MoaKing Sagaen ender...

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
(Hvis du ikke har lest det gjennom hele innlegget så pls ikke kommenter. Og simen bare stikk av)

Sup, som dere har sikkert fått med dokk eller hørt hittil så har det vært masse ned og oppturer med Moaking accen. Accen besto av 3dualer. Moa, Mo (mo logga inn 1 gang i uka for å sjekk stats men siden han e irl bro så harn tilgang til accen 24/7) og Royal. Vi starta v23 med 12k pp som jeg og mo har kjøpt/spart. Vi var seriøse og satsa hardt i oppstarten. Vi lå mellom rank 3- 11 fra hele oppstarten og gikk aldri ned i rank 13. Aktiviteten var meget høy. Som dere sikkert vet så var i den tiden v22 nesten ferdig og vi nedadla hele PMS gjengen. Vi vant v22 med Master Knight aka Knutern og Morten aka Ekans (de spiller dual nå btw). Siden jeg og mo kom godt overens med knutern og morten så villa vi spille med dem her på v23. Men siden vi var på nord vest og de lå litt mer i sør øst så følte vi at det ikke va nå vits med å joine kick tidlig siden det blir vanskelig med støtte ogsånt. Så planen var at når verdenen ble litt gammel ca mid-end game så joina vi kick uansett hvor vi var:
knutern :): tror nok ikke tarantella kommer hitt gitt :S
knutern :): men
knutern :): jeg trenger deg
knutern :): senere i spiller tho
knutern :): når jeg sier, bytt
knutern :): så bytter du
knutern :): okei? :D
Moa: ja er klar da :D
knutern :): godt (y)
Moa: men ikke si bytt når æ e tom for off og deff :p
knutern :): hahahaha
knutern :): neinei :D

( svein viste om planen å: [13.10.2015 23:54:01] Moa: vi kan fortsatt chille og bygge oss stort også merge i mid game
[13.10.2015 23:54:14] Svein Erik: Så lenge dere kommer til kick etter hvert ;)
[13.10.2015 23:54:19] Svein Erik: når det er plass :))

Som dere vet så var satan første stammen jeg joina. Pelle tok kontakt og spurte om jeg skulle satse og jeg svarte ofc ja. Han sa at han trengte meg i stammen og hvis jeg satser så kan vi bli farlige comber (altså kamikaze og moaking kontoen). Så med pelles gode ord joinet jeg satan. I mellom tiden så hadde jeg kontakten høyt oppe med kick medlemmene og villa bli kjent med de nye kick spillerne siden det var dem som var viktigst for meg. Angående satan så likte jeg oppstarten. Jeg som alltid (tro meg as) var lojal og villet gjøre alt for for dem så lenge det ikke innvolverte Kick stammen. I en god stund så var stammen aktiv og Nofje kom inn i stammen og aktiviteten gikk opp med engang noe jeg var meget fornøyd med. I mellom tiden skaffet jeg nye venner (karro aka tarantella og peligriso). Disse to viste jeg allerede hvem det var og hadde planer om å få dem inn i kick også dominere hele core med dem. Men jeg tok ting sakte og chilla satan. Jo lengere verden varte så gikk aktiviteten ned over for stammen og pelle ble fraværende accen. Jeg tok kontakt med pelle og ba han ta inn Pål som da nylig startet og var veldig få som viste om han. Pål var i den tiden ikke gira på noen ledelse men viste at uansett før eller senere så skulle han ta over leder rollen. Jeg tenkte ofc at folk har viktige ting å ta av seg irl men aktiviteten ble dårligere og dårligere. samtidig begynte begge simene i satan å irritere meg. han ene simen tok 6k pp og har enda ikke betalt tilbake (har gått ca 1måned og 17dager) mens han andre simen var frekk nonstopp uten grunn. Etter lang tålmodighet så føltes det ikke behagelig å være igjen i satan så måtte gå til en anna stamme. Men jeg skulle ikke til kick for det var fortidlig med å join der så valgte yasta og grunnen var at jeg var veldig gira på å samarbeide med benja.

(før jeg hopper videre til yasta så må jeg si litt om backstorien til Royal som dual)

Royal: Royal tok kontakt når accen hadde ca 14k poeng og grunnet jeg tok han inn var fordi jeg følte at jeg og mo måtte bli ganske flink i oppstart og vi ville lære alt av Royal. Royal er altså en av de beste oppstart spillerne her på tw.no. Hvis det er noen som er bedere enn han så må det være Jørn aka Beagle Eagle men bortsett fra Jørn så er Royal rank 1 beste oppstarteren. Vi tok han inn og han begynte å lage plan for veksten til accen osv. Noen dager etter han satte seg inn i kontoen har jeg og mo bestemt oss for å oppdatere han med planene våres med v23 (nemlig at Kick er hovedstammen og satan er bare midlertidig stamme). Royal reagerte ganske normalt og sa at han skulle bare bry seg om kontoens vekst og at jeg skulle ta av meg stamme avgjørelsen osv. Han var uansett i militæret og hadde lite tilgang til å spille og det passet perfekt å ha han som dual. Logget inn 3gang om dagen for å planlegge kontoens vekst osv og logget av. Dette var grunnen for at vi tok inn royal og det funket meget bra iåmed at vi ledet rank 1 i flere dager nå.

Yasata:

Vi forlot Satan (royal var i militæret og viste ingenting om hendelsen) og jeg å mo joina Yasata. Vi ble godt tatt imot og uansett om erfarings nivået var dårlig i stammen så var aktiviteten veldig høy og æå mo ble glad for det. Vi villa hjelpe stammen og æå benja skulle carrie stammen til siste slutt ( det som var plaen). Med engang vi kom inn så hjelpa vi stammen fra starten av. Preadla for messi19 og støtta opp mikalv når han var under angrep og ble nesten adla ned av Legenden som var i satan. Jeg likte samholdet i stammen og at alle bidro med alt. Dette var det satan manglet.. nemlig samhold. I mellom tiden så reagerte mange i satan veldig dårlig. Noen ble sure, noen skuffa og noen lei seg og ganske mange som fikk blanda følelsa. Jeg personlig var ikke akkurat glad for det gjorde mot stammen der men følte at uten samhold og aktivitet så er det umulig at en stamme kan overleve. Men jeg valgte å gå videre og konsentrere meg om yastas framtid. I mellom tiden kontaktet jeg benja og sa til han mine virkelige planer om å joine Kick. Han ble ikke veldig sjokka og sa at han selv vil over til kick siden han villa satse litt før v24 kom ut. Tok kontakt med kick ledelsen men var ikke mange som viste om benja og fikk beskjed om at det var plass bare for meg i stammen. så jeg viste før eller senere så måtte jeg krige mot benja men ikke når.

Noen dager inn i yasata så kommer Royal tilbake fra militæret og han får 7dagers perm og velger å satse hardt i disse dagene. Han ble overaska over hva som skjedde og ville desperat tilbake til satan. Samtidig i skyggen min så støttet han pål og andre medlemmer i satan som var under angrep fra knutern. Han stacka wanabees og jeg la ikke merke til det før jeg fikk den 7k støtte enhet dødd medaljen. Ble litt klikka siden vi fucka opp for kick men gjort var gjort så måtte gå videre. Royal sa at han og pål villa lede satan samen og var veldig seriøs. Jeg valgte å respektere valget og jeg personlig savnet stammen litt og ble lett overbevist om å komme tilbake. I prosessen så tenkte jeg å kontakte benja om å joine til satan men en person som benja villa aldri ha gått med på det. Så viste at benja før eller senere skulle angripe oss om vi gikk ut. Men så kom royal forslaget med å adle han midt i natta før vi forlot stammen. I den tiden tenkte jeg ikke klart og var bare glad for at satan skulle gjøre en big reunion så jeg gikk med på å adle ned benja midt på natta. Men jeg er en person som liker å bruke troppene riktig og forsiktig og kom med tidens galeste plan. Og det var fra da alt gikk galt. Planen var å spørre benja om støtte også ta byene tomhendt. Var bare et forslag fra min side og royal handla raskt og spurte om alt på meldinger og jeg så benja stacka byene våres. Jeg fikk litt vondt et sted og følte at dette var fælt og måtte bare gå videre. Royal sa at vi ikke måtte føle oss slemme og at han villa ta på seg hele skylda siden han ikke bryr seg om hva andre sier. Jeg ble glad for at han sa det men viste ikke at fokuset skulle være på meg siden det er jeg som er konto eier. Royal sa at vi måtte holde oss utenfor forumet og ikke kommentere nokka og at han skulle poste en tale som forklarte på hvorfor han gjorde det han gjorde. Men det skjedde aldri og jeg fikk mer press på meg og ble svært skuffa over det som skjedde med benja.

Der er jeg her for å rette opp mine mistakes men trur ikke at det er så enkelt. Jeg kicket ut Royal fra accen fordi han gikk motsatt av planen som var å backe opp kick fra starten av siden han ble forelsket i satan og og ble god venn med pål. Jeg støttet ikke at han deltok i støtte aksjonen mot knutern og det eneste jeg kan gjøre nå er gi tilbake byen til benje eller gi han flere byer gratis hvis han har behov for det. Etter det skal jeg satse til kontoen går ned. Adler alle som ikke er med i kick som er i nærheten. Benja kommer jeg ikke til å røre. Han kan nuke ned byene så mye han vil og det fortjene han. Kommer til å dodge alt fra benja sin side ellers er det ingen andre som kommer og besøker byene som kommer til å overleve.

oppsummering:

- Moa og knutern lager plan om at moaking accen joine kick i endgame
- Moa joine satan for å ha midlertidig stamme til end game og samarbeide med Pelle
- Moa blir lei av satan og joine yasata
- Moa finner ut at royal vil satse for at satan skal komme tilbake på spor og velger å gå tilbake til satan
- Moa blir skuffa over royal for å ha skadet kick.
- Moa får angst framfor benja hendelsen og velger å rette opp feilen
- Moa kicker ut royal og får hat fra satan for å kicke ut royal
- Moa får høre at satan prøver å finne ut passordet og mailen min til accen og velger å krige mot dem.
- Moa har fucka opp og velger å ta suicide

(neida ikke det siste men nå sånt kanksje (rofl) )

mvh- Moa
 
Sist redigert:

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Alt ellers er greit, men den delen med nattadlingen var bare dritt.

Gi tilbake byen til benja og spør om å få bli med i yazata, det er nok det beste som kan skje nå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Som leder av Upside/Down så har jeg nok en obligatorisk oppgave til å respondere på denne.

1. del, frem til Yazata:

[SPOIL]
Siden jeg og mo kom godt overens med knutern og morten så villa vi spille med dem her på v23. Men siden vi var på nord vest og de lå litt mer i sør øst så følte vi at det ikke va nå vits med å joine kick tidlig siden det blir vanskelig med støtte ogsånt.

Om du ville spille med knut og morten etter v22 var det rart du ikke var med i Kick fra starten av og valgte sørøst som startposisjon, det gir derfor lite mening. Om tanken kom rett etter at v23 startet så kunne man flytte byen sin de 3 første dagene. En evt. restart early game hadde også vært ærlig. For det å være i en annen stamme frem til end-game med en tanke hele veien om å ikke være i en annen stamme enn Kick til slutt må jo være ilojalt, noe du sier du ikke er & dermed blir det lite forståelig at du valgte den veien du gjorde.

Det kommer vel ganske greit frem her og:

[SPOIL]
Så planen var at når verdenen ble litt gammel ca mid-end game så joina vi kick uansett hvor vi var:
knutern :): tror nok ikke tarantella kommer hitt gitt :S
knutern :): men
knutern :): jeg trenger deg
knutern :): senere i spiller tho
knutern :): når jeg sier, bytt
knutern :): så bytter du
knutern :): okei? :D
Moa: ja er klar da :D
knutern :): godt (y)
Moa: men ikke si bytt når æ e tom for off og deff :p
knutern :): hahahaha
knutern :): neinei :D

Dette impliseres vel godt her og, i samma setning som du sier at du er lojal sier du at du vil gjøre mer for en annen stamme enn den du er i, det går under kategorien ilojalt.

Jeg som alltid (tro meg as) var lojal og villet gjøre alt for for dem så lenge det ikke innvolverte Kick stammen.

Disse to viste jeg allerede hvem det var og hadde planer om å få dem inn i kick også dominere hele core med dem.
[/SPOIL]

Så til stammeproblematikken:
I en god stund så var stammen aktiv og Nofje kom inn i stammen og aktiviteten gikk opp med engang noe jeg var meget fornøyd med.

Stammen var nok alltid aktiv, her var det mer at vi fikk en ledelse som forsøkte.

Jeg tok kontakt med pelle og ba han ta inn Pål som da nylig startet og var veldig få som viste om han.

Jeg søkte selv aktivt inn til stammen, de fleste visste også om meg, jeg kjente i alle fall til dem.

Etter lang tålmodighet så føltes det ikke behagelig å være igjen i satan så måtte gå til en anna stamme.

Om en opplever interne situasjoner er det smart å komme til ledelsen for å løse opp, vet du hadde dine samtaler med deg, -TK- & Pelle, men du forlot når jeg var leder og jeg fikk aldri noe forespørsel fra deg som skulle tilsi at det fantes store problemer med deg og noen andre i stammen, så tålmodighet hadde du i alle fall ikke med meg, men fair å ikke spille med noen du ikke vil.[/SPOIL]

Del 2:

[SPOIL]
Yasata:

Vi forlot Satan (royal var i militæret og viste ingenting om hendelsen) og jeg å mo joina Yasata. Vi ble godt tatt imot og uansett om erfarings nivået var dårlig i stammen så var aktiviteten veldig høy og æå mo ble glad for det. Vi villa hjelpe stammen og æå benja skulle carrie stammen til siste slutt ( det som var plaen).

Ble planen skiftet til at du skulle vinne med Yazata i stedenfor Kick? Går imot deg selv her i allefall på flere måter.

Dette var det satan manglet.. nemlig samhold. I mellom tiden så reagerte mange i satan veldig dårlig. Noen ble sure, noen skuffa og noen lei seg og ganske mange som fikk blanda følelsa. Jeg personlig var ikke akkurat glad for det gjorde mot stammen der men følte at uten samhold og aktivitet så er det umulig at en stamme kan overleve.

Her jeg kanskje blir mest provosert over ditt innlegg Moa, samholdet i Upside/Down er meget godt, noe jeg også føler kom godt frem når Kick kjørte sin aksjon, folk samkjørte bra og vi stod i mot godt. Vet heller ikke hvor du får det i fra at aktiviteten var lav, da hadde vi vel ikke ligget der vi ligger nå.

Men jeg valgte å gå videre og konsentrere meg om yastas framtid. I mellom tiden kontaktet jeg benja og sa til han mine virkelige planer om å joine Kick. Han ble ikke veldig sjokka og sa at han selv vil over til kick siden han villa satse litt før v24 kom ut.

Her skal jeg være svært forsiktig med hva jeg sier da jeg ikke vet dine personlige samtaler med Benja, men i mine samtaler med Benja har han hele tiden vært klar og tydelig på at han ikke forlater en stamme før den er oppløst, noe jeg føler meg trygg på at også er tilfelle mtp. tidligere erfaringer med spiller, men som sagt så vet jeg ikke deres prat dere imellom.

I prosessen så tenkte jeg å kontakte benja om å joine til satan men en person som benja villa aldri ha gått med på det.

Kommer vel også ganske greit at Benja kanskje ikke hadde planer om å ditche Yazata for Kick her?

Samtidig i skyggen min så støttet han pål og andre medlemmer i satan som var under angrep fra knutern.

[SPOIL][18.10.2015 15:57:15] Pål Karlsen: På?
[18.10.2015 17:41:00] Moa: ja
[18.10.2015 17:42:07] Pål Karlsen: Han der'e royal fiksa (happy)
[18.10.2015 17:42:49] Moa: fiksa ka
[18.10.2015 17:42:57] Pål Karlsen: Støtte :D
[18.10.2015 17:43:07] Moa: ikke faen[/SPOIL]

Kommer da ganske klart frem at du visste om dette, om du ikke ville trekke pga. fare for å bli avslørt eller annet vet jeg ikke, men ikke si at du ikke visste om det.

Jeg valgte å respektere valget og jeg personlig savnet stammen litt og ble lett overbevist om å komme tilbake.

Du visste om planen å komme tilbake før stackinga, så at du ble overbevist etter Kick aksjonen er nok feil.

[17.10.2015 19:35:22] Moa: en ting vi vil ta opp. Simen skal enten betal oss tebake ellers blir han kicka ut av stammen sånn at vi kan adle han senere

Her innrømmer du forresten det du har benekta hele tiden frem til nå, at du var med på planen mot bob1;

Men jeg er en person som liker å bruke troppene riktig og forsiktig og kom med tidens galeste plan.

Royal sa at vi måtte holde oss utenfor forumet og ikke kommentere nokka og at han skulle poste en tale som forklarte på hvorfor han gjorde det han gjorde. Men det skjedde aldri og jeg fikk mer press på meg og ble svært skuffa over det som skjedde med benja.

Du har nok ikke sjekket forum bare, for Royal sin melding er som følger:

[SPOIL]
Moaking skrev:
God formiddag, veldig hyggelig å være tilbake. De siste 10 timene har et par ting blitt snudd "Upside Down", og alt skal naturligvis forklares. Dersom det er noe dere lurer på i ettertid, så er det bare å spørre rett ut. Innlegget er ganske langt, slik at de som ønsker hele forklaringen, har den svart på hvitt.

Som flere vet, så har jeg personlig vært på en militær øvelse i 8 dager uten tilgang til telefon eller pc. (Har bodd i telt)
Når jeg kom tilbake var det mye forandring, blant annet at kontoen hadde byttet stamme til Yazata, vi var rank 1, Simen fra Kamikaze hadde sluttet mm.

Jeg tok kontakt med Moa og fikk høre situasjonen, og dobbelstjekket den med Pål etterpå. I bunn og grunn var det flere små ting som gjorde at Moa ønsket å forlate stammen på et tidspunkt, og hoppet basically over til den første stammen han fant på andre siden av alliansen.
Etter en videre prat med Moa og Pål, var det klart at tanken om å bytte stamme tilbake til Upside Down skulle bli et faktum. Det som da står for tur er videre angrepsplan, ettersom vi har spart opp og har 7 adelsmenn klare til strid.
(105 mynter prega, partyy)

Når vi da skal over til Upside Down igjen, blir [player]bob1[/player] automatisk en fiende. En fiende som ligger veldig tett, og som består av blant annet benja81 som har noen års erfaring. For vår del, og for stammens del, var dette et target som burde angripes så fort som mulig. Og i samarbeid med Pål kom vi frem til en plan (Jeg og han, Moa var ikke en del av den planen), om å adle [player]bob1[/player] natt til tirsdag. Vi fikk adlet by 1 med et forventet tap:

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/e42914ac81d4acf08d2296df6b74acc9[/report_display]

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/06d8249f2cd7c359c89f7bd9f3786621[/report_display]

Etter vellykket adling, speidet vi by 2 og sendte 1 nuke med adler så fort som mulig. Der gjorde vi en feil, vi burde sendt et nuke foran adlene i tillegg:

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/25be9c5c6f5c553cec564aebc37ac75e[/report_display]

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/83b0e6b70320ed564a56803295744bdb[/report_display]

Vi speidet byen rett etter vi mistet alt, og her er det som stod igjen. Vi hadde maks uflaks:

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/492290fc65ffd051f32924e156da0e18[/report_display]

Litt etter ser byen slik ut:

[report_display]https://no23.tribalwars.no.com/public_report/cf28e328e77477a6131cd087202df3ea[/report_display]

Det er ikke til å legge skjul på at det kan kalles skittent spill, men hele planen var godkjent av ledelsen i Upside Down. Så jeg kan godt blames, men stod ikke alene om avgjørelsen. Bob1 er naturligvis ganske sur, og sendt oss en siste PM før han blokkerte oss:

"Håper du nyter den lille glansen du hadde, herifra går det bare nedover på lista :)"

-

Status på kontoen vår per nå da, er en dårlig kombinasjon av masse adler og lite tropper. Når vi var i Yazata støttet vi fremdeles flere i Upside Down, og fikk en liten medalje for det:

Heltedød (Bronse - Nivå 2)

Miste 7.500 enheter i kamp ved å støtte dine allierte!

Flagg belønning: Balanserer en offensiv kamplykke med 10%

Vis dine prestasjoner


Med andre ord har vi også mistet en del deff, det meste hos Wannabeez og litt hos Hønsebataljonen. Så dersom vi blir angrepet med stor kraft, så må vi muligens be om noe støtte. (Når det er sagt, deilig at Master Knight mistet 2 fulle nukes, hehe)

Tror dette skal være essensen av det dere trenger å vite, så bare fyr løs med spørsmål dersom noe er uklart, eller det er noe annet dere lurer på.

/Royal
[/SPOIL]

Jeg kicket ut Royal fra accen fordi han gikk motsatt av planen som var å backe opp kick fra starten av siden han ble forelsket i satan og og ble god venn med pål. Jeg støttet ikke at han deltok i støtte aksjonen mot knutern og det eneste jeg kan gjøre nå er gi tilbake byen til benje eller gi han flere byer gratis hvis han har behov for det.

Du tillot hele veien det Royal gjorde, men plutselig kicka du han ut fordi han gjorde det han gjorde? Det blir vel litt feil? Om du angrer på valget dere gjorde mot bob1 er det helt fair å bare gi tilbake byen. Det er lov.[/SPOIL]

Føler jeg fikk dekket det meste, lang melding ble det i alle fall. Du skal få lov til å spille med hvem du en vil Moa, men vær ærlig og stå for det du gjør istedenfor å skjule deg bak andre.

Be a man.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Er ærlig pål bare skrev det på en måte som er vanskelig å forstå. Forhastet meg da jeg skrev men du skal få litt mer oversiktlig svar:

1. Del 1 yasata: Jeg startet på verdenen solo og mo startet med en anna acc. Mo villa tjen litt pp så vi starta sammen i sør vest. Sør vest var det mange gode spillere samt bohic så accen min flyttet jeg opp til nord vest. I starten så viste jeg ikke at at knutern skulle satse men morten hadde lite tid til tw så derfor tenkte jeg å kjøre solo. Men knutern tok kontakt og fylte meg inn. Siden jeg brukte opp ca 2k pp på 3timer i oppstarten så villa jeg ikke restarte osv..

Stammen: Har sagt det flere ganger at jeg kommer til å gjøre alt for stammen så lenge det ikke inkluderer kick. Har hjulpet stammen/ene i flere anledninger.

2. Del 2: Det med benja har jeg feilet med å skrive kronologisk. Han villet gå over til kick hvos yasta gikk under.
- Det med støtten til royal. såg bare din støtte men ikke wannabee. Når du tok kontakt så tenkte jeg kunn på deg og ingen andre. Når vi sitt å farmer og har oppe flere tusen kommandoer er det lett å ikke se den.
- Mener du virkelig at satan var aktiv og hadd bra samhold? hvorfor forlot peligriso da? ingen var aktiv på skype chatten. Var noen medlemmer som snakket på priv men eller ingen samhold i flertall
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Stammen: Har sagt det flere ganger at jeg kommer til å gjøre alt for stammen så lenge det ikke inkluderer kick. Har hjulpet stammen/ene i flere anledninger.

Ja, du har hjulpet stammen, men du har alltid hatt planer om å støtte Kick. Dette er ilojalt, det klarer du å innse selv :)

2. Del 2:
- Mener du virkelig at satan var aktiv og hadd bra samhold? hvorfor forlot peligriso da? ingen var aktiv på skype chatten. Var noen medlemmer som snakket på priv men eller ingen samhold i flertall

Grunnen for at Peli forlot, den jeg i alle fall fikk:

[SPOIL]
Peligroso okt. 17, 14:23
Hei, vi har i løpet av den siste tiden tenkt på fremtiden for oss i stammen. Etter at Moa dro, og Pelle sluttet mistet vi gløden til å være her. Dette var 2 av folkene som var grunnen til at vi kom til Satan (i tillegg til Kjetil på Kamikaze).

Vi har tenkt en liten stund, og kommet frem til at vi ønsker å bytte stamme. Dette er grunnen til at vi ikke har svart, fordi vi har vært i tenkeboksen her.

Dere har vårt ord på at absolutt ingen informasjon fra Up/down vil bli tatt med over til noen annen stamme.

Mvh
Peligroso
Herman, Synne og Marius

Forresten en veldig ryddig måte å gjøre det på.[/SPOIL]

Samhold defineres ikke gjennom aktivitet på skype nødvendigvis, det finnes andre faktorer. Noen liker bare å spille og hjelpe hverandre ig, andre liker det å prate på skype i flere timer. Skypechaten vår er ikke i aktivitet 24/7, men det er sjeldent ondt blod mellom noen av oss, og spør du om noe ig. så får du fort og raskt svar, alle er ikke som deg og meg Moa, men det betyr ikke at det ikke finnes samhold i stammen for det :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Trist lesing. Glad jeg slipper å bruke tid på denne serveren ATM. Sjukehus dirty move mot Benja. Skuffet over alle som var delaktige i den aksjonen. Håper mid-game kan utvikle seg mer i retning av en ordentlig og fair TW krig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tja, vil si at han spiller stygt, men han tørr å stå for det i motsetning til Moa som prøvde å skjule hele greia.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Sweet at Moa tar bort oppmerksomheten fra største stammehora på v23, meg. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Samhold defineres ikke gjennom aktivitet på skype nødvendigvis, det finnes andre faktorer. Noen liker bare å spille og hjelpe hverandre ig, andre liker det å prate på skype i flere timer. Skypechaten vår er ikke i aktivitet 24/7, men det er sjeldent ondt blod mellom noen av oss, og spør du om noe ig. så får du fort og raskt svar, alle er ikke som deg og meg Moa, men det betyr ikke at det ikke finnes samhold i stammen for det :)

Seriøst?



1)
Kaoset, drittslengingen, "rasehatet" og spammen på skype var en av tre grunner til at jeg forlot dere. Enkelte ting der omfattes faktisk av norsk straffelov, og er noe av det mest avskylige jeg har sett. Du sier at det ikke finnes "ondt blod"?
Håper for deres skyld at dette er borte nå, men jeg kjenner meg ikke igjen fra den tiden jeg var der og det du beskriver.

2)
Samholdet, naiviteten og aktiviteten særlig i ledelsen var årsak nr. 2.

3)
Den siste sparer jeg litt, men dere vet selv ;)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Tja, vil si at han spiller stygt, men han tørr å stå for det i motsetning til Moa som prøvde å skjule hele greia.

Han står for hæ? kor enn henn har royal stått får det han gjorde? han sa at han skulle poste nokka på off forum sånn at fokuset gikk te han men nei. På koss måte prøver jeg å skjule det når jeg nettop skrev en hel bibel om hva jeg gjorde?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Her er jeg faktisk til dels enig med Pål, samholdet i Satan var absolutt ikke grunnen til at vi valgte å gå tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Her er jeg faktisk til dels enig med Pål, samholdet i Satan var absolutt ikke grunnen til at vi valgte å gå tilbake.

Enig, men så satt heller ikke du i ledelsen, og det gjorde strengt tatt ikke Pål heller på den tiden :) Blant spillerne er det bra, men var en periode noe innaktivt, da spillere flere satset tungt andre steder. Greit nok, men ikke akseptablet for oss andre her i V23 ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Har ingen interesse av å legge til noe, men vil bare fremme det som er sant og ikke fra Moa sin side. De som kjenner meg vet at jeg ikke har noen interesse av å lyve.

1. Jeg startet på kontoen 5. September, når kontoen hadde 1,166 poeng. Bevis? (Satt som KV fra min konto The Last Crusader 5. september til 6. september)

[SPOIL]Den 05.09.15, kl 17.15, Moa skrev:
> vil du vær dual? og pp hore litt?
[21.10.15, 22.03.06] Royal - Admiral General Aladeen: Den 06.09.15, kl 01.16, Moa skrev:
> passord er :
Den 06.09.15, kl 01.16, Moa skrev:
> xabash123
[21.10.15, 22.03.44] Royal - Admiral General Aladeen: Den 05.09.15, kl 17.48, Royal - Admiral General Aladeen skrev:
> Har tenkt, her er konklusjon:
> -Fortsetter med å få opp ress. felt til 30, 30, 30 fort som faen
> -Lager 100 LK så vi kan farme litt, trenger ikke flere
> -Lager ingen flere øks inntil videre
> -Stall opp til nivå 6 (minimum)
Den 05.09.15, kl 17.49, Royal - Admiral General Aladeen skrev:
> gi meg passord så fort du er online igjen, så vi kan redusere i bygningskjøen
Den 05.09.15, kl 17.49, Royal - Admiral General Aladeen skrev:
> Har overført det lille jeg hadde av PP (430)[/SPOIL]

Hvor "han joinet når accen hadde 14k" kommer fra aner jeg ikke.

2. Moa visste selvfølgelig alt om støtten og om adlingen av bob1. At han sier sånn "Royal skulle skrive et innlegg i off forum hvor han tar skylden som aldri ble gjort, derfor fikk jeg all skylden og kicka han fra kontoen" blabla er bare en måte han prøver å forsvare seg selv på. Den dårligste unnskyldningen ever? Opp til dere å bedømme.

3. Moa var helt enig i at Bob1 skulle adles når vi joinet Upside Down igjen, for da ble jo bob1 vår fiende, og pga. hans nære beliggenhet måtte han taes ut av gamet så fort som mulig. Samme hvordan.
-Så hans 100% lojale tilnærming til Kick som han nevner, den er ikke akkurat 100%.
(At det var et skittent moov, ja. 2 felt unna og angrep fra han tidligere er noe av den bakenforliggende årsaken)

4. Den eneste Moa hadde noe i mot i Upside Down var Simen og Simen. Han har selv fremmet at han likte alle andre og trivdes i stammen. Spesielt når Pål skulle bli leder, da var Moa fornøyd.

5. Hadde egentlig tenkt å skrive mer, men kom på at Moa nettopp kicka meg fra en konto jeg har jobbet hardt for å få på rank 1, og vet jeg ikke får den tilbake uansett. Så lykke til videre til alle v23, moralen i dette; Ikke spill med Moa, han har psykiske problemer og backstabber alle som kan backstabbes. Stamme, dual, enkeltpersoner osv.

(Fun fact: Dette er andre gang i min 6 år lange TW historie at jeg skriver i off. forum. Første gang var i v19.)

/Royal

Meget lavmål å lyge royal. Du påstår at du ikke lyger når 90% av det du nettopp skrev er løgn.


1- Er ikke så big deal å ta feil når du kom inn i accen så ser ikke vitsen med at du reagere. Min feil å glemme når du kom inn men bryr meg ikke og er ikke relevant

2- Har jeg sagt at jeg ikke var med på det som skjedde med bob1? støtten vi snakke om er når du støttet Wanabees. Har du sagt ifra til meg eller mo? nei. Du skjulte fra oss fordi du viste at jeg skulle si nei

3- Du som kom med forslaget om å adle bob1 og mo var til stedet også. Du sa sjøl at du skulle ta hele blaimen for alt som skjedde/kommer til skje. Men du gjorde ikke det..

4- Lavmål å lyge. Alt som står der er fakta og mo kan bekrefte det.

5- Du prøvde nettop å stjele kontoen med å spørre mo om mailn og passordet så du kan glemme å komme tilbake.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
3- Du som kom med forslaget om å adle bob1 og mo var til stedet også. Du sa sjøl at du skulle ta hele blaimen for alt som skjedde/kommer til skje. Men du gjorde ikke det..

Men jeg er en person som liker å bruke troppene riktig og forsiktig og kom med tidens galeste plan. Og det var fra da alt gikk galt. Planen var å spørre benja om støtte også ta byene tomhendt.

Så Royal som kom med forslaget om å ta bob1 som ville være en fiende og du som ville være sleip? Godt jobba i målet om å rengjøre deg selv :rolleye:
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Dere vet hva jeg mener så slutt med å vri på ordene mine. Jeg kom med forslaget på hvordan det skulle utføres men han som kom med forslaget om ta ned han. Uansett begge er skyldig og jeg nekter ingenting. Han starta dette og han burda avslutte det men han valgte vel å gjemme seg bak rygge din pål sånn at du må svare alt for han
 
Topp