Moralen står for fall

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke om jeg skal ta dette her seriøst eller ikke, men jeg fikk nå tilsendt denne her av en liten fugl. Mulig det er kun for å kødde med meg men med tanke på alvoret i situasjonen hvis det skulle vise seg at dette er en reell post, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne få en avklaring her offentlig istedenfor å starte lange mailganger som sannsynligvis ikke hadde avklart noe som helst. Med fare for å gjøre SUN en tjeneste her så har jeg alikevel valgt å tilpasse bb-kodene til forumet, mest fordi jeg liker katter.

Stammeråd 29.05 Deltagere: Simplicity, Jezebel, Point Taken., Tha N0ob

Lørdagens stammeråd var en riktig så hyggelig samling. Vi både purret og malte :) Vi fikk også diskutert litt om fremtiden.

12219d1262042203-how-many-cats-these-funny-animal-picture-8-.jpg



Vi reflektere over egne utsagn

Simplicity skrev:
Ikke klag og grin over at de rekrutterer, men takk de istedet...

Har dere tenkt over hvor mye jobb det er og orke og samle så mye "skrot" på et sted - for ikke og snakke om jobben med og organisere de?

Tenk dere at dere var voksne som hadde sendt barna deres på et bursdagsselskap, idet du har fått lagt beina på bordet og begynt og slappe av - da braser døra opp og drittungene du sendte av gårde på fest kommer tilbake med sukkerkick, feber og omgangssyke... Høres dette ut som et drømmescenario for dere?
For meg høres det som et skritt nærmere det berømte lyset i tunellen.... og det lyset dere - det er et møtende tog

Simplicity skrev:
I tillegg har altså da stammen PC "avgått med døden" (undertegnede gråter tørre tårer...) - Deler av gjengen har gått over til L-13 (som jeg da kaller moderstammen, enn så feil det måtte være for enkelte ), hva skjer med resten? Samles de i en egen stamme, eller spres på småstammer? Vil PMS ta imot noen, eller Valhall? Anbefaler alle interessert og følge med da det helt sikkert kommer mer info og diskusjoner om dette teamet iløpet av helgen...

Og glugget oss halvt ihjel :)

Under stammerådet ble man informert om at motivasjonen i B-g var dårlig og at stammen stod på hell. Vi purret litt over dette en liten stund og har kommet frem til følgende konklusjon.

L-13 sin bevislige gode taktikk med å merge for å internadle er tydeligvis veien å gå. Vi i ledelsen har dermed besluttet å ta inn rasket fra B-g for å vokse enormt mye i poeng. Først med engang for at rankingen skal se bra ut, så mer permanent med å benytte oss av raskets ressurser til å hjelpe dere orginale medlemmer før vi i nattens mørke internadler de.

funny-pictures-happy-vampire-cat.jpg


Ser helst at ingen informerer de som komme over om dette da stemningen fort kan bli litt dårlig

Dette vil selvfølgelig lage reaksjoner på det off.forumet som kan vinkles negativt mot SUN som stamme. Av den grunn vil vi med umiddelbar virkning erklære KODE 1 (se kodekart).

Ellers så ber vi dere begynne å tenke på hvilke byer dere vil ha umiddelbart etter at våres nye "medlemmer" har trådd inn i rekkene. Tenk hele tiden på hva som blir best iforhold til L-13 sine byer.

Etter den gigantiske floppen L-13 hadde med militærleiren så er det påtide å vise dem hvordan man bruker den ordentlig :D
Vi har snart nok mynter til å bygge to leire så vi vil først bruke en på å lære opp alle dere som ikke har prøvd det enda ordentlig før vi kjører til ordentlig umiddelbart etterpå mot L-13.

Vi har funnet et perfekt mål for vår første ML. Sjekk ut pilletrille på kartet så skjønner dere fort hva vi vil frem til. Han er i en stamme for seg selv og har stor front mot L-13. I tillegg kan vi forvente hjelp av PMS. Vi burde være istand til å ta han over helt iløpet av 1 dag eller 2.

Vi i ledelsen er svært fornøyd med alles innsats denne uken og har nok engang tatt oss bry med noen hyggelige kåringer <3

Ukens motto

"In deception we trust"

Ukens gladsak

Som informert over, koldtbordet har åpnet.

Ukens gledesspreder

Jezebel.. Dere vet hvorfor.. =D

Ukens søtnos

Point Taken. Fordi du er den du er ^^

Ukens angriper

Jezebel - for å ta ut latterlige mye tropper av syklov (Y)

Ukens forsvarere

Aurora - for bra jobb med lite tropper benyttet
Incore - ML'dødaren nr 1
McRogn - Ml dødaren nr 2

Ukens fløtepus

cute-cat1.jpg


Baal

Mvh Simplicity på vegne av ledelsen


Jeg har selvfølgelig utdypet min bekymring i bold. Stemmer dette på noen som helst måte? Har jeg blitt degradert til en liten brikke i en stor plan siden en stamme jeg ikke har kjennskap til IG sitter på planer om ta meg.

Jeg forventer ikke, men jeg ønsker gjerne et offentlig svar fra ledelsen i SUN

pilletrille
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Om de merger så er vel det akkurat det jeg spådde helt i starten som dem begge da fornektet. Jeg har latt tiden gå og venter fortsatt på at jeg skal få rett. Om dette stemmer så har nok engang en av mine spådommer nådd sitt mål.

Så ja, jeg er spåMANNEN. Dere kan komme å spå hos meg, så skal jeg gi dere min spådom. :)

Og pilletrille, du har min fulle støtte. ;)
Av den enkle grunn av at jeg har stor respekt for det one man showet du har styrt til nå. Takk for at du som få andre tør! :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ser allerede nå at dette er en realitet.

SUN og b-g "merger". Ja dere vil sikkert ikke kalle det merge, men alle andre vil se på det som dette.

Takk for at dere nok en gang viser til mine ekstreme spådom ferdigheter har noe for seg. :eek:

Og som simpli tidligere sa, takk for at dere samler dritten på et og samma sted. (yeah yeah, du sa det med andre ord. Men betyr det samma :D )

Kan ikke dere og L-13 bare merge med en gang så topper vi det med at vi tar med resten av top 20 lista.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Informasjon til spillere som får en ML fra sun i sitt nabolag:

Send en liten post til L13 så skal vi se om vi ikke kan hjelpe dere litt :p
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja, nå har sun merget seg opp til 2. plass, og PMS ble danka ned fra sølvplassen sin. Hva syns dere om dette
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Vel, personlig driter jeg langt i om PMS detter ut av topp 20. Jeg spiller med alle de kosligste TW spillerne som spiller TW enda, bortsett fra Chiltarc. Savner den søtsaken min. Det som betyr noe er at man koser seg. :>:>:>
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vel, personlig driter jeg langt i om PMS detter ut av topp 20. Jeg spiller med alle de kosligste TW spillerne som spiller TW enda, bortsett fra Chiltarc. Savner den søtsaken min. Det som betyr noe er at man koser seg. :>:>:>

... og takk for den søten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg registrerer at ingen fra SUN ønsker å uttale seg. Det til tross for at første del av posten ihvertfall virker som har et snev av sannhet i seg. Ikke det at jeg tror de faktisk kommer til å internadle de nye medlemmene sine da dette ser ut som om det var alt annet enn rask. Denne delen tyder nok bare på en sær form for internhumor eller noe.

Kan jeg gå utifra at neste delen av posten også er sann og at jeg kan forvente en militærleir i nabolaget om ikke lenge? Kommer dere til å følge god tradisjon og erklære krig? Eller må jeg gjøre det for dere?

Så mange spørsmål.. så få svar :(

Ellers så takker jeg for støttemeldinger! Skal love at jeg ikke skal gjøre det lett for dem, hvis det er dette som blir fremtiden min.
 

DeletedUser

Guest
Skal gi deg et kort svar her så ikke resten av V5 tror at vi som stamme totalt overser/ignorer deg.

Det at du blir ansett som en slimål/lavmåls kujon som faktisk har klar og infilterere SUN med spion er vel nok til og si at du har definitivt rykket opp på the "shitlist" :mad:

Samtidig skal jeg gi deg noen mer utfyllende svar, men det blir på PM og ikke på forum da jeg ikke har tenkt og brette ut denne saken på off. forum for alles forlystelse....
 

DeletedUser

Guest
Det at du blir ansett som en slimål/lavmåls kujon som faktisk har klar og infilterere SUN med spion er vel nok til og si at du har definitivt rykket opp på the "shitlist" :mad:

Pen tendens på v5 at ledelsen tror stammen er fri for spioner. Festlig lesning når de får slengt bevisene i trynet offentlig.

Uansett, Simplicity:

Pilletrille skrev:
så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne få en avklaring her offentlig istedenfor å starte lange mailganger som sannsynligvis ikke hadde avklart noe som helst

Med andre ord: Ikke noe IG-PM-tull her, kjør offentlig! :D
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Pen tendens på v5 at ledelsen tror stammen er fri for spioner. Festlig lesning når de får slengt bevisene i trynet offentlig.

Uansett, Simplicity:



Med andre ord: Ikke noe IG-PM-tull her, kjør offentlig! :D

Ikke smart. De fleste av mine infractions er fra den type diskusjon. Spioner vil alltid eksistere ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jøss, dette var da noe av det festligste jeg har lest på lenge. Var det dette du siktet til i PMen hvor du lovet mye snadder i forumet, Simpli?
Og Pille, trenger du litt def? :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan meddele at jeg har vært i kontakt med Simplicity over pm og har fått en forklaring som jeg må si meg fornøyd med.

Utover dette klarte vi ikke å komme til enighet så jeg venter i spenning på hva som skjer nå ^^
 

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Merge

Synonymt: Den norske modellen for TW



Merge (usually capitalized) is one of the basic operations in the Minimalist Program, a leading approach to generative syntax, when two (adjacent) syntactic objects make up a new syntactic unit. Essentially, it is a manifestation of recursion, which many scholars claim to be a fundamental characteristic of language and mind in general, or, as Noam Chomsky (1999) puts it, Merge is "an indispensable operation of a recursive system ... which takes two syntactic objects A and B and forms the new object G={A,B}" (p. 2).[1]

In the Minimalist Program Merge is triggered by feature checking, e.g. the verb "eat" selects the noun "cheesecake" because the verb has an uninterpretable N-feature [uN] ("u" stands for "uninterpretable") which must be checked (or deleted), due to full interpretation.[2] By saying that this verb has a nominal uninterpretable feature we rule out such ungrammatical constructions as *eat beautiful (the verb selects an adjective). Schematically it can be illustrated as:

V
________|_________
| |
eat [V, uN] cheesecake [N]

Chomsky (2001) distinguishes between external and internal Merge: if A and B are separate objects then we deal with external Merge; if either of them is part of the other it is internal Merge.[3]

In other approaches to generative syntax, such as Head-driven phrase structure grammar and Lexical functional grammar, there is no precise analogue to Merge. However, in these theories, feature structures are used to account for many of the same facts. Though Merge is usually assumed to be unique to language, the linguists Jonah Katz and David Pesetsky have argued that the harmonic structure of tonal music is also a result of the operation Merge.[4]
[edit]
References
^ Chomsky, N. (1999). Derivation by phase. Cambridge, MA: MIT.
^ Adger, D. (2003). Core syntax: A Minimalist approach. Oxford: Oxford University Press. ISBN 0199243700.
^ Chomsky, N. (2001). Beyond explanatory adequacy. Cambridge, MA: MIT.
^ Katz, Jonah; David Pesetsky (2009) "The Identity Thesis for Language and Music" http://ling.auf.net/lingBuzz/000959

http://en.wikipedia.org/wiki/Merge_(linguistics)
 
Topp