Mimre om gamle historier fra tw

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Heisann satt og kjeda meg litt og tenkte hvorfor ikkje lage en tråd der vi forteller en historie vi husker veldig godt fra tw,på godt eller vondt. Der du adle og knuste en spiller eller ble eid
Og mimre av gode tider før alle pp-funksjonene kom,der vi kun hadde pk,fa og ka

Da begynner jeg fra v7 og en fra v8

v7: Husker jeg spilte på Sondrekul,hadde akkurat lært meg og sende tog,så sendte jeg fake tog på Robert aka Redswan og trodde at jeg skremte han,endte med at jeg ble adla etter ett par timer,hehe

v8: Husker godt da jeg ble tatt inn på shining wolf ,kunne ikkje ein drit,løy og sa jeg kunne alt,men viste knapt hvordan man skulle sett opp nuke da,men så ble jeg lært om av Are/Mumle/Aslak,det var gode tider,det var den tida da det kun var fa/ka og pk,fy så artig det var,da var det ikkje alt det driten som har kommet nå.

Så da gleder jeg meg til og høre historie fra noen andre,om gamle tider,for sånt tw ser ut nå fortida er det ikkje lenge før det er slutt. Så godt og trekke fram gode miner fra tw:)
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mimrer tilbake til de tidene når jeg adla ned sondrekul :awesome:

Nei men sånn seriøst, jeg komm inn på .no relativt sent- var vel såvidt innom v2 men annet enn det spillte jeg ikke før veldig sent - fra tyske serverne og forventa lavt nivå. men fy så gode folk var, man måtte jo faktisk være aktiv under startupen siden de gode lå så tett ved hverandre, husker jeg ble helt sjokka første startupen min på .no :eek:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg husker når jeg begynte å spille på V1. Hadde vel egentlig aldri spesielt store tanker om hva TribalWars var, men jeg var interessert i å prøve det ut.

Det tok ikke lang tid før jeg havnet midt i masse intriger, spionasje, regelbrudd, manipulasjon, løgner, backstabbing og gudene vet hva. Det var så mye som skjedde på V1 hele tiden. Samarbeid med fiender for å få ut en felles fiende. Nye allianser. Allianser som ble ødelagt igjen. Hoi, så folk kranglet! Våkenetter for å passe på kontoer under angrep. Mange koordineringer som bare måtte klaffe på alle kanter.

Fryktelig slitsomt, men artig å tenke tilbake på nå =)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
v10- prøvde å stjele en skatt eid av Munchlax og hadde ca 300k poeng. Noen dager etter var jeg utslettet av kartet .
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Husker min gamle stammeleder, Handsome, slutta og vi merget med -Rome- på V2. Fikk kontoen hans, og fy søren så stolt jeg var. Jeg var jo helt sikker på at jeg aldri noen gang ville få til å få en så stor konto igjen, så jeg ville absolutt ikke miste en eneste by. Like etter gikk våre naboer i nord, BIRKI, til krig, og jeg havnet midt i skuddsonen med engang. Eneste incsa jeg hadde hatt før det var faketog 100 timer unna fra Are, etter at jeg hadde vært litt stor i kjeften på offentlig forum.. (wasntme)

I løpet av en lang høst måtte jeg lære meg det meste av alt som hadde med TW å gjøre. Fra å forsvare de utsatte byene mine i fronten, til å til slutt snu det rundt og adle spillerne som hadde angrepet meg i flere måneder. Det var morsomme tider.

Sikker på at jeg var en verre fiende å møte den gang enn jeg er nå.

V2 var på alle måter fantastisk morsomt.
 

kengubarnet

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mest gøy var det da vi var to stk som kom inn på V9 i stammen IP og fikk overta mr. xxx-kontoen,fikk bygget den opp og holdt leven med fienden (mest Fan nr. 1 av Sylphida) den tiden vi hadde tid.
Desverre måtte vi begge trekke oss,da det ble mer og mer jobb som tok tiden vår :)

Kjekkeste var da vi lurte en av fiendene (DONslask ) til å tro at Dimitri fra V2 var vår far (rofl)
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
V2 var tider det. Før alle mulighetane til å kjøpa seg til seier kom...

Huske spesielt "krigen" mot Kaffelars. Det var ei hard nøtt å knekka, vi klarte det til slutt. De var stort å vera med å vinna V2.
Har gode og artige minner fra andre verdener og, men ingenting slår V2.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Må være når moa prøvde å ta skatten min på v10 og ble fjernet etterpå :*


Neida, det jeg husker best var fra verden 1 da torkildskaug skrøyt over hvor mye bedre han var enn alle, også hadde jeg 115 - 0 i stats mot han...
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
mitt beste minne må være det siste året på v1, da BGM75 laget kvalm etter at Sneilen bløffet en arbeidskollega om at hun hadde sluttet og jeg hadde sittet kv i 3 mnd. fakta var at jeg kun hadde sittet 4 dager :p. kronen på verket var da BGM75 rage-quitta når jeg hadde tømt han for tropper, og ingen ville sende han støtte. Etter det, var sørfronten lett match, hadde gode naboer som jeg hadde konkurranse med, om både DA, DR og DS. Kkire tok jo helt av, han og jeg gikk da 100% off, og når man da hadde 5000 byer hver, så gjorde det vondt når vi sendte ut på fienden.. en etter en gikk innaktiv.
good times ^^
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
HolyMother skrev:
Chaosisalex hadde startet å adle av Devils Spawn. Vi var kommet til vårt hovedmål fra starten, dg44. Han spilte under navnet Valkyrie på denne verdenen. Vi var inne i en god stim på den tiden, men hadde ikke nok adels til å adle han alene og trengte derfor litt hjelp. Chaos sender 2 adels, mens Sennep senere skal time inn 2 adels foran. Det bommer det litt på, så de blir med 1 sekunds mellomrom og 1 sekund før våres adels. Resten av historien tar vi via disse bildene;

7ac9c5cf6e738fefe78165d8f383f1b8.png
 
Topp