Alle har like mye rett!!! Så ikke krangle nå
DeletedUser Guest 24. Mar 2011 #143 alltså, eg husker even tok print screan og viste det til meg da han tok den, det var noen timer etter nr2, og da var han nr 3, eg sjekket medaljer og.
alltså, eg husker even tok print screan og viste det til meg da han tok den, det var noen timer etter nr2, og da var han nr 3, eg sjekket medaljer og.
Hakkespetten Aktivt medlem Reaksjonspoeng 32 25. Mar 2011 #144 sindick skrev: alltså, eg husker even tok print screan og viste det til meg da han tok den, det var noen timer etter nr2, og da var han nr 3, eg sjekket medaljer og. Klikk for å utvide... Sjekk under motatte filer da? Om den ble sendt via Skype så har du den lagret på PCen en eller annen plass.
sindick skrev: alltså, eg husker even tok print screan og viste det til meg da han tok den, det var noen timer etter nr2, og da var han nr 3, eg sjekket medaljer og. Klikk for å utvide... Sjekk under motatte filer da? Om den ble sendt via Skype så har du den lagret på PCen en eller annen plass.
DeletedUser Guest 25. Mar 2011 #145 det er nok pandion, var mer enn ett par timer etter nr 2. har nok bare oversett hans medaljer da jeg sjekket listene.
det er nok pandion, var mer enn ett par timer etter nr 2. har nok bare oversett hans medaljer da jeg sjekket listene.
Kalou Velkjent medlem Reaksjonspoeng 160 6. Mai 2011 #146 Bunnpris eneste over 2 mill ODA. Sau med hoppetau på ODD 2 mill. MakingOutWithGod har også bikket over. på andreplass.
Bunnpris eneste over 2 mill ODA. Sau med hoppetau på ODD 2 mill. MakingOutWithGod har også bikket over. på andreplass.
DeletedUser Guest 29. Mai 2011 #150 Guttaboys først til 1,000,000 poeng! Gratulerer Marius og Kenneth :jtunge: