Minnesmerker for V11

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Virket ikke sånn når det både 10 og 50 byer manglet.
Noen tåler tydeligvis ikke kritikk før de gir negativt ryktepoeng heller. Just saying.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vell, synn du ikke tok iniativ til denne lista om du mener du kunne gjort d så mye bedre...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Virket ikke sånn når det både 10 og 50 byer manglet.
Noen tåler tydeligvis ikke kritikk før de gir negativt ryktepoeng heller. Just saying.

Alt som står i tråden er oppdatert. Jeg har heller ikke spilt V11 regelmessig siden starten, siden i sommer var jeg mye borte, da blir det noen huller. Hadde det vært tilstrekkelig interesse, ville folk skrevet i tråden her.

Blir bare irritert over at du mener den ikke blir oppdatert, noe den blir, en gang i blant. Sammenlign den med tilsvarende tråder fra andre nyere verdener, så skal du se at det ikke er så ille likevel.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vell, synn du ikke tok iniativ til denne lista om du mener du kunne gjort d så mye bedre...
Du trenger ikke å ta den tonen, gutt. Jeg vet jeg ikke hadde gjort en bedre jobb, derfor tar jeg heller ikke på meg ansvaret. Når man starter noe sånt burde man også fullføre den. Noe Villa har gjort bedre enn han forrige.

Alt som står i tråden er oppdatert. Jeg har heller ikke spilt V11 regelmessig siden starten, siden i sommer var jeg mye borte, da blir det noen huller. Hadde det vært tilstrekkelig interesse, ville folk skrevet i tråden her.

Blir bare irritert over at du mener den ikke blir oppdatert, noe den blir, en gang i blant. Sammenlign den med tilsvarende tråder fra andre nyere verdener, så skal du se at det ikke er så ille likevel.
Det har du rett i. Det virker ikke som om folk er interessert i slike tråder lengre, noe som er synd da de egentlig er morsomme. Det er tilnærmet ingen som greier å oppdatere en tråd over lengre tid, derfor burde dette nesten være moderatorene sin jobb. Hvis det noen gang skulle bli interessere for deg igjen.
 
Topp