*Minnesmerke: Anteros

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"Minnesmerke" Her kan vi alle gå innpå å minnes etter gode tider, og kanskje dårlige tider for noen, å da snakker vi om selveste: Anteros!

Som denne personen selv sa: *Jeg kom, jeg så, jeg gikk....*
Det jeg begrunnet dette som, er: Anteros kom, Anteros gjorde opprør (Med å være veldig aktiv, og var ikke redd for å gå rett på sak med noen som helst), og avsluttet seg med å ofret seg for en god sak! :)
Snakker vi da om en helt? Eller en såkalt HERO??? :confused: (Det får du selv bestemme)
Noe vi også kan huske Anteros som, er vel med den berømte "signaturen" :D:D
Veni, Vidi, Vici....
Salus populi suprema lex esto......

Men må til slutt få takke for et FINT opphold med deg Anteros, unten deg hadde det vel ikke vært så fint å være her på forumet, så vi vil (Isåfall jeg =P) alltid minnes hvem du var her på forumet! =)
Vil også føye til at jeg har aldri vært så enig med noen her i forumet som jeg var med deg Anteros! Denne personen kunne både være veldig seriøs, og ikke så seriøs i samme slengen, og ikke minst gjorde et "godt hjemmearbeid"

*Håper ikke dere bare spammer full denne "tråden", og prøv heller å vær litt seriøs denne gangen, og si det du selv har på hjertet! ;)
 

nissemann200

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var da enormt da... Men ja, er enig - han gjorde en god innsats i de få dagene han var her. Jeg synes luften er friskere allerede. Men det kan jo være fordi jeg skiftet sokker i dag...

Kanskje han står opp fra de døde den tredje dagen?
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har tenkt litt på det der jeg også! Forferdelig rart, men det var nok tilfeldigheten som slo til at vi begge ble medlem samme dag!

Er vel en betydning her, som Anteros sa: "Er vi tvillinger som ble adskilt ved fødselen? Kanskje du er en kloning av meg om du er mye yngre?"

Tror det er skjebenen, hehe! =P
 
Topp