mest motstand på hp ?

DeletedUser

Guest
tenkte man kunne fortelle litt om motstanden man har fått her på hp :)






hittill så har navn er for pyser faktisk inponert meg litt . han har hvertfall giddet og ta seg tid til og snipe eller readle :) flink spiller


en som ikke har gjort mye var vel dr.killer kontoen . rein deff konto omtrent . han var vist ikke på da jeg angrep , men utrolig nokk prøvde han seg på en readling for det :rolleyes:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
no kan det sies at dr.killer var innlagt på sykehuset på den tiden og han du tok ut var failer abortin (call me maybe)


usikekr har vel ikke møtt så mye motstand må vel bli munch som faktisk tok en by fra meg før eg tok han ned :D
 

DeletedUser

Guest
jeg har bare hatt inks for å adle grått, aldri blitt angrepet av en fiende enda :\ eller jo, navn er for pyser prøvde å speide meg :D så igjen navn er for pyser som har gitt meg mest motstand :hmm:
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Grunnen til at dere ikke har fått noe særlig motstand i forsvar er rett og slett at målet vårt for HP4 var å få ZF til å slite med å ta oss ut. Noe som har gjort at vi har svært få off byer i forhold til hva vi ville hatt til vanlig. Som igjen resulterer i at vi gir dere motstand i forsvar. ;)
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at dere ikke har fått noe særlig motstand i forsvar er rett og slett at målet vårt for HP4 var å få ZF til å slite med å ta oss ut. Noe som har gjort at vi har svært få off byer i forhold til hva vi ville hatt til vanlig. Som igjen resulterer i at vi gir dere motstand i forsvar. ;)

DEF e oppskrytt, gogo ALL OFF!(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Må skryte av Xocox og navn er for pyser, har fått stor respekt for de, både som spiller og person. De er aktive, tørr og angripe tilbake, de er erfarene og målbeviste...De 2 av fiendene som kan si de har gjort en innsats!
 
Topp