Moro med tall

DeletedUser

Guest
Adelsvinner stamme:
Fra de siste 7 dageneRang Stamme Erobret
1 CKH 112
2 -RE- 67
3 UNI 36
4 -SB- 20
5 ~HV~ 7

Fra de siste 7 dageneRang Stamme Tapte Landsbyer
1 -RE- 107
2 CKH 29
3 -SB- 15
4 UNI 8
5 B-Day 6

Adelsvinner spiller:
Fra de siste 7 dageneRang Spiller Erobret
1 gagnsterhest2003 33
2 jonnernxD 24
3 Tvutt 21
4 Tørpo Tøstein Nerrigarde 19
5 Rattus Norvegicus 12

Adelstaper spiller:
Fra de siste 7 dageneRang Spiller Tapte Landsbyer
1 varanior08 34
2 solono 20
3 White Star Line 13
4 Tørpo Tøstein Nerrigarde 13
5 jonnernxD 12


Litt info bak de siste tallene, er jo at det åpenbart er planlagt ifra Jonnern og Tørpo å komme på begge listene her, med den latterlige jo-jo-adlinga av den 1k-byen :D
 

DeletedUser

Guest
Du må jo få lov til å lede på en rank innimellom du også, sjef :D
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke morro med tall. Dette er morro med copy-paste.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå er jo disse tallene dine (som forøvrig er i forandring hele tiden,) vanskelig å ta seriøst når dere kicker kontoer for å redde stats.
 

DeletedUser

Guest
KontoER?
Er 100% sikker på at jeg kan finne flere eksempler på at vi ikke har kicket kontoer som har gått til grunne, enn du kan gjøre på motsatt.
Og akkurat under perioden disse tallene er presentert, så var det ingen kicking, dere var bare dårlige.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Uansett hva som var tilfelle før, så er tilfellet nå at en konto har blitt kicket for å redde stats.
Noe vi i -RE- ikke har gjort.

Dere har fått adle delvis inaktive kontoer til grunne, og det er mye av grunnen til disse oppblåste statsene deres mot oss den siste tiden.

Og siden du vil ha eksempler. Dere kicket Lille.

Vi har ikke kicket Varanior, Villarreal, for å nevne noen.
 

DeletedUser

Guest
Så du benekter at det er tall i min copy paste?

Og jeg har det moro når jeg ser på disse tallene, er gøy å se en motstander som hadde oss i knestående være på vei ned som -RE- er pdd.
Slik ser jeg ut når jeg ser disse tallene, nesten :p

Jeg mener at du ikke gjør noe morro med dem. Du bare kopierer dem. Jeg tviler ikke på at du personlig finner det veldig estetisk tilfredsstillende. Men når jeg tenker morro med tall, så innebærer det gjerne at man gjør en marginal innsats med dem. For eksempel så kan man finne en noe mer underholdene oversikt over erobrede og tapte byer, og se på den faktisk trenden i forskjellen mellom byer adlet og byer tapt over lengre tid.

  • Uke 4:
    • -RE-: +38
    • CHK: +7
    • UNI: +38
  • Uke 5:
    • -RE-: +98
    • CHK: +24
    • UNI: +41
  • Uke 6:
    • -RE-: +5
    • CHK: +40
    • UNI: +32
  • Uke 7:
    • -RE-: -17
    • CHK: +65
    • UNI: +46
  • Uke 8:
    • -RE-: -22
    • CHK: +52
    • UNI: +35

Da kan man se at -RE- har hatt en lengre trend gående med at de taper byer i fleng, mens både CHK og UNI har konsekvent gått i pluss de siste ukene.

Selvfølgelig, dette gir ikke hele bildet. Jeg hadde ikke vært veldig urolig for -RE- sin del med mindre de nesten ikke hadde adlet ikke-interne byer. Men det har de holdt gående hele tiden, så dette kan fort snu seg. Noe det allerede har gjort en gang de siste fem ukene.
 

DeletedUser

Guest
Uansett hva som var tilfelle før, så er tilfellet nå at en konto har blitt kicket for å redde stats.
Noe vi i -RE- ikke har gjort.

Dere har fått adle delvis inaktive kontoer til grunne, og det er mye av grunnen til disse oppblåste statsene deres mot oss den siste tiden.

Og siden du vil ha eksempler. Dere kicket Lille.

Vi har ikke kicket Varanior, Villarreal, for å nevne noen.

Tror ikke lille Lille ville hatt så stor innvirkning på denne statistikken uansett, så at en konto av mange andre som ikke har blitt kicket(før din tid), gjør ikke at du kan kategorisere oss som statistikkhorer eller noe slikt. Jeg sier som Grim sa til meg i en annen tråd: gjør bedre research!

Og Grim:
Fair enough, det var vel mest for min egen glade jeg la dem ut, så jeg skal innrømme at jeg ikke la hele mitt hjerte i for å få alle til å lette på smilebåndet :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg snakket selvsagt om perioden jeg selv har vært her, og kun om den. Og den behøver jeg ikke researche. :)
 

DeletedUser

Guest
Om du vil være en som bare hopper til konklusjoner på begrenset info.. be my guest :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så du mener jeg skal researche deres side av saken? Brb, snakke med vår muldvarp.

Vår? Er det flere aktive spillere igjen i -RE- altså? :hmm:

Sparking eller nedadla, det går for det samme. Vi får se hvem som står igjen på toppen til slutt, det er hva som teller :).
 
Topp