Moro med tall

DeletedUser

Guest
Spam er en fin bil Mr Forummod.

On-topic:

Lille bestod ikke prøvetiden sin hos CKH, ble sparket ut. Det er min offisielle respons til akkurat den kontoutsparkinga.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Spam er en fin bil Mr Forummod.
Det finnes ingen mellomting altså? Mener å huske noen klagde på for lite aktivitet på forumet, og nå er ett og annet utsagn overflødig?
Jeg svarte på et utsagn fra Kenn93x i denne tråden, så jeg har mitt på det tørre.

Lille bestod ikke prøvetiden sin hos CKH, ble sparket ut. Det er min offisielle respons til akkurat den kontoutsparkinga.
Genialt. Veldig diplomatisk av deg. Forstår godt at det tok litt tid å klekke ut den forklaringen.

Det er ikke meg i mot, bare så det er sagt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Genialt. Veldig diplomatisk av deg. Forstår godt at det tok litt tid å klekke ut den forklaringen.

Det er ikke meg i mot, bare så det er sagt.

Synes det er veldig bra at Robert og de tar inn folk som de lar prøve seg, er ikke noe -RE- vil gjøre...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Synes det er veldig bra at Robert og de tar inn folk som de lar prøve seg, er ikke noe -RE- vil gjøre...

Jeg håper du tuller? Jeg personlig har hentet inn to stk. til -RE- som har fått prøve seg. En av spillerne er nå merget inn i en annen konto i stammen, mens den andre spilleren fortsatt gjør det meget godt, og samarbeider tett med meg. :)

Dette var spillere ingen i stammen visste noe om før vi innledet samtaler med dem over PM.
 

DeletedUser

Guest
Mag0 og Trymhaxorzzz :D

Plasseringen til disse spillerne sier vel sitt.
 

DeletedUser

Guest
Det finnes ingen mellomting altså? Mener å huske noen klagde på for lite aktivitet på forumet, og nå er ett og annet utsagn overflødig?
Jeg svarte på et utsagn fra Kenn93x i denne tråden, så jeg har mitt på det tørre.


Genialt. Veldig diplomatisk av deg. Forstår godt at det tok litt tid å klekke ut den forklaringen.

Nå må du være forsiktig her, forummod. Kan ikke lage egne grenser for at spam er lov for noen, og ikke for andre ;)

Det meste tar litt tid når man er i bakrus, det er vel forstålig for de fleste over 18år :p

(btw, så hadde ikke jeg peiling på at Lille var ut av stammen før jeg så det skrevet på dette forumet)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Mag0 og Trymhaxorzzz :D

Plasseringen til disse spillerne sier vel sitt.
Var vel mest fordi disse to skrev søknader, hadde de ikke gjort det, hadde de ikke kommet inn.
Men jeg regner med at de gjorde det pga. plassering. Som forøvrig like så greit kunne vært bra for rekruttering for dere.

Nå må du være forsiktig her, forummod. Kan ikke lage egne grenser for at spam er lov for noen, og ikke for andre ;)
Jeg tror poenget mitt her var at jeg ikke anser dette som spam, spesielt ettersom dette handler om CKH og -RE-, noe som er et veldig bredt tema. Dersom jeg refererer til en tidligere samtale med en fra deres stamme, og en fra deres stamme stiller meg et spørsmål angående det, føler jeg meg nesten forpliktet til å svare. Alt annet ville jo vært direkte uhøflig, synes du ikke? (Er dette spam derimot, har de fleste i denne tråden spammet.)

Det meste tar litt tid når man er i bakrus, det er vel forstålig for de fleste over 18år :p
Da er du delvis unnskyldt.
 
Topp