Michele Zagaria og PA

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Syns dette bare påpeker hvem man burde holde med i en eventuell krig jeg. Smack ser jo ut til og ikke være den stammen man skal holde med, for og si det sånn, ut fra hva jeg har sett til nå.
 

DeletedUser

Guest
Denne måtte vel nesten komme. Men jeg kan med hånden på hjertet si at WInc og dets ledelse på ingen måte står inne for det som skjedde. At vi nå blir assosiert med slik oppførsel kan vi lite gjøre med ettersom det faktisk var personer i vår stamme som gjorde dette.

Dog blir det vel hardt å blande sakene sammen da de har lite til ingenting felles så i måte, og uten at jeg kjenner innholdet i samtalene dere i mellom så undrer jeg meg om at en person som deg som til de grader virker å ha oversikt over medlemmene her på .no sitter på en konto som heter Michele Zagaria og er opprettet nå i desember virkelig kan anklage Smaugkontoen for ikke å gi seg til kjenne....

nå vet jeg ikke hvem du er ig. Espen. kan jo hende du er på smaug for alt jeg vet, dem ville jo ikke si hvem dem var. som var med på å få ned min troverdighet til dem.

jeg har ikke noen info om hvordan dette med kv og utsending av tropper + adling skjedde i regi eller ikke av ledelsen i WInc, men dere har jo ikke uttalt dere så altfor mye om saken heller noe som gjør at jeg tror det var i regi av ledelsen.

lite til felles? dem som gjorde dette er naboene til smaug og meg. det får meg til å minske troverdigheten til han da sannsynligheten for at han også var med på en eller annen måte var stor etter mitt syn.

om du tror at en helt fersk spiller, uten noen som helst erfaring fra tidligere kan komme inn i SMACK så må jeg si meg overrasket over deg Espen, for så dum trodde jeg faktisk ikke du var. fakenick?
 

DeletedUser

Guest
nå vet jeg ikke hvem du er ig. Espen. kan jo hende du er på smaug for alt jeg vet, dem ville jo ikke si hvem dem var. som var med på å få ned min troverdighet til dem.
Jeg stiller meg ytterst tvilende til at du ikke vet hvem jeg er ingame MZ. Så ikke vær nedlatende mot meg heller da jeg faktisk ikke var det i min forrige post.

jeg har ikke noen info om hvordan dette med kv og utsending av tropper + adling skjedde i regi eller ikke av ledelsen i WInc, men dere har jo ikke uttalt dere så altfor mye om saken heller noe som gjør at jeg tror det var i regi av ledelsen.
Hvordan skulle vi uttale oss når vi visste lite til ingenting om hva dette omhandlet? Vi fikk etter hvert rasket opp i hva som har skjedd, men om du har spilt så lenge som jeg mistenker, så vet du like godt som meg at om vi hadde skrevet noe, så hadde det bare endt i buring av WInc som stamme nærmest uansett hva vi hadde skrevet. Fordi dere har allerede laget dere en formening om hva som har skjedd her.

lite til felles? dem som gjorde dette er naboene til smaug og meg. det får meg til å minske troverdigheten til han da sannsynligheten for at han også var med på en eller annen måte var stor etter mitt syn.
Nok en gang. Dere har laget dere en formening om hva som har skjedd og det hjelper jo ikke hva jeg sier da....

om du tror at en helt fersk spiller, uten noen som helst erfaring fra tidligere kan komme inn i SMACK så må jeg si meg overrasket over deg Espen, for så dum trodde jeg faktisk ikke du var. fakenick?
Som sagt... les posten min en gang til... Jeg skrev at du skriver som om du kjenner medlemmene her veldig godt men du sitter på en konto som er opprettet denne måneden. Du er derfor ikke den som skal anklage andre for ikke å gi seg til kjenne under fakenick.
 

DeletedUser

Guest
Jeg stiller meg ytterst tvilende til at du ikke vet hvem jeg er ingame MZ. Så ikke vær nedlatende mot meg heller da jeg faktisk ikke var det i min forrige post.

Hvordan skulle vi uttale oss når vi visste lite til ingenting om hva dette omhandlet? Vi fikk etter hvert rasket opp i hva som har skjedd, men om du har spilt så lenge som jeg mistenker, så vet du like godt som meg at om vi hadde skrevet noe, så hadde det bare endt i buring av WInc som stamme nærmest uansett hva vi hadde skrevet. Fordi dere har allerede laget dere en formening om hva som har skjedd her.

Nok en gang. Dere har laget dere en formening om hva som har skjedd og det hjelper jo ikke hva jeg sier da....

Som sagt... les posten min en gang til... Jeg skrev at du skriver som om du kjenner medlemmene her veldig godt men du sitter på en konto som er opprettet denne måneden. Du er derfor ikke den som skal anklage andre for ikke å gi seg til kjenne under fakenick.

da får jeg beklage da jeg ikke vet hvem du er ig.

Kunne jo bare fortalt det da at dere ikke visste noe. dere hadde nok blitt dømt rett ned ja, men det blir dere om dere holder kjeft og.

nei, jeg sa sannsynligheten var stor for at han var med på en eller annen måte pga. hans beligenhet, jeg sa ikke at han var med.

Hva har mine kunnskaper om WInc med at kontoen min ble opprettet denne mnd.en?
 

DeletedUser

Guest
1. Neivel

2. Point proven

3. nok en gang så understreker du poenget mitt.

4. HÆ? Du grunngir at de som sitter på smaug ikke gav seg til kjenne som årsak til at du brøt PA, men sitter selv på en fakekonto... dobbeltmoral ftw.
 

DeletedUser

Guest
Syns dette bare påpeker hvem man burde holde med i en eventuell krig jeg. Smack ser jo ut til og ikke være den stammen man skal holde med, for og si det sånn, ut fra hva jeg har sett til nå.

øyyy trodde du var min faste cheerleader jeg kenn :jforvirret:
 

DeletedUser

Guest
4. Forskjellen var vel at jeg spurte hvem de var og de aldri spurte hvem jeg var.


Jeg antar du er kjent med fakenick-konseptet ettersom du selv har et fakenick.
De fleste som starter med fakenick på en ny verden er ikke interessert i å bli avslørt med en gang. Det ødelegger rett og slett moroa. Noe jeg tror Smaug informerte deg om da du spurte.

En mer skitten spillestil er det lenge siden jeg har opplevd. Når man sier ja til en PA-avtale med 24-timers frist forventes det iaf fra min side at den skal holdes.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
4. Forskjellen var vel at jeg spurte hvem de var og de aldri spurte hvem jeg var.

Jeg synes du har spilt råttent her, MZ. Du er åpenbart ikke helt ny i spillet da du åpenbart vet mer enn spillere enn hva jeg faktisk gjør, så skuespillet ditt kan du droppe med en gang. Mye kan kategoriseres som en "skitten spillestil", og dette er bare én av dem.

Når du inngår en PA med en 24-timers frist så forventes det at du holder den. Noe annet vil bli oppfattet som utrolig feigt og patetisk, noe det gjør nå som du handlet på den måten du gjorde. Jeg får helt avsmak i munnen av denne handlingen som ble gjort, men jeg forventer ikke mer dersom dette er standarden til SMACK. Nå skal jeg være forsiktig her, ettersom en spillers handling ikke skal knytte seg til stammen generelt, men jeg håper at denne holdningen til en PA er utbredt ellers.
 

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
men jeg forventer ikke mer dersom dette er standarden til SMACK.

Nå må du forklare deg litt nøyere her kjære. Er litt nysjerrig på hva standaren vår er, siden jeg ikke er helt oppdatert selv her tydeligvis. At du klarer å legge en hel stamme under en spillers handling er bare helt fantastisk. Ikke at jeg hadde forventet noe annet enn oppgulp fra deg. Det er jo standarden til den fantastiske Scarborough. Men for all del, kjør på. Noe må jo de som ikke er så talentfulle ingame få bruke tiden sin på.

Ha en fortsatt fin kveld Scarborough og resten av folket :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå må du forklare deg litt nøyere her kjære. Er litt nysjerrig på hva standaren vår er, siden jeg ikke er helt oppdatert selv her tydeligvis. At du klarer å legge en hel stamme under en spillers handling er bare helt fantastisk. Ikke at jeg hadde forventet noe annet enn oppgulp fra deg. Det er jo standarden til den fantastiske Scarborough. Men for all del, kjør på. Noe må jo de som ikke er så talentfulle ingame få bruke tiden sin på.

Ha en fortsatt fin kveld Scarborough og resten av folket :)

Joda, det skal jeg fortelle deg! Jeg ser også at du stoppet å lese innlegget mitt etter det sitatet som jeg dro ut av mitt eget innlegg. Hadde du derimot lest litt lenger, så hadde du kanskje lagt merke til dette;

men jeg forventer ikke mer dersom dette er standarden til SMACK. Nå skal jeg være forsiktig her, ettersom en spillers handling ikke skal knytte seg til stammen generelt, men jeg håper at denne holdningen til en PA er utbredt ellers.

Hadde jeg kommet med oppgulp, så hadde jo ingen tatt seg tid til å svare, right?

Ha en fin kveld du også :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå representerer på ingen måte Zippy sine standarder SMACK sine standarder, Eivind. Zippy er jo en løs kanon som gjør det som han behager, og det er vel de fleste klar over?
 

DeletedUser

Guest
Så Michele Zagaria er altså Zippy.... grei info å få. Takk for det
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Zippy ja... Kan være greit for de andre rundt å vite også.
Benekter forøvrig pr pm at han har drevet skitten spill fordi en annen hade gjort noe annet.. Jeg mener fremdeles at jeg ikke kan lastes for hva en annen har gjort og sammtidig vil jeg påpeke at det ikke gjør hans spill mindre skittent.

Hadde satt pris på om at de i stammen hans trakk støtten og ga oss en kamp -david mot goliat, så skal vi se om jeg må restarte eller ikke..
 

DeletedUser

Guest
Hadde satt pris på om at de i stammen hans trakk støtten og ga oss en kamp -david mot goliat, så skal vi se om jeg må restarte eller ikke..

jaja selvfølgelig ikke noe stress vi trekker støtta hele gjengen vi så kan dere adle han ..






noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
:) ja en spiller uten adels er skummelt wooooooho
Neida bare støtt han dere :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vel, da er det jo på tide med et laaaangt innlegg kan jeg tenke meg.

Solono: Hvorfor skulle ikke stammen støtte meg? Stammen skal stå sammen, skal dog ikke si at jeg har fått sånn altfor mye, eller av altfor mange :p Uansett, dere er 5-6 WInc spillere innen min 15x15, jeg var 1, rart man får støtte?

Når det kommer til denne saken så har jeg ikke noe problem med å se at folk synes jeg spiller stygt, men må si det er morro at jeg skal få en tråd og ikke noe av det andre som har skjedd her på v13. Jeg tørr jo i hvertfall å forsvare meg, og stå opp for det jeg har gjort og begrunne mitt valg.

Det WInc har gjort, det har dem bare ignorert og ikke sagt et pep om.
Det Ole gjorde, med å si seg villig til å ditche halve stammen som leder, ignorerer han og gidder ikke uttale seg.
Det Brødrene Wright gjorde, med å utnytte WInc for så å joine SMACK gadd heller ikke dem å forsvare, dem ignorerte dem og.

Ignorering er jo også det som er smart taktisk, for er jo ingen av disse 3 nevnte sakene som har fått like mye respons som meg som faktisk har stått opp for det som er gjort?

Jeg angrep en PA, dårlig gjort? Ja. Smart gjort? Ja.
Dette er et krigspill, er krig ofte fair? Nei. La oss bare se på det. Hitler dolket Stalin, spioner har alltid fungert. Vi har jo historien om Troja, Italia backstabbet nazistene når det gikk dårlig og sikkert mange andre eksempler.
Når det kommer til tw så finnes det også flere eksempler, v8 med 3.14 og TSFS, v9 med Psycho og Divine, Forte og et par andre stammer og (husker ikke alle detaljer der), v10 med P0k3 og AREA var vel ikke helt fair det heller etter hva jeg husker, v12 med CKH og -RE- var heller ikke helt fair. Også skjønt at Solono tydeligvis er noe diskutert der og i forhold til fair spill.

Så, det at du skal angripe meg Solono for stygt spill, ja. Etter min mening er jo bare det veldig morsomt at du gidder, da det er så vanlig her på dette spillet. Dessuten, at du faktisk ikke er på når NB går ut er jo også rart, det var jo andre som kunne angrepet deg.

Hele tw går ut på å spille smart, taktisk. Ikke å være så snill som bare det, få som har vunnet på den måten. Nå kommer dere sikkert til å bable om ære, ære, ære. Vel, noen av dem med størst respekt her på .no har jo faktisk vært med eller faktisk selve baktankeren av forskjellige backstabs. Så morro at dere skal angripe meg, vil ikke tro det handler så mye om min backstabing, men mer om det at det er meg.

Nå liker jo jeg litt drama, så griner ikke akkurat over at jeg nå kanskje er enda mer hatet. Men morsomt at det skal bluse så mye opp på meg, når det er så mye annet å ta folk på. Funny.

Jeg kommer alltid til å være en omdiskutert spiller, og den vil bare øke og øke mer for hver verden jeg spiller. Så slutt å sytt, og aksepter at jeg er den jeg er. Spill ditchi tilbake, gjerne for min del, men skaff dere noen baller i det minste. Stå opp for det dere gjør og.

Kan dere si at dere ikke visste hvem jeg var, dog ikke mange som har spurt og heller ikke vanskelig å skjønne hvem jeg var, noe det gjerne ikke er.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det Ole gjorde, med å si seg villig til å ditche halve stammen som leder, ignorerer han og gidder ikke uttale seg.
Du vet godt at jeg har kontaktet deg angående dette på privat. Og det gjelder vel også resten av SMACK sin ledelse. Jeg syntes det er usmakelig av deg som diplomat i SMACK å gå ut med informasjon vi sitter og diskuterer på en lederchat mellom SoF og SMACK. At jeg da ikke ønsker å diskutere noe vi diskuterer her på offentlig forum er ikke under noen omstendigheter relaterbart til at du backstabber din personlige alliert.

Som jeg skrev tidligere Pål, så er du en løs kanon. Du gjør alt mulig rart, uten å tenke på konsekvensene. Og ja, det gjelder både å bryte personlige allianser uten forvarsel og å gå ut med intern informasjon fra en allianse.

I ditt forsvar igjen, så kan det jo nevnes at vedkommende som inngikk en personlig allianse med deg burde vurdert det at du faktisk ikke er noe flink til å holde ord.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du vet godt at jeg har kontaktet deg angående dette på privat. Og det gjelder vel også resten av SMACK sin ledelse. Jeg syntes det er usmakelig av deg som diplomat i SMACK å gå ut med informasjon vi sitter og diskuterer på en lederchat mellom SoF og SMACK. At jeg da ikke ønsker å diskutere noe vi diskuterer her på offentlig forum er ikke under noen omstendigheter relaterbart til at du backstabber din personlige alliert.

Som jeg skrev tidligere Pål, så er du en løs kanon. Du gjør alt mulig rart, uten å tenke på konsekvensene. Og ja, det gjelder både å bryte personlige allianser uten forvarsel og å gå ut med intern informasjon fra en allianse.

I ditt forsvar igjen, så kan det jo nevnes at vedkommende som inngikk en personlig allianse med deg burde vurdert det at du faktisk ikke er noe flink til å holde ord.

Ja, du kontaktet meg på private og var svært nøye med å påpeke at du bare skulle ditche 40%.

"[09.12.2012 18:05:53] Ole: Hmm, er flere fakta feil der.
[09.12.2012 18:06:02] Ole: Var vel snakk om 40%"

En grunn for at jeg er diplomat i SMACK, og dette er grunnen. Synes det er usmakelig at du som leder av en stamme er villig til å ditche 40% (happy?) av stammen bare for å redde din egen stomp.

Sier ikke at det er en link mellom din ditching av egen stamme og min dolking av PA, sier bare at noen har baller til å tørre å stå for det dem sier mens andre tar å stikker halen mellom beina. Du tilhører sisteparten.

Etter din mening er jeg en løs kanon, at jeg gjør mye rart er også din mening. Ikke min. Spillet går den veien som jeg har ønsket, svært fornøyd med det. Er vel relevant for deg som leder i en stamme å informere om at du vil ditche 40% (snill i dag som lar din statistikk tale :) ).

Kan en godt si, han var rimelig dum der.
 
Topp