Mary "ODA" Kay...

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:help::help: Nå ble denne posten kjedelig og innaktiv, kan noen andre i Nice komme over til ODA så vi kan få litt fart på sakene eller må jeg gå over til Nice?:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Tror du må gå over til Nice! (støttes)

885142350647280016.gif
 

DeletedUser

Guest
Får føre diskusjonen videre her ettersom diskusjonstråden ble slettet.

Syntes dere har kjørt hardt på olvedn over en lengre periode nå.

Synes det er helt utrolig at folk velger å fortsette å kjøre på olve etter han har unnskjylt seg for sindre. Jeg sikter da på flere medlemmer. Dere skal ha det til at det er så synd på sindre som fikk et par ekle kommenterer slengt opp i trynet. Tror nok olve har det minst like kjipt, om ikke værre når han får alle disse kommentarene etter seg... En sak har alltid 2 sider!

Dere må huske på dette folkens:

Olvedn er bare 15 år.

Det er ikke uvanlig/umennesklig å la følelsene tå overhånd. Han er ingen voksen mann, så ikke hakk løs på han..

Jeg vil betegne sindre sitt svik mot Nice som et av de største jeg har sett/hørt om her på .no. Sindre har mest sannsynlig ødelagt det som kunne blitt en jevn og fantastisk artig krig. Jeg vet at olve har ofret vanvittig mye tid på v18, er det ikke da forståelig at han reagerer som han gjør? Har dere tenkt eller klarer dere tenke den tanken? Ja det er ikke bra det han sier, men jeg syntes olve har rett til å si hva han føler og mener.

Syntes det var virkelig sleip av deg sindre å få opp denne skype samtalen, da du og olve etter min oppfattelse allerede hadde skværet opp. Men dette foteller bare hvor sleip du er. For du vet at det vil komme en haug av kommentarer som vil sette olvedn i dårlig lys. Kudos, virkelig!

Når sindre har valgt å backstabbe oss i Nice når det gjelder som mest så syntes jeg virkelig at han fortjener å høre det! Jeg syntes han har sluppet veldig billig unna da vi i Nice (utenom olve), har oppført oss saklige og ordentlig. Om du sindre ikke takler et par ekle kommentarer fra en 15 år gammel gutt da du nettop har sveket oss til de grader, så setter jeg spørsmålstegn til om du i det heletatt bør spille tw mtp. din psykiske helse per dags dato?

Jeg mener ikke at olve har oppført seg slik han burde ha gjort, og det kunne blitt løst annerledes. MEN er det noen i denne "forsamlingen" som ikke klarer å forstå eller sette seg inn i olve sin situasjon?

Gjentar meg selv og sier Olvedn er 15 år, vis litt forståelse.

Takk
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Om du sindre ikke takler et par ekle kommentarer fra en 15 år gammel gutt da du nettop har sveket oss til de grader, så setter jeg spørsmålstegn til om du i det heletatt bør spille tw mtp. din psykiske helse per dags dato?

Nå skal jeg ikke blande meg inn i denne diskusjonen her, og jeg likte innlegget ditt - helt til denne setningen dukket opp.

Prøver du å fortsette der Olve sluttet?
 

DeletedUser

Guest
Regnes det som personangrep å si at Sindre er en utakknemlig drittunge basert på hva som ble gjort på kontoen før overgangen hans til ODA, Tom?
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Å sette spørsmål ved noen psykiske helse er et personangrep. Er derfor han reagerer.

Selv om Olve er 15 år, handler det også om å ta ansvar. Det er flere som har prøvd å lede han på en bedre sti, men etter hva jeg har sett har han ikke forandret seg så mye, som folk mener og tror.

Olve hadde nok fått mer utnytte av å holde seg borte fra forum en liten stund, og heller konsentrere seg om spillet, og samtidig stopper å spre så mye bull.

Jeg tror du kan bli en bedre person Olve. Bare tenk deg om 2 ganger før du skriver. Så slipper du å komme opp i slike situasjoner. Tw er et stort samfunn. De fleste kommer godt overens om man er snille mot hverandre. så forsøk å se det positive og ikke alltid det negative. Det tror jeg kan hjelpe deg i tiden framover.

Så om du legger inn en hard innsats framover og viser forbedring(holdninger), så skal jeg støtte deg. Tw er tross alt en samfunn som backer opp hverandre, å ser ikke hvorfor jeg skal gjøre det annerledes i dette tilfelle.

Stå på.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Det var en grunn til at begge trådene ble slettet. Alle har fått sett hva som har skjedd, Olvedn har skværet opp med Sindre og saken er ferdig.


Til deg Melisandre:

Ikke skyld på Sindre ang skype-samtalene. Jeg valgte (med Sindres tillatelse) å legge dem ut på forum for å poengtere at slik oppførsel ikke er greit. Det var mitt initiativ, ikke hans. Jeg tror også du har misforstått litt av hele poenget med posten når du sier det er greit pga ting han gjorde ingame. Man må klare å skille mellom spill og virkelighet. Ting som skjer ingame skal ikke være en unnskyldning til å angripe noens privatliv.

Som cp22 sa i en av postene før de ble slettet, er det viktig at vi tar avstand fra handlingene, ikke Olvedn som person. Han er langt fra den eneste som kan gå over streken innimellom.

- Henrik
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Å sette spørsmål ved noen psykiske helse er et personangrep. Er derfor han reagerer.

Selv om Olve er 15 år, handler det også om å ta ansvar. Det er flere som har prøvd å lede han på en bedre sti, men etter hva jeg har sett har han ikke forandret seg så mye, som folk mener og tror.

Olve hadde nok fått mer utnytte av å holde seg borte fra forum en liten stund, og heller konsentrere seg om spillet, og samtidig stopper å spre så mye bull.

Jeg tror du kan bli en bedre person Olve. Bare tenk deg om 2 ganger før du skriver. Så slipper du å komme opp i slike situasjoner. Tw er et stort samfunn. De fleste kommer godt overens om man er snille mot hverandre. så forsøk å se det positive og ikke alltid det negative. Det tror jeg kan hjelpe deg i tiden framover.

Så om du legger inn en hard innsats framover og viser forbedring(holdninger), så skal jeg støtte deg. Tw er tross alt en samfunn som backer opp hverandre, å ser ikke hvorfor jeg skal gjøre det annerledes i dette tilfelle.

Stå på.

Skal hive inn et svar her fordi jeg irriterer meg om hvordan du uttaler forskjellige ting.

For å si det sånn, flere har ledet meg inn på en bedre sti og den har jeg ennu, det at jeg er et ... på forum er jo noe HELT anna en hva jeg er ellers. Har forandret meg mye men det er noe du ikke har sett siden du ikke har vært i et aktivt samfunn med meg (aka stamme) som kriger jevnt.

Jeg kommer til å holde meg ute av forumet til ubestemt tid til dette her forsvinner litt, og kan stoppe spre bull nu eller når som helst om jeg ville. Og spillet klarer jeg fint konsentrere meg om.

Er jo ikke for mye galt med meg som en person, alle gjør ting galt og mitt ble lagt ut offentlig. Både jeg og Sindre tåler bra mye sånn her og jeg angrep ikke ham så hardt som jeg gikk imot "ex" en hans. Og jeg er jo gode venner med mange i Nice (spesielt Benja & Trond).
Som Melis sa, har jeg lagt utrolig mange timer inn i andre sine kontoer som kv, dette har Benja og gjort og når Sindre stikker uten at noen passer kontoen, og Benja redder den og endrer oppsett osv for å klare seg og hjelpe kontoen ifra situasjonen den var i. Så var reaksjonen og behandlingen Sindre kom med forbi irriterende.

Jeg ser ofte det positive i mange poster, selv om personen er noen jeg liker eller ikke. Men trur dette er den første posten din på flere måneder du har ei setning som ikke skal sette meg i dårlig lys (hurra!) så syns du burde se på degselv og på noe av det du nevnte her.

Jada skal forbedre meg når jeg kommer tilbake, skal slutte med morrohetene mine på forumet siden jeg ser at alle trur det er meg ellers. Og det at TW backer opp hverandre burde ikke stå i "samfunnet" men i enkeltpersoners innsats.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns synd på Nice så Nice, gi meg en konto så jeg kan hjelpe (hug)
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på at ingen fra Nice svarer tror jeg ikke de liker meg :( sårende faktisk!
 
Topp