Michele Zagaria og PA

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Er det virkelig kommet så langt i dette spillet at en PA ikke har noen verdi?
Hadde en PA med Michele Zagaria men det ble oversett når man blir angrepet og adlet mitt i natten. Er det virkelig kommet så langt i dette spillet at PA ol ikke lenger har noen verdi?

Dette er ikke et rykte men tilfelle. Avtalen skulle avsluttes med 24t, Michele Zagaria har fremdeles ikke avsluttet avtalen men rett å slett bare droppet alle uskrevne regler. Jeg vet at en slik oppførsel hadde ikke jeg akseptert.

Så Michele Zagaria jeg kommer til å få min hevn!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Og ScareCrow er da altså kv som utførte jobben for MS..
 

DeletedUser

Guest
er kjedelig når payback`en kommer og biter deg i ræva :) bare henvser ti ta scar så vi spilte sleipt jeg :) kan ikke først uthenge en stamme og så ikke forvente at de kommer og biter deg i rumpa etterpå :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er det virkelig kommet så langt i dette spillet at en PA ikke har noen verdi?
Hadde en PA med Michele Zagaria men det ble oversett når man blir angrepet og adlet mitt i natten. Er det virkelig kommet så langt i dette spillet at PA ol ikke lenger har noen verdi?

Dette er ikke et rykte men tilfelle. Avtalen skulle avsluttes med 24t, Michele Zagaria har fremdeles ikke avsluttet avtalen men rett å slett bare droppet alle uskrevne regler. Jeg vet at en slik oppførsel hadde ikke jeg akseptert.

Så Michele Zagaria jeg kommer til å få min hevn!

Kjære solono, du må da snart ha lært, at dette med urent trav, er en ganske vanlig ting i dette gamet. Og noen er flinkere til dette enn andre....!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Men sammtdig er en PA hellig for meg. Kanskje naiv, men må man virkelig spille urent for å klare å taut naboen så er man ikke særlig dyktig. Har man en avtale om 24 timers gjennsidig oppsigelse av PA'n så forventer jeg at man holder den.
 

DeletedUser

Guest
Men sammtdig er en PA hellig for meg. Kanskje naiv, men må man virkelig spille urent for å klare å taut naboen så er man ikke særlig dyktig. Har man en avtale om 24 timers gjennsidig oppsigelse av PA'n så forventer jeg at man holder den.

uten at jeg vet alt, så hsker jeg det var noe lignende som skjedde på v12 :D hehe men uansett :) life goes on
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Har aldrig brutt en PA, men det er kanskje et lite forsøk på å ro seg unna?
 

DeletedUser

Guest
denne "paen" var jo dømt til å bli brutt. ikke sa dere hvem dere var. og hvordan skal en da kunne stole på en spiller og at dem vil opprettholde paen? dere ga meg ingen troverdighet og jeg slo til før dere slo til.

forøvrig så kan det jo være smart å tenke til egen stamme før en fyrer løs her. for er vel ingen som laget en tråd om hvor dårlig WInc var som måtte ta kv over spiller og sende bort tropper for å adle. både spillemessig og innen oppførsel. det at du da er i samme stamme, og jeg ikke vet hvem du er. ja, da kan du ikke forvente ordentlig oppsigelse av pa etter min mening.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
denne "paen" var jo dømt til å bli brutt. ikke sa dere hvem dere var. og hvordan skal en da kunne stole på en spiller og at dem vil opprettholde paen? dere ga meg ingen troverdighet og jeg slo til før dere slo til.

forøvrig så kan det jo være smart å tenke til egen stamme før en fyrer løs her. for er vel ingen som laget en tråd om hvor dårlig WInc var som måtte ta kv over spiller og sende bort tropper for å adle. både spillemessig og innen oppførsel. det at du da er i samme stamme, og jeg ikke vet hvem du er. ja, da kan du ikke forvente ordentlig oppsigelse av pa etter min mening.

Ja det var jo en forklaring, som det smakte tran av......og nu har du jo laget en tråd i tråden!!
 
Sist redigert:

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Solono? Vaaar det ikke noe lignende som skjedde på V12 da? (wasntme)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Feil, jeg laget et innlegg i tråden.

Feil.....du startet selv en tråd...Citat : "for er vel ingen som laget en tråd om hvor dårlig WInc var som måtte ta kv over spiller og sende bort tropper for å adle. " Dette kaller jeg en oppfordring til å starte en ny diskussjon. Altså, en tråd i tråden!
 
Sist redigert:

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Solono? Vaaar det ikke noe lignende som skjedde på V12 da? (wasntme)

Tror ikke du skal prøve på den Kleppe. Det er for mange fakta du ikke vet om :)
Så med tanke på hvor uvitende du er om den situasjonen så skjønner jeg ikke helt hvorfor du blander inn det her :)
 

DeletedUser

Guest
er jo ikke så rart at de blander seg solono, de aner jo bare en side av saken :p ikke ta det personlig kleppe, vi er jo i samme stamme og sånn :*
 

DeletedUser

Guest
denne "paen" var jo dømt til å bli brutt. ikke sa dere hvem dere var. og hvordan skal en da kunne stole på en spiller og at dem vil opprettholde paen? dere ga meg ingen troverdighet og jeg slo til før dere slo til.

forøvrig så kan det jo være smart å tenke til egen stamme før en fyrer løs her. for er vel ingen som laget en tråd om hvor dårlig WInc var som måtte ta kv over spiller og sende bort tropper for å adle. både spillemessig og innen oppførsel. det at du da er i samme stamme, og jeg ikke vet hvem du er. ja, da kan du ikke forvente ordentlig oppsigelse av pa etter min mening.

Denne måtte vel nesten komme. Men jeg kan med hånden på hjertet si at WInc og dets ledelse på ingen måte står inne for det som skjedde. At vi nå blir assosiert med slik oppførsel kan vi lite gjøre med ettersom det faktisk var personer i vår stamme som gjorde dette.

Dog blir det vel hardt å blande sakene sammen da de har lite til ingenting felles så i måte, og uten at jeg kjenner innholdet i samtalene dere i mellom så undrer jeg meg om at en person som deg som til de grader virker å ha oversikt over medlemmene her på .no sitter på en konto som heter Michele Zagaria og er opprettet nå i desember virkelig kan anklage Smaugkontoen for ikke å gi seg til kjenne....
 
Topp