Mary "ODA" Kay...

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå har, osm sagt Mary Kay tatt med sine vinger og fløyet over til ODA for å spre sine flotte hår og hudprodukter, hva videre kommer til å skje i ODA er forbi vårt fremtidsbildet. Kansje MD lukter godt nu eller nuksa deres får ny farge?
Det som videre nå er hvem som har satt seg inn til å ta imot betalingene og hvordan disse skal gjøres? Er dette via PP eller VISA.
Kranglingen om dette får da ramle rundt internt da vi i Nice ikke er interesert i denne lebestiften lengre, som faktisk er synd siden vi mister så mye sjarm då? :hmm:

mary-kay-com-20-de-desconto_MLB-O-3475816285_112012.jpg


Men nå får vi ta kranglingen som Sindre fører frem og tilbake med sin poenghoring til ODA sin chat med kos å klemmer ifra oss i Nice.

nice-2016.png





53712.jpg

Habbomannen: lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk lk (der har du alle LK byan te MK)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg må ærlig innrømme at håret mitt dufter veldig godt akkurat nå. Den nye shampoen min er bare helt fantastisk digg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg må ærlig innrømme at håret mitt dufter veldig godt akkurat nå. Den nye shampoen min er bare helt fantastisk digg.

Hva ville du egentlig bevise med denne overgangen? At nice er en barnehage, som MK ville vekk fra, eller ville du bare bevise at vi er så svake at vi lett kan bytte side? Jeg har også en navneforslag til MK, som jeg synes han bør vurdere. Jeg skriver også i gul, for å minnes min venn Haajky fra v11. Gode tider fra da jeg ikke tok TW seriøst og ikke farmet :( Tiden forandrer seg for ofte :crybaby:

 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor byttet han :forvirra:

Ryktene tilsier at han skiftet side fordi han er en poenghorekonto og en lkhorekonto som bare er opptatt av poeng. Jeg skriver i lilla siden min venn Haajky fra v11 likte å farge regnbuen på sine PMs :( Husker tiden da jeg ikke måtte sende raske tog å snipe alt. Kunne faktisk sende adelstog mot min stammefrend. Husker den gang jeg hadde ekte venner å spille sammen på TW :forvirra:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kranglefanten hadde passa bra tenker jeg, kansje MD vil ha litt action?

Ta litt motivasjon av han tøffe her:

kranglefant.jpg
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Beklager å måtte være han som forteller deg det, men du er egentlig ikke så særlig morsom.
 

DeletedUser

Guest
Wow, dere er virkelig ikke kjent med spillere som var i egen stamme.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Få høre om navnforslaget :)

LKISLOEVLKISLIEF!! Jeg skriver i orange for å minnes min venn Haajky fra v11 som likte å tegne regnbuen på sine PMs. Jeg husker da en merge faktisk førte til krig mellom to stammer. Jeg elsket det. At jeg faktisk traff Daniel & Sigurd på v11, og senere v13, var bare awzm! Haajky, du er en stor spiller.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Men sånn serriøst hvorfor bytta du side sindre ? Kan liksom ikke skjønne hvordan grunn du hadde til det da du er en av 4 kontoer i nice som gir f. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg har ikke ord for hvor tragisk det stammebyttet her.

Jaja, Sindre viser sin utakknemlige og dobbeltmoralske side. Fyren takler tydeligvis ikke litt motstand.

Hvis Nice skulle snu dette igjen så vil nok en søknad fra Sindre dukke opp i meldingsboksen.


Forøvrig, godt at MD ikke kan beskylde oss for å spille skittent lenger :)
 
Topp