Michele Zagaria og PA

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
vet hvilke logger dere satt på og fra hvem dere fikk de fra, men ka som ble sagt der av en eller 2 personer og ka som var en realitet e 2 totalt forskjellige ting..

Og hva skal vi da tro? "De sier de vil gå mot oss, men det stemmer sikkert ikke. La oss stole på denne stammen.."

Krig er da en helt naturlig reaksjon spør du meg.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Loggene vi fikk på v12 var over flere dager og det var ikke en eller 2 som diskuterte dette.
Det ligger faktiskt veldig mye info om dette på v12 forumet :), en god del er utelatt fordi vi ikke ønsket å sette fokus på hvem som hadde sagt hva siden dette ville vært upassende. Men konklusjonen var at en annen stamme ble truet med krig hvis de ikke gikk til krig mot oss og jobbet med å holde oss nede slik at CKH kunne slenge seg på. Loggen var vel sikkert på flere tusen linjer siden den måtte deles opp i 6-8 deler for å kunne legges ut på skypen.

Så prøvde vi å diskutere diplomatisk, uten respons. Ingen svarte oss tross flere henvendelser til flere spillere i ledelsen fra torsdag og helt frem til krigen brøt ut påfølgende tirsdag/onsdag?

Så den saken kan ikke sammenlignes med situasjonen på v13 :) Men for de som ikke sitter på alle fakta kan det kanskje virke mer intrikat enn det virkelig var
 

DeletedUser

Guest
er det ikke på tide og slutte og sutre om denne saken . hva er det du får ut av dette solono ? rart at ikke modsene har fjernet hele denne tråden . dette er jo uthenging av spiller på det groveste spørr du meg . men er jo zipp :) han synes dette bare er morro :) s han har ikkke giddet og rapportere det inn enda
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er det regelbrudd å redigere innlegg for så å påstå at det er det riktige?

Referer til denne her:

Og det bildet der skal bevise hva?, kan få det til å stå hva som helst der jeg....

Har ikke så langt sett et ærlig svar ifra deg.

Her er forøvrig orginal bildet :eek:

For om det er tilfellet så vil jeg kunne tenke meg å rapportere inn dette. Personangrep om det skulle være det her tar jeg meg ikke så nær av for å si det slik, men når folk begynner å jobbe for å gjøre om sannhet til løgn, ja, da kan dem få litt infractions for totalt avhengighet av å prøve å stå positivt fram...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe mye drama da her på v 13 er vel og bra det :)

altså WInc dere må slutte og selv ha ting på dere så hadde dette vært mye enklere for dere men dere har også gjort gale ting. sier ikke at eg er noe mer uskyldig sier bare at det fleste har gjort noe gale på denne verden her. er merklig det men vi er mennesker og alle gjør vi feil og tar raske beslutninger deal with it.

så vil eg spøre om en ting: villarreal spiller du v 13??
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg kan da ikke se at jeg har hengt ut noen spillere mer enn de har hengt ut seg selv. Jeg har lagt frem fakta som zippy eller kv selv har servert meg pr pm. Når han sier til meg på pm at det er kv som adlet etter å ha fått beskjed osv som jeg har nevnt tidligere i tråen så må gjerne moderator sjekke mine pm for å se om jeg juger :) Men da ville det jo vært flott om zippy ble utestengt når fakta kom på bordet også.

Bildet er som jeg sier selv i posten fikset på, et slik bilde er ikke noe bevis på noen måte. "Og det bildet der skal bevise hva?, kan få det til å stå hva som helst der jeg.... "

Så hvis noen virkelig trodde det bildet jeg postet var ekte så må jeg beklage dette, trodde det var ganske lett å forstå :)

Hva jeg får ut av dette? Det er da ganske klart skulle jeg tro. Jeg håper ingen støtter det dere har gjort, og selv innrømmer. Jeg håper ingen noen gang tilgir dere for som dere sier selv er dere veldig dyktige. Men er man dyktig så trenger man ikke jukse eller spille uærlig noe dere har gjort og stått for.

Så er det ikke da ganske lett å forstå hva jeg får ut av dette?
 

DeletedUser

Guest
anngående v12 så var det vel ikke planlagt å bryte den, men begge parter visste det kom til å skje.
etter slik jeg forstod det hadde erdem og RS en iap med 3 dagers oppsigelse fra før stammene fikk diplomati med hverandre, dette ble og bare droppet akkurat som her... så slike ting skjer på alle verdener... viser vel bare at tw e et sted en bør være temmelig sikker på hvem man stoler på og ikke.

Erdem hadde ingen IAP med RealSteel.

Over til v13:
Zippy skal nedadles.
 

DeletedUser

Guest
1.1 - Oppførsel
Utøv normal folkeskikk og vis hensyn. Det er spillere fra forskjellige aldersgrupper og med ulik erfaring i spillet. Ha tålmodighet selv om noen stiller spørsmål som du anser som «dumme» eller «barnslige».

Det er lov å bruke taktikk og provosere dine motstandere i «Politikk og Propagandadelen» av forumet så lenge provokasjonene er basert på spillet.

Personangrep er ikke tillat overhodet på forumet eller i andre «private» forum. Pass på at alle fornærmelser eller «flames» er spillrelatert. Personangrep og fornærmelser basert på livet utenfor spillet vil bli straffet.

Det er ikke tillatt å utgi seg for å være en moderator, og slike forsøk vil bli straffet. Ikke mat trollene, og ikke svar på tråder som sannsynligvis vil bli slettet.

Det er ikke lov å provosere moderatorene på måter som ikke er spillrelatert. Tråder som blir laget for å skape konflikt mellom spillere og teammedlemmer vil bli slettet og trådstarter vil bli straffet. Spillere som motarbeider samfunnet vil bli nektet adgang til forumet.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke tillatt å utgi seg for å være en moderator, og slike forsøk vil bli straffet. Ikke mat trollene, og ikke svar på tråder som sannsynligvis vil bli slettet.

Den der var litt ris til egen bak?? Du har jo ikke gjort stort annet enn å trolle i denne tråden heller :mehe:
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Mener du jeg har brutt noen av reglene grisepesten?

Jeg kan dekke meg til fakta hele veien, og jeg står for det jeg har skrevet. Og ønsker en moderator å utestenge meg pga dette vil det jo si at dette ikke er et åpent forum noe jeg bestemt mener det skal være. Du vet like godt som meg at jeg har rett :)

Zippy, jeg er sikker på at jeg spiller på den måten spillet er tenkt å bli spilt på. Det var nok ingen som ønsket å innføre en spillestil som ville gjøre at nye spillere ikke strømmet til. Kanskje dere som spiller på en slik måte er ødeleggende for spillet og fremtidig rekruttering? Jeg mener å tro det. Grunnen til at jeg tror dette er fordi jeg sannsynligvis ikke var den første dere gjør dette mot.

Så jeg mener å tro at Inno er mer enig i mine meninger om hvordan man skal spille spillet deres enn hvordan dere faktiskt gjør det. Jeg ener å ha lest et sted i regelverket ang å lure andre spillere til ett eller annet uten å huske hva det var. Men ikke sikker på om dette var på .no eller i det hele tatt dette spillet.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hadde InnoGames ment dette hadde det jo kanskje vært en regel mot dette? Så hvorfor du tror InnoGames skulle være for ditt system ser jeg ikke.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Avslutter egentlig diskusjonen med dette jeg zippy :)
Inno kan sammenlignes med en bank på følgende måte :
Inno er avhengig av spillere for å tjene penger. Der regner jeg med at vi er enige..
Inno er avhengig av ny spillere kommer til og spiller. Der er vi også enige..
Inno er avhengige av å holde på spillerne som kommer til, der er vi også sikkert enige.

Hvis inno kan sammenlignes med en bank så må de holde på kundene fordi de tjener penger på kundene. Jo flere kunder jo mere penger.
La oss sette deg som bank funksjonær. Du låner ut 1 million kroner til en kunde med en kjempe flott rente på 3.2% rente.
Jeg gjør det samme, låner også ut penger til en kunde. Også en million kroner til en kjempe flott rente på 3.2% effektiv rente.

Når kunden min får første regning så lyder den på 3,200 kroner, mens din kunde får en regning på 6,400 kroner fordi renta di ikke var den effektive renta. Din kunde klarer da ikke å holde på lånet og må selge seg ut og mister huset sitt. Når kunde ringer deg så svarer du kunden : du får skylde deg sjæl, jeg lurte deg!
Mens min kunde klarte å berge huset fordi han klarte å betjene lånet sitt fordi han betaler det han ble forespeilet.

Hvem funksjonær tror du kundene foretrekker?

Du synes kanskje ikke dette er en riktig sammenligning? muligens.. Men det er litt sånn realiteten er dessverre.

Husk at dette er siste svaret mitt på denne tråden :) Resten får vi ta ig, og da mener jeg ikke på pm men ved å spille.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
På spørsmålet om at SMACK driver med løgn og bedrag må jeg bare dra fram en samtale der vi hjelper den kjære stammen XXL, selv om det skulle vise seg å være litt vanskelig klarte vi å få frem vårt budskap til slutt! :)

[SPOIL]
NewDivide des. 12,2012 20:10
Hei MZ!

Jeg har fått forespørsel fra stammen min om å inngå diplomatiske samtaler med dere i [ally]SMACK[/ally].

Jeg kan starte med å fortelle litt om stammen min, [ally]XXL[/ally].

[ally]XXL[/ally] består av en gruppe spillere som er glad i å spille spillet. Vil si at en god del av spillerne våres har nok erfaring til å holde ut til end-game. Personlig så kjenner jeg endel spillere fra tidligere verdener (v4 & v10). Hvis jeg måtte så hadde jeg pekt ut [player]Merken[/player] & [player]Smuler[/player] som noen av stammens beste spillere (erfaringsmessig).

Hva vi kan tilby:
(Dette er jo avhengig av hva slags avtale dere ønsker å inngå)

- Ved en IAP plikter vi oss til å unngå konflikter som dere er inkludert i. (

- Ved en allianse plikter vi oss til å delta i konflikter som dere er inkludert i (avhenger jo også av vår egen stammes posisjon i konflikten). Samt andre ting dere ønsker vår stammes deltagelse.

Si ifra om du/dere har noen spørsmål etc.

Mvh Kriss/[player]NewDivide[/player]

Michele Zagaria des. 12,2012 20:13
Hei. Dere var gode.

NewDivide des. 12,2012 20:15
Hvis du peker til vår ranking så har jeg troen på at våre spillere får oss oppover på rankingen ganske snart.

Selvfølgelig skjønner jeg at du syntes vi er for små atm.

Michele Zagaria des. 12,2012 20:17
Nei, dere var ærlig talt gode.

NewDivide des. 12,2012 20:18
Litt vanskelig å skille mellom Ironi og faktiske meninger over PM :)

NewDivide des. 12,2012 20:21
Vil også tilføye at stammen er veldig aktive på skype. Om det blir noe diplomatisk mellom stammene så er vi åpne for delt skypegruppe & delt forum.

Michele Zagaria des. 12,2012 20:24
Problemet er bare at dere er så mye bedre enn oss at vi ikke vet om dere er tjent med å ha noe diplomati med oss ;(

NewDivide des. 12,2012 20:25
Definitivt Ironi. Lov å være litt saklig?

Michele Zagaria des. 12,2012 20:38
Ærlig talt altså!!

Her prøver jeg å gi dere tips til hva dere burde gjøre! Men er dere så vanvittig oppsatt av å gjøre dårlig diplomatiske avtaler kan vi sikkert mekkke noe!!!

Makkan assa, her settes det ikke pris på at man prøver å hjelpe ser jeg!

NewDivide des. 12,2012 20:41
Ser ikke noe tegn til hjelp jeg altså. Du kunne bare spurt hva dere tjente på å inngå avtaler med oss..

Michele Zagaria des. 12,2012 20:42
Det jeg sier til dere er at dere ikke er tjent med å gå inn i avtale med oss, ikke omvendt.

Vi har så mye å tjene på dere ate en avtale for vår del hadde vært fantastisk, men prøver å være så ærlig å si at dere ikke vil tjene noe på å inngå noen form av avtale på oss.

NewDivide des. 12,2012 20:44
På hvilken måte vil ikke vi tjene noe på å inngå avtaler med dere?
Tenker du på støtteregelen? Vi bidrar på off fronten om det er det dere trenger.

Michele Zagaria des. 12,2012 20:45
Hva kan vi bidra med dere da?

Vi har mer enn nok med å klare å forsvare oss selv atm.

NewDivide des. 12,2012 20:54
Atm. så er det ikke noe spesielt dere kan hjelpe oss med (med tanke på off fronten). Tenker mer langsiktig med denne avtalen. V13 vinnes jo ved skatter, da kan vi være gode å ha på lag.

Vi forventer ikke noe mer av dere enn vi forventer av våre egne spillere. Om vi snakker en allianse så forventer vi deltagelse i kommende konflikter (ikke småting). Og IAP forventer vi jo det som er normalt ved en IAP. Alt avhenger jo av stammenes daværende interesser.

Michele Zagaria des. 12,2012 20:56
Men må desverre meddele at vi ikke kan hjelpe til med noe ;(

NewDivide des. 12,2012 20:58
Javel. Da får du ha lykke til videre! :)
[/SPOIL]
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
1.1 - Oppførsel
Utøv normal folkeskikk og vis hensyn. Det er spillere fra forskjellige aldersgrupper og med ulik erfaring i spillet. Ha tålmodighet selv om noen stiller spørsmål som du anser som «dumme» eller «barnslige».

Det er lov å bruke taktikk og provosere dine motstandere i «Politikk og Propagandadelen» av forumet så lenge provokasjonene er basert på spillet.

Personangrep er ikke tillat overhodet på forumet eller i andre «private» forum. Pass på at alle fornærmelser eller «flames» er spillrelatert. Personangrep og fornærmelser basert på livet utenfor spillet vil bli straffet.

Det er ikke tillatt å utgi seg for å være en moderator, og slike forsøk vil bli straffet. Ikke mat trollene, og ikke svar på tråder som sannsynligvis vil bli slettet.

Det er ikke lov å provosere moderatorene på måter som ikke er spillrelatert. Tråder som blir laget for å skape konflikt mellom spillere og teammedlemmer vil bli slettet og trådstarter vil bli straffet. Spillere som motarbeider samfunnet vil bli nektet adgang til forumet.

Tja, fikk infraction på en kommentar jeg hadde om Zippy......men den lå laaaangt under, i personlig angrep/bemerkninger som jeg har fått fra Zippy på pm. Så regler ka tolkes.
 

DeletedUser

Guest
fuzzball.... de pmene mellom RS og erdem e det mange som har sett så at de ikkje hadde iap e bullshit... var erdem som ville ha det og.. så tydeligvis e du feilinformert :)
 

DeletedUser

Guest
fuzzball.... de pmene mellom RS og erdem e det mange som har sett så at de ikkje hadde iap e bullshit... var erdem som ville ha det og.. så tydeligvis e du feilinformert :)

Mange som har sett, men ikke meg?
Nytt for meg iallefall. Og det skal godt gjøres mtp at jeg er en av spillerne på kontoen.
 
Topp