Merkverdige hendelser på v21

DeletedUser

Guest
Nå som støvet har lagt seg og folk har fått reflektert litt over v21, så vil jeg benytte anledningen til å gratulerer med seieren. Det var en interessant verden med opp og nedturer, for flere sider av krigen.
Hva synes du var de 3 største hendelsene på denne verden?


Forslag til hva som kan tas opp:
Innstillingene. En spiller som startet opp. En spiller som sluttet. Spiller skiftet side. Vellykka aksjon. Mislykka aksjon. Avslutninga.

Beskriv også hvorfor du velger hva du velger, så kan man gi en siste hyllest/tyn til en venn/fiende :)


Min liste.
1: Innstillingene. Synes det var veldig snålt med 20sek +/- når man sender angrep/støtte. Dette ga meg både gode og dårlige øyeblikk. Men alt i alt var jeg faktisk fornøyd med den idiotiske innstillinga :p

2:ORM ville ikke slippe inn hankVH til den såkalte Alliansen. Hadde ikke ORM vært så banalt håpløse å diskutere med, og bare latt hankVH joine da det først var aktuelt, så kunne sluttresultatet sett mye annerledes ut. Men det blir jo selvsagt spekulativt.

3: Dannelsen av 1814/UC og NV skiftet side. Min mening var at dette stuntet var positivt for v21. En verden som, tross at vi vant byer som var utsatt for Aristo, gikk sakte, men sikkert imot Aristo-seier. Hovedfronten hadde kun en retning, og det var sørover. Flere sovende Aristo-kontoer kom til live da også, noe jeg håpa dem ikke ville :p
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror ikke så mange fikk med seg denne, så jeg gir den en bump slik at den igjen blir gull :)

-A
 
Topp