DeletedUser
Guest
Hei!
Inspirert av Übersetzung på v5 forum tenkte jeg å prøve å få litt liv i dette døde v8-forumet.
Her skal "dagens-medaljene" diskuteres, og fra og med september vil jeg regne på hvem som har fått de forskjellige medaljene flest ganger i måneden slik at vi kan få en månedens stormakt, månedens plyndrer etc.
Slik ser dagens medaljeliste ut:
Dagens angriper
xXdragenXx
Som angriper, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
Dagens forsvarer
Pappa betaler
Som forsvarer, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
Dagens raner
Pappa betaler
Plyndre mest ressurser i denne verden innen midnatt!
Dagens plyndrer
Pappa betaler
Plyndre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!
Dagens stormakt
Kaiza
Erobre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!
Alle medaljer i dag ble gitt til 3.14, noe som vel forteller om 3.14s dominans på v8. Overraskende at dagens forsvarer går til Pappa betaler, men det har nok sine grunner.
Mumle får ikke farmemedlajene? Har han blitt slapp?
Aggressive Dragen står på og jeg syns synd på hans target mens Kaiza adler grått for å teste clustere.
Håper dette skaper diskusjoner på v8-forumet, og det skal bli spennende å se hvem som blir månedens stormakt, plyndrer, raner, forsvarer og angriper
- Vetle
Inspirert av Übersetzung på v5 forum tenkte jeg å prøve å få litt liv i dette døde v8-forumet.
Her skal "dagens-medaljene" diskuteres, og fra og med september vil jeg regne på hvem som har fått de forskjellige medaljene flest ganger i måneden slik at vi kan få en månedens stormakt, månedens plyndrer etc.
Slik ser dagens medaljeliste ut:
Dagens angriper
xXdragenXx
Som angriper, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
Dagens forsvarer
Pappa betaler
Som forsvarer, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
Dagens raner
Pappa betaler
Plyndre mest ressurser i denne verden innen midnatt!
Dagens plyndrer
Pappa betaler
Plyndre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!
Dagens stormakt
Kaiza
Erobre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!
Alle medaljer i dag ble gitt til 3.14, noe som vel forteller om 3.14s dominans på v8. Overraskende at dagens forsvarer går til Pappa betaler, men det har nok sine grunner.
Mumle får ikke farmemedlajene? Har han blitt slapp?
Aggressive Dragen står på og jeg syns synd på hans target mens Kaiza adler grått for å teste clustere.
Håper dette skaper diskusjoner på v8-forumet, og det skal bli spennende å se hvem som blir månedens stormakt, plyndrer, raner, forsvarer og angriper
- Vetle