Milepæler - V6

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du sier det var en som var før meg med spydmann
Hvis det er sant, jeg vil se i screenshot!
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan love dere at fifa99 ikke var den første med paladin.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dudes, alle med et snev av innsikt i spillet hadde paladin før 13:58. Fjern fifa99 fra listen med en gang, en med så lite peiling på TW skal ikke få ære for å klare noe enhver tilfeldig person kan gjøre bedre.
 

DeletedUser

Guest
Vet at flere hadde det 30min - 1 time før han

Mente paladin btw ._.

Da vet du feil, jeg lagde først statue, så paladin med en gang jeg kunne.


Dudes, alle med et snev av innsikt i spillet hadde paladin før 13:58. Fjern fifa99 fra listen med en gang, en med så lite peiling på TW skal ikke få ære for å klare noe enhver tilfeldig person kan gjøre bedre.


Jeg kom bare med bevis at jeg hadde paladin, ikke annet, lite peiling med TW? Kult, peiling nok til å ikke drite seg ut! :) Kjøss meg
 

DeletedUser

Guest
Det betyr ikke at du var først. På poeng- og OD-milepælene er man nesten garantert korrekte svar siden alle forummedlemmene følger med på ranking og lignende. Troppemilepæler er kun begrenset til de som er på forumet, er tidlig ute, tilfeldigvis screenshotter troppene sine, er interessert i å la andre vite hva man har samt bryr seg nok til å poste det her. Med andre ord er disse milepælene bare tull, og bør virkelig ikke bli tenkt på som offisielle tall over hvem som var først, eller i det hele tatt være med i tråden.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er en tråd om Milepæler - V6, ikke en diskusjonstråd. Om dere skal fortsette diskusjonen, så foreslår jeg at dere tar dette på PM, og lar tråden være fri for spam.
 

DeletedUser

Guest
Dette er en tråd om Milepæler - V6, ikke en diskusjonstråd. Om dere skal fortsette diskusjonen, så foreslår jeg at dere tar dette på PM, og lar tråden være fri for spam.

Ikke lov med diskusjoner ang. milepælene?
 

DeletedUser

Guest
Ja, men det jeg vil fram til er at troppe-milepæler blir unøyaktige og kun begrenset til de som henger på forumet. Derfor mener jeg at om disse milepælene skal være rettferdige samt noe interessante bør troppe-delen bli fjernet evt. må et bedre system enn "den første som poster screenshot vinner" til.
 

DeletedUser

Guest
jeg var i hvertfall nummer 2 med statue og tror også nummer 2 med pala... husker bare ikke hvem som var før meg :/
 

DeletedUser

Guest
twnospyytte.png


Først med spydmann eller? :D

Du greide ikke å skjule hvor mange spydmenn du lagte, du må huske å stryke hvor lang tid det tar å lage dem :p
 

DeletedUser

Guest
Må legge til at det ikke var vits å stryke over hvor mange du lagde ettersom det sto "spydmann", og ikke "spydmenn". Man kunne vel kommet fram til det samme hvis man hadde regnet litt på hvilke bygg du hadde, og sett på gårdsplassen;)


Jeg lurer litt på hvordan trådstarter skal finne ut nøyaktig hvem det var som var først med de forskjellige enheten - som mange andre her har uttrykt. Det blir vel så og si umulig, og hvis det finnes en måte kommer det til å bli veldig mye rot rundt hver eneste enhet. Syns derfor du bare kan kutte ut den delen av milepælene, selv om det var et godt forslag.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp