McBitch - #1 og 2

DeletedUser

Guest
165099_135133656549578_100001588329887_233219_5172217_n.jpg


Hva er din TW historie og når startet eventyret?

#1 :


Historie ja.
Da må vi tilbake til november 2007, en sykedag. Den 14.november, jeg lagde en stamme som var cs-klanen min. Ble bare meg som startet. Den 29.november fikk jeg en invitasjon til stammen RoS. Dette er vel høydepunktet i historien min og det som var den avgjørende faktor at jeg spiller den dag idag. Ettersom jeg var relativt noob der visste jeg ikke så mye. Og det er det som gjorde stammen så bra som den var. Den beholdt medlemmene sine og heller lærte dem spillet. Min "gud" var da spilleren "Canza". Ettersom jeg ble forsøkt adlet etter jeg tok over min første by den 2007-12-26 12:26:32. Så fant jeg ut at masse tropper var lurt. Canza lærte meg alt som jeg trengte for the basics.

Så kom tw.no og jeg startet som nr.47 første dag. Jeg startet her stammen RoS, og canza fant ut at det var fint at jeg var leder så jeg fikk erfaring. Jeg husker ikke detaljene, men endte med vel at Core adlet meg under ledelse av (Brann2006?!?, rett meg om jeg er feil). Ja, jeg var fortsatt n00b, men jeg tok opp erfaringen og bringte den videre til v2.se.....

Jeg fortsatte på v2.se til jeg fikk 571k poeng. og jeg mistet motivasjonen. Så jeg startet igjen på .no verden 1.
Jeg startet sammen med noen irlvenner som jeg eide relativt fort, og jeg kom inn i stammen H.V.E, mulig vi het noe annet når jeg joinet, men det er det navnet jeg husker.
Jeg spilte oppover og ble kjent med enda fler folk. Jeg kom inn i ledelsen og ble etterhvert krigsminister. Jeg startet en krig mot en stamme og måtte gi meg pga. skole og trening.

Så var Scandinavian wars 2009 på døra, og vi gjorde det greit, men det er en annen historie som er rundt på forumet.

Også kom det ett tomrom som jeg ikke husker helt. Men hvertfall så stod v8.se på døren.



Jeg tok kontakt med noen bekjente på .se og fikk vite etter mye snakk om stammer, at vi skulle bli med i legendariske .XI. , den beryktede speedstammen.
Spilte å spilte, og merket fort at nivået var veldig høyt. ic3abel duoen dro på med 1million poeng raskt som fy,(før 2.plass hadde 6/700k..) og vi koste oss stort mens vi spilte. Så var det en krig og fullt "down under", Abel stengte totalt stammen pga vi hadde spioner, og det var ikke sånn ett medlem av .XI. oppførte seg. Vi fikk kastet ut spionen og vi spilte videre. Så ble ic3 bannet og stammen ble lagt ned. Jeg kom så inn i UrbanT som var forgjengeren til IGS som vant v8.se med 100%

Da var v4.no på dør:

Etter Twkicket fra v8.se, ville jeg også ha en topp stamme.

Jeg tok kontakt med BLA; glitter, folk fra gamle H.V.E stammen, noen fra .se og må si dette er en stamme jeg aldri vil glemme.
Etter ett møte kom vi fram til å kjøre fakenicks og vi skulle være 911, Dr.'s of v4.
Her er nå nicket Dr. McQueen kom opp for min del :)
Etter noe spioneri her og, + inaktivitet så la vi ned stammen og merget oss inn i stammen som dannet Outlaw.
Og resten er en sagaplottkafisch, motivasjonen tok meg ned.

Og jeg startet da med speeds. Kom inn i Abels speed skole, og lærte endel tips å tricks..

Spilte nå Scandinavian wars 2010 og vi gjorde det bra...

Nå er det v7 som gjelder, and be ready to get some bananas on you!!

#2 :

Vel, jeg startet opp på .net som nykomling en liten stund før .no ble åpnet. Jeg mener å huske at jeg gikk i 9.ende klasse, så stammer, navn og alt slikt er gone forever. Det ble kun litt småspilling på .net før en venn fortalte meg at v1 skulle starte, og der ble jeg vel med i en stamme kalt VK, om jeg ikke tar helt feil.

Med mye å gjøre med sport og skole ble det kun småspilling på v1 og jeg lærte meg det grunnleggende. Ikke mye å fortelle om denne verdenen for mitt vedkommende altså. På v2 rakk jeg så vidt å starte opp før jeg ble syk husker jeg, og med over 40 i feber orket jeg ikke å se på pcen min en gang.

Da v3 ble startet spilte jeg Travian en liten stund mens jeg var rimelig inaktiv i massrecruitstammen på v3. Samtidig må jeg nevne at det var v3 som fikk meg til å ville gi alt på v4, når jeg så hvordan DOGZ spillerne gjorde det. Med Travian på timeplanen og altfor sen start gjorde jeg meg kun klar til v4!

Spent som en unge var jeg med navnet "crack4u" klar til å ta fatt på v4, som jeg fikk vite at skulle ha 2 i speed. Jeg startet opp i Sør-Vest og krysset fingrene for at en god stamme ville ta meg inn. Restartmeldingene mine ble sendt ut til Gud og Hvermann, og som den "taktikern" jeg var tenkte jeg det var lurt å skaffe noen samarbeidspartnere i nabolaget. Helt uvitende om at jeg tilfeldigvis skulle bli kjent med den TW spillern jeg skulle bli mest glad i, kontaktet jeg Johvij, som allerede hadde kommet seg inn i PALS. Etter mye koseprat fikk jeg beskjed av Kaospilot om å sende inn en søknad, som litt etter ble akseptert, og en invite ventet i postkassen min.

Ufattelig glad for å være medlem i en toppstamme gjorde jeg det jeg kunne for å lære mest mulig. Johvij og jeg dannet stadig nærmere bånd og etterhvert som adlingene begynte måtte vi sms'e hverandre for å overleve nattangrepene til blant annet Trym og 3 andre enorme naboer. Med PALS sitt cluster i Sør-Øst lå vi veldig sårbart til, med kun noen få andre naboer i stammen. Til alles lykke ble Johvij's første paladinvåpen Aletheias fakkel, og denne reddet hele karrieren på v4.

Johvij lærte meg opp til å backtime, snipe og alt annet som var nødvendig for å gjøre det bra, og disse ferdighetene sendte oss begge opp til topp 40 innen kort tid. Med 28 byer og 263k poeng tok skolen overhånd, nok en gang. Jeg hadde tjent min tid i PALS og måtte si farvell til alle de fantastiske spillerne jeg hadde blitt kjent med, deriblant Johvij, Sylphida og ikke minst Trym som så beundringsverdig ga oss mye skryt for å ha knust han uten problemer.

Men som med alle andre ble savnet etter de gode gamle for stort, og jeg kontaktet igjen min gode venn Johvij og lurte på om han hadde en konto jeg kunne ta over i nye BNP. Kontoen Rubenkl81 fikk jeg servert og jeg måtte si meg storfornøyd. Med en ny konto på litt over 1Mill spilte jeg som best jeg kunne og økte den til 1,7Mill og ble igjen for avhenigig til å kunne nyte IRLlivet mitt. Et nytt farvell måtte til og med inkludere tårer, helt ærlig.

Med et par måneders ventetid var det klart til å begi seg ut på v5, i stammen Rawr! Med navnet Flashbolt gjorde jeg mitt ytterste for å nærme meg toppen, men mine manglende evner til å gjøre det bra i starten av verdenen gjorde dette vanskeligere enn først antatt. Jeg og en noen andre så oss lei på inaktiviteten i Rawr! og kosespilte i vår nye SIGHT, og hadde det veldig morsomt til vi havnet under hånden til SUN :)

Med nytt mot ble det klart at v6 skulle være aktuell, og med samme nick, Flashbolt, ble jeg introdusert for IyDz! som etter en intern krig mellom Sadomaster/Tore Hund og resten av ledelsen, ble borte for godt. Med Sadomaster som betrodde meg privilegier ble jeg plutselig ansett som at jeg hadde vært med på Tore sin plan, og rasirianfall fra gamleledelsen haglet i innboksen min. Ettersom jeg likte både Tore og gamleledelsen så jeg det som best å forlate IyDz! og ble etter en liten stund med i Yamato, der jeg stiftet nye bekjentskaper. Etter mye om og men ble jeg tatt inn til O:H, men etter mye problemer med M.S og F-F-D, ble tropper og motivasjon borte. Jeg hadde kommet så langt jeg klarte på denne verdenen, men det rakk dessverre ikke lenger.

Jeg må også nevne at jeg på v10 ledet stamme med noen svenske venner og ble ønsket velkommen i Boyaa på v12.

Her på v7 bestemte jeg meg for å lage en konto med 2 gode venner, altså Dr. McQueen som er forummod på TheWest og Dr. TUS fra v4. Sammen dannet vi stammen Honkie, og vi jobber nå for å nå enda lengre enn før, med en gjeng vi gjør vårt beste for at skal trives til enhver tid. Nå fokuserer vi på hva som skal skje forover, og ha det gøy med spillet alle sammen!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du er leder for stammen Honkie?
Hvordan er det og hva tror du deres rolle i v7 er?


#1 :

Ja, vi er ledere for Honkie.
Og det er ganske gøy skal jeg si deg.. Jeg har nå alltid brukt honkie som speedteam, men siden jeg mest sansynligslutter etter v7, så tenkte jeg at jeg burde gjøre det siste med det "gøye" navnet til en stamme.

Vi koser oss som ledere(hvertfall jeg) og kan ikke si at jeg misliker noen medlemmer. Jeg stortrives i den rollen jeg er i..

Honkie sin rolle i v7 er vanskelig å si. Vi er nå i krig mot Legend ++ og det er ikke så enkelt, men kanskje seirende ut av den så er det vel videre etter VERDENS herredømme.(Jeg tenker ikke kort nei) :D

#2 :

a, jeg er leder i Honkie sammen med mine to andre kompiser på kontoen, Ola og Sølve som begge gjør en glimrende jobb tross sykehus og skole. I ledelsen har vi jo flere, men det er jo en annen sak. Å være leder er noe jeg virkelig har glede av. På samme måte som andre stammer jeg har ledet, på både Norske og Svenske verdener, er en av hovedprioriteringene mine at alle i stammen skal trives. Om medlemmene ikke trives fungerer ikke andre ting som de skal heller. Motivasjonen og aktiviteten må være høyt oppe for at stammen skal klare seg, og om medlemmene trives er jo ikke dette vankelig å få til. Sånn bortsett fra dette liker jeg godt å organisere offansiver og liker å ha kontroll. At informasjon går igjennom meg er viktig i kampen om full kontroll, og det ser ut til å virke så langt.

Vår rolle i v7 er vanskelig å si, men nå som vi er i krig med Legend vil jeg jo si at vi kjemper for å bli værende.Vi skal også gjøre vårt ytterste for å gå seirende ut som en ren og trivelig stamme som er lett å omgås med.

Spørsmål til #1. Hva var nicket ditt på V1 og .se?

v1 het jeg osbada, v2.se Osbada, v8.se Fireosb +speeds
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvilke startegier og taktikker liker du best, noen du vil anbefale til nybegynnere?

#1 :

Elsker å kjøre offansivt da det åpner for så mye mer strategier når du har en by. Særlig nå som det er kirkeverden... Vil ikke røpte for mye, men jeg satser på klustere når jeg spiller. Tror jeg har en ganske leselig spillestil, da jeg er mest vandt til speeds, og der går det i 100 hele veien at man ikke kan fake så mye når man er alene. Selvsagt går det, men om du er under angrep så rekker du ikke.

For nybegynnere vil jeg si at deff er det smarteste, pump ut tropper og sats defansivt. Da nybegynnere som oftest ikke har i nærheten av samme aktivitetsnivå som "profesjonelle" spillere har.

#2 :

Angående strategier og taktikker er jeg ikke helt sikker på om jeg følger noen spesiell stil. For det meste spilelr jeg slik jeg alltid har gjort. Rushe LK med lave ressursfelt, og bruke farming som kilden til alt av ressurser er vel det jeg starter med på hver verden. Det er veldig lite som skal til før du nå har overtaket på nabolaget, og får bygd konstant LK mens du fremdeles har ressurser til overs for å bygge bygninger. Klarer man dette uten å bli clearet tidlig vil jeg si at man kan hevde seg i toppen etter kort tid.

Som alle spillere med litt erfaring vet er det farming og aktivitet som er nøkkelen til å hevde seg i toppen av rankingen. Selvfølgelig er det viktig å ikke ha uflaks i starten, men det er det andre som virkelig gjør en forskjell. For 10 dager siden var McBitch-kontoen ranket ca 500 om jeg ikke tar helt feil, og nå som jeg skriver dette er kontoen ranket 38. Grunnen til denne klatringen er farming, og kun farming. Om man i tillegg er aktiv og spiler taktisk bra i sitt område kan alle klare å komme seg til toppen, om man bare setter viljestyrken til.
 

DeletedUser

Guest
Dere har vært i minikrig mot DNA og AKDM også? Hvordan klarte stammen din det?

#1 :

Vi tok det som ett smil. Det ble ett par ekstra farms, selvsagt hadde ikke vi kapasitet til å farme alle de samtidig, men som resultatet ble så er vi seirende ut, selvom dna ikke har kommet med ett fredstilbud

#2 :

DNA og AKDM erklærte krig mot oss veldig tidlig på v7, men gjorde minimal skade da de tydeligvis ikke skjønte at man skulle sende tropper når man har erklært krig. Vi var uheldige nok til å havne ved siden av en kar som faktisk var oppegående, og i jula ble vi vel clearet 3 ganger, usikker på av hvem ettersom jeg koste meg på stranda i Thailand på den tiden. Vi er fortsatt i krig med DNA, teoretisk sett, siden de ikke hat tilbudt fred, så det blir vel bare å farme dem til de går grå. Riktignok ingen trusler disse to :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan har din tid på v7 vært?

#1

Min tid på v7 har vært gøy, lærerik og spennende.
Jeg har nå fått sjansen til å lede en framgangsrik stamme og det er kjempe flott, samtidig som vi er seriøse, så har vi en (banneord) spamchat på skype der samholdet mellom medlemmene er bra.
Som spiller har jeg vært slapp:p derimot ene på kontoen her farmer som en gris så jeg får litt motivasjon da ja.. Endelig litt action og da skal man se jeg også gjøre noe fornuftig forengangs skyld :)

#2 :

Tiden til nå har vært helt fantastisk. Selvom jeg har vært borte over halve tiden har det gått så det suser i det siste. Stammen gjør det bedre og bedre og kontoen blir penere og penere å se på. Med dette har jeg stiftet en del nye bekjentskaper og hatt en veldig koselig tid i det siste. Søndag 16. miccet ledelsen i 7 timer og Just4Fun fikk vondt i hodet fordi han lo sånn. Jeg har det bedre enn jeg har hatt på lenge, og koser meg med TW hver eneste dag :)
 

DeletedUser

Guest
Er de noen spillere du vil takke gjennom din tid på TW?

#1 :

Ja, det er endel spillere jeg vil takke for endel forskjellige grunner.

Canza - Den første, den som lærte meg basics av tribalwars, og hadde det ikke vært for han og sine 600TK på starten av v2 hadde ikke jeg spilt idag.

Ic3princ3 og Abel - Disse to lærte meg mer om teamwork enn noen annen, samtidig mye fler taktikker en noen andre.

Wedum44 - Holdt meg tilbake "RL" så jeg ikke nærda for mye, takk for den hjelpen, fin støtte og det sier jeg takk til.

Dr. TUS - Sølve, han som gir meg mye motivasjon da vi spiller sammen i dårlige og bra dager.

Tobben - Hjulpet meg mye irl når jeg har være nær (emo) stadiet, en fin kar!

Dualene mine - som orker å holde ut med meg,
- skulle gjerne takket flere, men vil ikke gjøre lista for lang.

#2 :

Jeg vil takke Johvij for å ha gitt meg all den kunnskapen jeg har i dag, og for å ha tatt meg til seg på slik elegant måte. Tiden i gale PALS er et savn uten like. Den siste jeg noen sinne kommer til å glemme er han! Det er også flere andre som har hjulpet meg til å bli den spilleren jeg er i dag, men det blir en for lang liste. Johvij får min respekt for alltid <3
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål til #2: Du sa først at du var medlem IyDz! (v6) Hvordan var det og være under Pandion's ledelse? (a)

Ledelsen var egentlig grei nok, jeg trivdes ihvertfall blant folk jeg kjente der. Selv mente jeg at de gjorde flere valg jeg ikke ville gjort om jeg hadde vært leder, men det gikk sin gang og endte slik jeg hadde en anelse om. Bortsett fra at jeg synes de tok noen rare valg trivdes ihvertfall medlemmene så det var koselig nok det :)



#3 skulle også bli intervjuet men pga omstendighetene er han ikke tilgjengelig enda
 

DeletedUser

Guest
Wow, er det virkelig 3 stykker på McBitch kontoen???

Uansett, kult intervju med litt mimring :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan har din tid på v7 vært?

#1

Min tid på v7 har vært gøy, lærerik og spennende.
Jeg har nå fått sjansen til å lede en framgangsrik stamme og det er kjempe flott, samtidig som vi er seriøse, så har vi en (banneord) spamchat på skype der samholdet mellom medlemmene er bra.
Som spiller har jeg vært slapp:p derimot ene på kontoen her farmer som en gris så jeg får litt motivasjon da ja.. Endelig litt action og da skal man se jeg også gjøre noe fornuftig forengangs skyld :)

#2 :

Tiden til nå har vært helt fantastisk. Selvom jeg har vært borte over halve tiden har det gått så det suser i det siste. Stammen gjør det bedre og bedre og kontoen blir penere og penere å se på. Med dette har jeg stiftet en del nye bekjentskaper og hatt en veldig koselig tid i det siste. Søndag 16. miccet ledelsen i 7 timer og Just4Fun fikk vondt i hodet fordi han lo sånn. Jeg har det bedre enn jeg har hatt på lenge, og koser meg med TW hver eneste dag :)

Du altså kjekken.. :p Jeg ler og ler av deg uansett da^^
 

DeletedUser

Guest
Bra intervju, og bra jobba :)

Haha ja du er noe for deg selv mcbitch, får deg selv banned etter å ha blitt intervjuet haha:cool:
 
Topp