MiniEirik, Renegades legende...

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- Hva er din tw-historie?
Startet en gang i slutten av mars, da jeg kjedet meg og tenkte ”nå hadde det vært moro med et strategispill”. Tilfeldigvis var det reklame for tw på 1001spill. Vips så var jeg inni spillet. Jeg startet som en kjempehore og tenkte seff kun på poeng. Ble dermed en av de største i k34 ganske raskt ettersom at jeg var aktiv. Jeg var med å styre den daværende største stammen på kontinentet mitt og fungerte som rekrutør der. Så angrep bigstorm og gjengen i ”Renesance North”(elns) oss… Dette kom litt ubeleilig siden jeg skulle opp på hytta akkuratt da. Så da satte jeg liksågodt opp bigstorm som passer. Vips da jeg kom hjem etter en uke så var kontoen min forholdsvis god! :eek:
Først da hørte jeg om farming og satte i gang med noe hardcore. Siden den tid har det bare utvikla seg. Lav lunte som jeg har, så har jeg vel i bunn og grunn veldig mye av æren til alle krigene renegades har startet, men bigstorm var alltid snill :)

- Hvor mye tid brukte du på TW?
Var alltid på når jeg var hjemme. Det vil si ca 12-15 timer i døgnet.. :p
Av disse timene så regner jeg jo såklart med skolen. TW står oppe i bakgrunnen hele tiden. :-D

- Hva er din spillfilosofi?
Aner ikke. Jeg har bare en hel haug med prinsipper som egentlig gjør det vanskelig for meg å finne noen konkret filosofi.
Noen av prinsippene mine er:
- Ingen gråbyadling.
- Drite i hvor mange offansive tropper jeg mister så lenge jeg clearer byen.
- Ikke lyve åpenbart for å få igjennom mine egne meninger.
- Ikke sende bort alle troppene til motstanderen som kontosittes via spionene våres.

- Hva er din mening om nobling av forlatte landsbyer?
Den varierer veldig på når og hvor. Men for meg selv, satte jeg som prinsipp å ikke ta noen med vilje i v1 i hvert fall.

- Du er kjent for å være klonen til kemp, noe kommentar til det?
Gøy å bli sammenligna, men ingen er like tøffe som kemp<3

- Ryktene sier at TMR til dels var meget innaktiv til tider, og at du, Plokk og et par til var gjengangerne på kontositting delen, hvor mange kontoer har du kontosatt på det mest og totalt sett?
Hehe, var vel stort sett bare de spillerne som var i fronten som satte opp ledelsen som kv, fordi de ikke gadd å registrere innkommende selv. Var ganske slitsomt å bli kastet inn i slike possisjoner, men som regel fikset vi det greit. Plokk var særlig flink til det :-D
I høstferien var det litt innaktivt, av naturlige grunner. Da satt jeg vel ca.8 stk på det meste.

- I den store verdenskrigen på v1, hvem tror du går best ut av det? Hva er de ulike stammenes fordeler/ulemper?
Blir en evighetskrig. Så lenge de gode spillerne orker å spille, så varer den og varer den. Er veldig random hvilken stamme som går best ut av krigen, men IB går nok dårligst ut, ettersom at de sliter fryktelig med innaktivitet og består stort sett bare av poenghorer med unntak av to stk, nemlig Harald III og Theodoric.

- Hvordan synes du TMR gjør det i forhold til forventningene dine?
Fenix skuffet stort, ledelsen eier.
TMR startet jo opp veldig bra, der det var god stemning og top aktivtet. Men vi fikk som i de fleste stammer inn en spion, og gjorde dermed drastiske verk for å finne denne. Spillere ble permitert ifra styre og da slo dettsh seg vrang. Samtidig gikk Harald Blåtand og falk3n lei. Leon2010 skulle også vises seg for bare å være en poenghore. Så dette var i seg selv starten på kaoset med Fenix.
Det at fenix i seg selv gikk ut trodde vi egentlig ikke skulle bli et stort problem, men utenom at de sammen med oss og TFR tok ut solaas, gjore de ikke annet enn å hore rundt på småspillere. Det var tydelig at de ikke ble angrepet, grunnen vet jeg ikke, men var snakk om at det kanskje var noen under bordet avtaler med fienden eller noe i den duren, og det verste var jo at når dem først ble angrepet så slutta hele gjengen, bortsett ifra Bunnpris da.

- Hvordan påvirket Bigstorm sin avskjed din hverdag på TW?

Først og fremst var det velig trist, men han det med en glidende overgang, så tristheten ble spredd utover et langt tidsrom. Enda en taktisk triumf av bigstorm. Men seff, han er og var en kjempeperson, så jeg fikk veldig klump i halsen da han ga seg. TMR arrangerte tilogmed sms-aksjon for å få ham til å forsette, men hjalp lite dessverre :-(

- Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
Tror jeg skal ta en del av æren for at den store krigen ble startet. For mine venner håper jeg at jeg var en inspirator. Fiendene mine driter jeg i hva synes om meg, med unntak av de koselige :)

- Hva synes du om dine motstandere i spillet?
Spørs hvilke spillere man mener er motstanderne da. Er veldig mange jeg respekterer som jeg har spilt mot. Spesielt Grimlock (Som satt kontovakt for LovlyMM da hun fikk ganske greit bank) som er den absolutt beste spilleren jeg har spilt mot. Kan også trekke frem Harald III og Theodoric som verdige motstandere. Men er ikke i tvil om at jeg hadde knertet begge to om jeg hadde spilt en stund til… ;-)
Gidder ikke nevne motspillere jeg ikke liker. Blir for mange :rolleyes:

- Hva syntes du generelt om V1?
Ble litt ensformig etter hvert, men var veldig veldig gøy når det var gøy.

- Hva er det morsomste TW-øyeblikk?
Ah, er mange. I ettertid står det nok øverst det øyeblikket da jeg sendte støtte til en i TFR som trengte støtte (catek var det vel.. hm) fordi hun ble angrepet av en i SNB. SNB som da lå på andre plass, mens vi var rundt 10ende. Dem startet krig mot oss da jeg kalte Plokk for en arrogant jævel og en annen av dem for retard. Baksiden var at jeg mistet alle rettighetene mine som baron i TWR og fikk ikke lederrettigheter igjen før to måneder senere…

- Hva er dine beste minner fra v1?
MSN-møtene om lørdagskveldene da alle var fulle og diskuterte tw. Ahh, det var det deiligste som var en tid :p

- Hva tror du skal til for å bli blant de beste i tw? Noen eksempler på slike spillere på v1 synes du?
Vel, da gjelder det å være fryktelig god til først og fremst å time. Attitude hjelper også ganske godt på (som da kemp hadde klart mest av<3) Det er ikke så mange eksempler på det her i v1. Når jeg tenker meg om, så vet jeg egentlig ikke så mye om så mange. Dessuten spørs det på hvilken måte man er gode også. Mange spillere som er fryktelig gode på sine områder. Ressurspersoner som Maleficare og Blissard er det ikke ofte nevnes når man skal kåre de beste spillerne osv, men for oss i TMR var de helt unnværlige. De som er gode spillere kan snipe og time. De vet hvem de er selv. Plokk må jeg kanskje også nevne, for han er altfor lite nevnt i forhold til hvor god han er.

- Hvilke spillere synes du er mest profilerte på v1, og hva mener du om dem?

Glitter - Jentelus!! :O
Brann - Siden det er du som intervjuer, er det vel ikke så lurt å skrive noe negativt om deg, men gjør det allikavel. En manipulerende bitch :)
Kemp23 - <3<3
Maleficare - Sexy nok til å kapre tw-chicsa, kun bigstorm mens han var full som kunne måle seg.
Grimlock - Sitter og tuller med trådene hele tiden. Kanskje til og med uten å vite det selv. Forsvarskongen som ikke er oppskrytt.
MiniEirik - Han jeg synes er 2. tøffest av alle.

(For øvrig skjønner jeg ikke helt hva profilert betyr, men okai.. :))


- Noen spillere du vil takke?
Japp.

Vil gjerne takke:
Bigstorm - som fungerte som mentor for meg i starten. Veldig stor person. Veldig!
Teacher, Maleficare, Kemp23, Zeroman, General1, Hansemann og Plokk. Store personligheter alle sammen. :) Kommer til å savne dere… En stund ;)

- Helt ærlig, har du lagt verden 1 helt på hylla?
Har nok det, men v1 kommer alltid til å ligge mitt hjerte nær. Kommer aldri til å glemme de gode stundene jeg har hatt her inne.

- Du sier du har sluttet, sletter du kontoen din da, eller blir det en ny minierik?
Kontoen har vært slettet to døgn alt.. :-(

Hvorfor sluttet du, og resten av folket, og hvordan tror du utviklingen hadde vært videre i v1 om dere IKKE hadde sluttet?
Jeg slutta fordi tw tok for mye av min tid. Jeg satt jo oppe hele netter pga dette spillet. Gikk mye utover skole og fritid. En av de andre grunnene var at det ikke ble så gøy lenger, tw ble rett og slett mer jobb enn gøy. Det ble for mye MÅ og ikke så mye gjøre for gøy. Ble også press for å måtte gjøre ting for andre og så ble jeg rett og slett lei av dårlige spillere ifra begge sider. Poenghorer som aldri greide å forsvare seg selv, og som måtte ha hjelp igjennom støtte og kontovakt hele tiden. De ødela mye av gleden min i spillet.
Når det gjelder hva som hadde skjedd om ingen av oss hadde slutta, så hadde vi jo seff vunnet hele skiten.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mini...*snufs*...kommer til å savne deg...veldig...en liten stund...;)

Pokker! Dere skal alltid ha meg til å grine... *snufs*

Bare som en oppsummering vil jeg si at v1 ikke har sett en mer komplett spiller. Angrep/Forsvar....Mini...you were the boss! :)

<3 <3
 

DeletedUser

Guest
Nice intervjuet.

Virker som alle skal slutte fortida i verden 1 :(
 

DeletedUser

Guest
Lykke til mini.
Tror nok du kommer tilbake.

Kanskje ikke i V1, men dog.

God Jul :)
 

DeletedUser

Guest
Aww Mini<3
Takker for fine ord Mini, og all tiden i TW : )
Du vil bli husket med så mange andre fra tiden i TW.
Takker også Brann for et knallintervju!

Da gjenstår det bare å si god jul Mini:D
Og til alle dere andre.
 

DeletedUser

Guest
Ahhhhh mini......... Miss u........

God Jul Mini, gla ideg ;)
 
Topp