider er jeg vel på 12-13 timer, men ikke ofte. Vi er jo 3 stykker på kontoen så er ikke ofte noen av oss spiller for mye. Hva som er nok og for mye kommer jo helt ann på åssen konto du har, om man ligger i en heftig front må jo kontoen være gående 24/7.. Mener vel at grensa går etter 6-7 timer, i hvertfall for meg

Hvilke forventninger kan vi ha til Malfurion fremover? Hvordan kommer den kontoen til å påvirke verden 7?
Jeg tror og håper vi vil ha en rolle i krigen mot Snipe og kanskje etter hvert 300s, hvem vet? Kontoen ligger jo oppe ved Snipe og koser med noen spillere, vi har jo ikke hatt det største presset der oppe enda, men jeg tror vi kan få litt liv og røre etterhvert.

Hvordan tror du v7 ser ut om 5 måneder?
Hehe, sånn som det er nå vil det være hele v7 mot VA og Noble, så enten rir vi det av stormen og leder ranken suverent, ellers er vi borte vekk, bare tiden viser det.

Er det noen personer her på TW du vil takke?
Glenn, som har lært meg det jeg kan. Ganske sikker på at jeg ikke hadde spilt i dag om det ikke var for han, utrolig tålmodig fyr som har orka å lære meg opp.
Pål, som er den mest stae ungen i verden som ikke gir seg selv om han har 100 mann mot seg, han utrolig flink til å ringe meg når tog må snipes. Tror nesten han er den aller beste på det.
Myh, fordi hun holder ut med meg og Pål, vet ikke åssen det er med hu, men tror hun lider.
Just4Fun må takkes mye. Lært en del av han og, veldig god å ha som dual, vet liksom hva jeg gjør feil, sånn at han kan rette dem opp, er ganske digg
OG…! Susa, fordi hun er puuus.

#3 Myh hadde ikke anledning til å stille opp.
 

DeletedUser

Guest
Simon <3 .. Og Myh <3
Bra Intverju Thomas, og gode svar fra spillerne.
 
Sist redigert av en moderator:

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
holder meg unna eg :)

Kjempebra intervju Thomas :*
du e flink :)

og så et :* til Simon og Pål også :)
 

DeletedUser

Guest
Skal nevnes at begge 2 takker meg for at jeg ikke gadd å adle angripe dem hele perioden fram til jeg slutta (untatt 1 gang, og da var det helt kaos i hele Legends:D).

Så ja, bra intervju små1. Liker at du tar intiativ. Men du kan ikke fjerne fra intervjuet at pål sier at han er meg underlegen og at han blir eid av meg på alle måter. Sett det inn!:(
 

DeletedUser

Guest
forsåvidt et greit intervju,men synest du kunne startet med noen som faktisk har gjort noe herr på v7 og ikkje bare fått en haug med byer fra folk som slutter... malf kontoen fortjener absolutt ikkje å være der den er i dag..
 

DeletedUser

Guest
jeje fikk med meg det,men med så mange tullinger og noobs som e på dette forumet så burde du ha starta i motsatt ende ;)
 

DeletedUser

Guest
kem i huleste har bestemt at det e demokrati her inne då? e jo likevel lov å bruke sunn fornuft? eller, var vel kansje feil person å si det til :p
 

DeletedUser

Guest
du bevisste jo allerede der med å uttelukke spillere som ble nevnt flere ganger enn de nominerte...... lukter mer anarki enn noe annet det..
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg har forklart meg tidligere om nettopp hvorfor de som ble med på undersøkelsen er der. Jeg har vært mer demokratisk enn det du kaller anarki.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Selv om du har en subjektiv mening om hvem som skal intervjues betyr ikke det at alle skal føye seg etter den, gettheduck.
 
Topp