MF takker for seg

tabzrikhrels

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Bare før jeg begynner, jeg valgte å lage denne tråden for å vise "det sanne ansiktet til min tidligere dual, stian" og for at alle som faktisk var ute etter premien mot meg nå får vite at jeg forsvinner.

Dette er skrevet etter hvordan jeg opplevet situasjonen de kan ha andre grunner for alt jeg vet, men de grunnene oppgitt var de eneste jeg fikk vite :)


Som sikkert flere har lagt merke til å var det premie for å ta meg ut og jeg beklager at ingen av dere som faktisk var ute etter å få den ikke får sjansen. Grunnen til at jeg har valgt å gi meg er at uvisst var en "hemmelig" gruppe innad min stamme og det virker som de lenge hadde planlagt å fjerne kontoen min, men det er ikke noe galt i det. Det som plager meg er at de gjorde det kun fordi de ikke ville ha vår tredje spiller som leder (Muligens meg og) i mergen mellom TSM og ST4B.


så min "dual" Stian hopper over til en annen konto og satte igang aksjon for å fjerne oss når han så på skype at vi ikke var pålogget og jeg har nå satt kontoen på slett. det er jo kjempeflott å se en liten gjeng med min egen dual i spissen som var backstabberne :)


Jeg har et par ord til de som er i ST4B jeg har slettet dem alle på skype og tw for å unngå å omgås med dem.


Tidligere ST4B medlemmer:

Jeg lagde stammen med bare et par av dere, jeg random inviterte noen, spurte andre på skype og når vi endelig samlet en gjeng på 10-12 stk og alle begynte ¨å "akseptere" hverandre så følte jeg at vi kunne nå langt, jeg så på dere som lojale allierte og ikke minst venner(tatt i betraktning dagens hendelse så var det vel ikke sånn for dere :) )

jeg var kanskje ikke den mest kontrollerte lederen jeg og min "dual" føk i tottene på hverandre et par ganger pga ulike oppfatninger

jeg er heller ikke en erfaren for den saks skyld, men jeg hadde trua på om at jeg om jeg gjorde noe feil så ville dere som var der fortelle meg om det og be meg rette det opp.

men tja, slik kan det gå.


jeg tilga deg stian, etter hackingen av mz på v13, jeg stolte på deg, men dette er hvordan du gjengjelder det.

tja en siste ting har jeg å si til stian, lederen av denne gruppen:

well played. (bow)

jeg vil også si ifra at jeg trekker meg fra alle andre v's jeg spiller på.


Da gjenstår det bare å si lykke til videre til alle dere andre v14 spillere :)

SIGNING OUT

- Joakim
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tragisk oppførsel fra den "hemmelige" gruppa...
Rett og slett.

Men du er fortsatt frekk Joakim :p
GL IRL
 

tabzrikhrels

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tragisk oppførsel fra den "hemmelige" gruppa...
Rett og slett.

Men du er fortsatt frekk Joakim :p
GL IRL

Kan godt hende ;) men aldri nektet noen å si ifra når jeg er drittsekk og kreve en unnskyldning :)

og tusen takk :)
 
Sist redigert av en moderator:

tabzrikhrels

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Skjer dessverre ikke, han informerte TW team at han byttet konto via tickets :) sjekket tickets for 1t siden :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
For å si det sånn. dere backstabba 300 på casual. dere truer ledelsen i jptg på v1 hvis dere ikke får det som dere vil/ gå til wic. Jeg bygde kontoen nesten helt selv og komme tilbake til at noen sløste troppene uten gevinst. tror mangeee kan skrive under på at dere 2 ikke er helt gode. Dere kan klage så mye dere vil men det er deres skyld. Jeg fikk ikke dette til å skje. De ville rett og slett ikke ha dere 2 som ledere. Noe dere burde respektere evt gjøre noe annerledes neste gang. Dere kan lage så mange tråder på forum dere bare vil. men når dere ikke forteller hva som har skjedd og bare kommer med falske versjoner, da kan dere egentlig bare slette forumbrukern med engang ^^

Er mange som ikke liker dere, selv om dere selv tror det, er det egentlig stikk motsatt :p

Dere lyger til folk og skal få meg i et dårlig lys, men de fleste har jo egentlig bare blitt lei av dere.

backstabbing? Det var planlagt en merg og det visste du om. planen var egentlig ikke sånn at vi skulle over dit. men ingen i den gruppa ville ha dere 2 som ledere. Dere brukte også deres leder stilling til å slippe å waste troppene selv, men heller la noen andre gjøre det for dere? Utnytting kaller jeg det :)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
For å si det sånn. dere backstabba 300 på casual. dere truer ledelsen i jptg på v1 hvis dere ikke får det som dere vil/ gå til wic. Jeg bygde kontoen nesten helt selv og komme tilbake til at noen sløste troppene uten gevinst. tror mangeee kan skrive under på at dere 2 ikke er helt gode. Dere kan klage så mye dere vil men det er deres skyld. Jeg fikk ikke dette til å skje. De ville rett og slett ikke ha dere 2 som ledere. Noe dere burde respektere evt gjøre noe annerledes neste gang. Dere kan lage så mange tråder på forum dere bare vil. men når dere ikke forteller hva som har skjedd og bare kommer med falske versjoner, da kan dere egentlig bare slette forumbrukern med engang ^^

Er mange som ikke liker dere, selv om dere selv tror det, er det egentlig stikk motsatt :p

Dere lyger til folk og skal få meg i et dårlig lys, men de fleste har jo egentlig bare blitt lei av dere.

backstabbing? Det var planlagt en merg og det visste du om. planen var egentlig ikke sånn at vi skulle over dit. men ingen i den gruppa ville ha dere 2 som ledere. Dere brukte også deres leder stilling til å slippe å waste troppene selv, men heller la noen andre gjøre det for dere? Utnytting kaller jeg det :)

unskyld at eg spør :)


altså det du sier . Er at siden dem ikke er godt likt og at dem har backstabba tidligere. Så er det ikke så ille at du backstabba dem her?

backstabbing er like ille uansett hvem du gjør det mot ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jeg satt på MF. Kontoen ble rasert takker være de 2. samt en slags sort of hemmelig dual som jeg ikke visste om ^^ man vil ikke ha 2 ledere som oppfører seg som unger, utnytter og gjør mye shit.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg satt på MF. Kontoen ble rasert takker være de 2. samt en slags sort of hemmelig dual som jeg ikke visste om ^^ man vil ikke ha 2 ledere som oppfører seg som unger, utnytter og gjør mye shit.

kan du sådan framvise denne hemmelige dualen. Samt hvorfor du ikke har noen skyld i at denne kontoen såkalt blei rasert. Vil gjerne se bevis der du framhever deres utnyttelse og ellers annet som du måtte ønske og vise :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg deler dessverre ikke opplysninger som kan avsløre om vedkommende har lite eller mye tropper for øyeblikket. men jo. tvingte nærmest en til å cleare en i BBQ ble brukt en 600 lk og 600 øks under det. så begynner de på MF og angripe. selv om jeg sa byen har blitt stacka. troppene osv gikk i dass.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg deler dessverre ikke opplysninger som kan avsløre om vedkommende har lite eller mye tropper for øyeblikket. men jo. tvingte nærmest en til å cleare en i BBQ ble brukt en 600 lk og 600 øks under det. så begynner de på MF og angripe. selv om jeg sa byen har blitt stacka. troppene osv gikk i dass.

hemm. Altså tror ikke du er så uskyldig som du skal ha det til men er sikkert bare meg. Uansett merg med og utelukke MF var kanjse litt idiotisk ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
neida Magnar :) idiotisk ? Rasert konto, med lite aktive spillere? samt at de skal lage drama av alt?
 
Topp