Videresendt, Inno Mer info på "ikke konstruerte bygg"

DeletedUser

Guest
Lurte på om det var mulig å få lagt inn litt mer informasjon på siden man kommer til når man trykker på bygg man ikke allerede har konstruert i hovedkvarteret.
Bildeforklaring:
[SPOIL]
w1f9s1.jpg
[/SPOIL]
[SPOIL]
2el8n5c.jpg
[/SPOIL]

Jeg ser ingen grunn til hvorfor ikke all informasjonen om de forskjellige byggene, i dette eksempelet akademiet, som står i wiki'en ikke skal kunne stå ingame også.

Ja, det er jo "bare" å sjekke wiki'en, men når de allerede har opprettet sider ingame for ukonstruerte bygg er det mye mer praktisk å bare samle all info der også.

Nå f. eks, kunne det spart meg mange klikk når jeg skulle finne ut hvor mange gårdsplasser jeg måtte ha ledig for å bygge akademiet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
link til wiki? sparer plass og wiki'en blir brukt mer? (whew)
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært bedre enn ingenting ja, men hvorfor må man spare på plassen der? Siden er jo nesten helt tom, er masse plass!
 

DeletedUser

Guest
Det måtte i såfall være info som var mulig å finne igjen inne på bygningen etter den er ferdig konstruert også, tipper det er derfor de har droppa det. Men er enig i at de kan tillate seg litt mer info.

Og antall gårdsplasser står inne på hovedkvarteret etter du har alle bygningene som kreves for å kunne lage akademi. Det kunne de kanskje lagt ved i "Krever:"-listen på det første bildet ditt.

Litt beskjæring på de bildene, og du hadde kanskje fått godt rykte og..
 

DeletedUser

Guest
me bold..

Det måtte i såfall være info som var mulig å finne igjen inne på bygningen etter den er ferdig konstruert også, tipper det er derfor de har droppa det. Men er enig i at de kan tillate seg litt mer info.

Hvorfor må det det? Jeg tenkte også på dette først, men når akademiet er ubygd står kravene på akademi-siden, og etter det er bygd står ikke kravene der lenger. Da virker det jo som at siden endres når det blir bygd uansett. Eller er det jeg som ikke henger helt med?

Og antall gårdsplasser står inne på hovedkvarteret etter du har alle bygningene som kreves for å kunne lage akademi. Det kunne de kanskje lagt ved i "Krever:"-listen på det første bildet ditt.

Godt poeng :)

Litt beskjæring på de bildene, og du hadde kanskje fått godt rykte og..

Hehe, skal huske på det til neste gang :tunge:
 
Topp